Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Vol'Talkes: The AI War Vol'Talkes: The AI War Vol'Talkes: The AI War
HyperDrive Games
HyperDrive Games
HyperDrive Games
Nehotová verze
PC
2015
Nehotová verze
PC
25.02.2015
Nehotová verze
PC
25.02.2015
Vol'Talkes: The AI War Vol'Talkes: The AI War Vol'Talkes: The AI War
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano

Kapitán Ben Kincaid velí jednotkám Spojeneckých obranných sil, které byly vytvořeny na obranu lidstva proti útokům cizích inteligencí z vnějšího vesmíru. Válka se však rozhoří v okamžiku, kdy se začíná bouřit CAI (krystalická umělá inteligence), jíž byla vložena lidská osobnost. Lidé však neuznávají CAI jako sobě rovné a následky jsou téměř fatální. Kapitán Kincaid je tak nucen rozdávat nejen vojenské rozkazy, ale řešit i složitá morální rozhodnutí...

Sc-fi RTS německých vývojářů HyperDrive Games nabízí příběh, který hráče nutí činit rozhodnutí, podle nichž se děj dále odvíjí. Hra běží na enginu Glyph, který k životu nastartoval třeba strategii Star Wars: Empire at War a představí až 40 různých jednotek s obrovskými bitvami v rozsahu celých galaxií. Zde proti sobě stojí až 5 frakcí, z nichž 2 jsou hratelné. Kampaň pro jednoho hráče umožňuje plnit i mnoho vedlejších misí a odemykat další jednotky a spojenecké armády. V multiplayerových bitvách lze využít jednotky odemknuté hráči v kampani včetně jednotek hrdinů, které lze také vytvářet v obrovských továrnách a loděnicích.
Kapitán Ben Kincaid velí jednotkám Spojeneckých obranných sil, které byly vytvořeny na obranu lidstva proti útokům cizích inteligencí z vnějšího vesmíru. Válka se však rozhoří v okamžiku, kdy se začíná bouřit CAI (krystalická umělá inteligence), jíž byla vložena lidská osobnost. Lidé však neuznávají CAI jako sobě rovné a následky jsou téměř fatální. Kapitán Kincaid je tak nucen rozdávat nejen vojenské rozkazy, ale řešit i složitá morální rozhodnutí...

Sc-fi RTS německých vývojářů HyperDrive Games nabízí příběh, který hráče nutí činit rozhodnutí, podle nichž se děj dále odvíjí. Hra běží na enginu Glyph, který k životu nastartoval třeba strategii Star Wars: Empire at War a představí až 40 různých jednotek s obrovskými bitvami v rozsahu celých galaxií. Zde proti sobě stojí až 5 frakcí, z nichž 2 jsou hratelné. Kampaň pro jednoho hráče umožňuje plnit i mnoho vedlejších misí a odemykat další jednotky a spojenecké armády. V multiplayerových bitvách lze využít jednotky odemknuté hráči v kampani včetně jednotek hrdinů, které lze také vytvářet v obrovských továrnách a loděnicích.
Kapitán Ben Kincaid velí jednotkám Spojeneckých obranných sil, které byly vytvořeny na obranu lidstva proti útokům cizích inteligencí z vnějšího vesmíru. Válka se však rozhoří v okamžiku, kdy se začíná bouřit CAI (krystalická umělá inteligence), jíž byla vložena lidská osobnost. Lidé však neuznávají CAI jako sobě rovné a následky jsou téměř fatální. Kapitán Kincaid je tak nucen rozdávat nejen vojenské rozkazy, ale řešit i složitá morální rozhodnutí...

Sc-fi RTS německých vývojářů HyperDrive Games nabízí příběh, který hráče nutí činit rozhodnutí, podle nichž se děj dále odvíjí. Hra běží na enginu Glyph, který k životu nastartoval třeba strategii Star Wars: Empire at War a představí až 40 různých jednotek s obrovskými bitvami v rozsahu celých galaxií. Zde proti sobě stojí až 5 frakcí, z nichž 2 jsou hratelné. Kampaň pro jednoho hráče umožňuje plnit i mnoho vedlejších misí a odemykat další jednotky a spojenecké armády. V multiplayerových bitvách lze využít jednotky odemknuté hráči v kampani včetně jednotek hrdinů, které lze také vytvářet v obrovských továrnách a loděnicích.