Void Stranger je logická videohra ve stylu sokoban. Hráči ovládají postavu, která sestupuje na dno labyrintu, který má přes 200 pater a pomocí magické hole, která dokáže přemísťovat dlaždice, se snažíte dostat do dalšího levelu. Hra je stylizovaná do černobílé "gameboy" grafiky.
Na povrchu působí Void Stranger jako klasická logická hra, ale pod tím se skrývá daleko víc. Postupně objevujete nové herní mechaniky, skryté oblasti a tajemství, která rozšiřují možnosti řešení hádanek. Vysoká obtížnost hry je kompenzována auto-savem po každé odehrané místnosti a nekonečným počtem pokusů i po ztrátě všech životů. Hra je také velmi podobná se svými "heureka" momenty jiným hrám, o kterých se říká, že je nejlepší si je zahrát, aniž byste si o nich něco hledali. (jako např. Outer Wilds, Tunic, Animal Well apod.).
Void Stranger bylo vytvořeno Finským indie studiem System Erasure a na vývoji se podíleli pouze 2 lidé.
Na povrchu působí Void Stranger jako klasická logická hra, ale pod tím se skrývá daleko víc. Postupně objevujete nové herní mechaniky, skryté oblasti a tajemství, která rozšiřují možnosti řešení hádanek. Vysoká obtížnost hry je kompenzována auto-savem po každé odehrané místnosti a nekonečným počtem pokusů i po ztrátě všech životů. Hra je také velmi podobná se svými "heureka" momenty jiným hrám, o kterých se říká, že je nejlepší si je zahrát, aniž byste si o nich něco hledali. (jako např. Outer Wilds, Tunic, Animal Well apod.).
Void Stranger bylo vytvořeno Finským indie studiem System Erasure a na vývoji se podíleli pouze 2 lidé.