Čtyřicet tratí v osmi různých prostředích: Novém Zélandu, Indonésii, Korsice, Anglii, Španělsku, Francii, Keni a Švédsku s desítkou licencovaných automobilů. Např. Toyota Corrola, Subaru Impreza, Nissan Almera, Ford Escort, Peugeot 306, Mitsubishi Lancer nebo česká Škoda Felicia. Několik herních modů: „Arcade mod“ - tratě v daném pořadí s časovým limitem, „Championship“ - šampionát s osmi světovými rallye se získáváním bodů za dobrá umístění a „Time Trial“ - klasické zajíždění nejlepších časů za přítomnosti ghost caru. Měnící se počasí (mlha, déšť a sníh) se závody i v noci. Možnost hrát v singleplayeru nebo multiplayeru (buď po lokální síti či ve splitscreenu). S možností řídit z pohledu řidiče nebo externího pohledu automobilu. To vše nabízela, ve své době, V-Rally Edition 99, první díl ze série automobilových simulátorů V-Rally vydaný na PC.
Kdysi jedna z nejprodávanějších závodních her pro konzole PSX. To se psal rok 1997, o něco později se proto rozhodla společnost Eden Games vytvořit konverzi pro PC. Ta ale bohužel nedopadla zrovna nejlépe, což se ve hře projevovalo špatným fyzikálním modelem, velkou citlivostí ovládání (podobně jako ve V-Rally 3) a ne zrovna půvabnou grafikou.
Kdysi jedna z nejprodávanějších závodních her pro konzole PSX. To se psal rok 1997, o něco později se proto rozhodla společnost Eden Games vytvořit konverzi pro PC. Ta ale bohužel nedopadla zrovna nejlépe, což se ve hře projevovalo špatným fyzikálním modelem, velkou citlivostí ovládání (podobně jako ve V-Rally 3) a ne zrovna půvabnou grafikou.
Čtyřicet tratí v osmi různých prostředích: Novém Zélandu, Indonésii, Korsice, Anglii, Španělsku, Francii, Keni a Švédsku s desítkou licencovaných automobilů. Např. Toyota Corrola, Subaru Impreza, Nissan Almera, Ford Escort, Peugeot 306, Mitsubishi Lancer nebo česká Škoda Felicia. Několik herních modů: „Arcade mod“ - tratě v daném pořadí s časovým limitem, „Championship“ - šampionát s osmi světovými rallye se získáváním bodů za dobrá umístění a „Time Trial“ - klasické zajíždění nejlepších časů za přítomnosti ghost caru. Měnící se počasí (mlha, déšť a sníh) se závody i v noci. Možnost hrát v singleplayeru nebo multiplayeru (buď po lokální síti či ve splitscreenu). S možností řídit z pohledu řidiče nebo externího pohledu automobilu. To vše nabízela ve své době V-Rally, první díl ze série automobilových simulátorů vydaný na PC.
Kdysi jedna z nejprodávanějších závodních her pro konzole PSX. To se psal rok 1997, o něco později se proto rozhodla společnost Eden Games vytvořit konverzi pro PC. Ta ale bohužel nedopadla zrovna nejlépe, což se ve hře projevovalo špatným fyzikálním modelem, velkou citlivostí ovládání (podobně jako ve V-Rally 3) a ne zrovna půvabnou grafikou.
Kdysi jedna z nejprodávanějších závodních her pro konzole PSX. To se psal rok 1997, o něco později se proto rozhodla společnost Eden Games vytvořit konverzi pro PC. Ta ale bohužel nedopadla zrovna nejlépe, což se ve hře projevovalo špatným fyzikálním modelem, velkou citlivostí ovládání (podobně jako ve V-Rally 3) a ne zrovna půvabnou grafikou.
Čtyřicet tratí v osmi různých prostředích: Novém Zélandu, Indonésii, Korsice, Anglii, Španělsku, Francii, Keni a Švédsku s desítkou licencovaných automobilů. Např. Toyota Corrola, Subaru Impreza, Nissan Almera, Ford Escort, Peugeot 306, Mitsubishi Lancer nebo česká Škoda Felicia. Několik herních modů: „Arcade mod“ - tratě v daném pořadí s časovým limitem, „Championship“ - šampionát s osmi světovými rallye se získáváním bodů za dobrá umístění a „Time Trial“ - klasické zajíždění nejlepších časů za přítomnosti ghost caru. Měnící se počasí (mlha, déšť a sníh) se závody i v noci. Možnost hrát v singleplayeru nebo multiplayeru (buď po lokální síti či ve splitscreenu). S možností řídit z pohledu řidiče nebo externího pohledu automobilu. To vše nabízela ve své době V-Rally, první díl ze série automobilových simulátorů vydaný na PC.
Kdysi jedna z nejprodávanějších závodních her pro konzole PSX. To se psal rok 1997, o něco později se proto rozhodla společnost Eden Games vytvořit konverzi pro PC. Ta ale bohužel nedopadla zrovna nejlépe, což se ve hře projevovalo špatným fyzikálním modelem, velkou citlivostí ovládání (podobně jako ve V-Rally 3) a ne zrovna půvabnou grafikou.
Kdysi jedna z nejprodávanějších závodních her pro konzole PSX. To se psal rok 1997, o něco později se proto rozhodla společnost Eden Games vytvořit konverzi pro PC. Ta ale bohužel nedopadla zrovna nejlépe, což se ve hře projevovalo špatným fyzikálním modelem, velkou citlivostí ovládání (podobně jako ve V-Rally 3) a ne zrovna půvabnou grafikou.
Čtyřicet tratí v osmi různých prostředích: Novém Zélandu, Indonésii, Korsice, Anglii, Španělsku, Francii, Keni a Švédsku s desítkou licencovaných automobilů. Např. Toyota Corrola, Subaru Impreza, Nissan Almera, Ford Escort, Peugeot 306, Mitsubishi Lancer nebo česká Škoda Felicia. Několik herních modů: „Arcade mod“ - tratě v daném pořadí s časovým limitem, „Championship“ - šampionát s osmi světovými rallye se získáváním bodů za dobrá umístění a „Time Trial“ - klasické zajíždění nejlepších časů za přítomnosti ghost caru. Měnící se počasí (mlha, déšť a sníh) se závody i v noci. Možnost hrát v singleplayeru nebo multiplayeru (buď po lokální síti či ve splitscreenu). S možností řídit z pohledu řidiče nebo externího pohledu automobilu. To vše nabízela ve své době V-Rally, první díl ze série automobilových simulátorů vydaný na PC.
Kdysi jedna z nejprodávanějších závodních her pro konzole PSX. To se psal rok 1997, o něco později se proto rozhodla společnost Eden Games vytvořit konverzi pro PC. Ta ale bohužel nedopadla zrovna nejlépe, což se ve hře projevovalo špatným fyzikálním modelem, velkou citlivostí ovládání (podobně jako ve V-Rally 3) a ne zrovna půvabnou grafikou.
Kdysi jedna z nejprodávanějších závodních her pro konzole PSX. To se psal rok 1997, o něco později se proto rozhodla společnost Eden Games vytvořit konverzi pro PC. Ta ale bohužel nedopadla zrovna nejlépe, což se ve hře projevovalo špatným fyzikálním modelem, velkou citlivostí ovládání (podobně jako ve V-Rally 3) a ne zrovna půvabnou grafikou.