Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

To je panecku zase skvělý dungeon. Líbí se mi ta premisa chamtivych společnosti co v neznáme mega struktuře dobývají cennosti a jdou až na dřeň a jejich zaměstnanci umírají jak na běžícím pasu. Naprosto skvělá temna atmosféra a skupina bojove nadaných dělníků uvězněná v rozsáhlém smrticim bludisti odkud nemůže ven. Idealni omáčka pro dungeon.
Design monster je na jedničku a i docela sedí do toho roku 1979. Jasne je tam třeba drak, ale je spojen s podvozkem tanku. Jedine co trochu nesedí je vyber povolání postav které jsou typické fantasy klišé. Ne ze by mi to vadilo ale třeba střelné zbraně by dávali smysl. Ale třeba to hra ještě nějak vysvětli, i když tomu moc nevěřím.
Spis to bude nějaká součást univerza co Experience na pozadí svých her vytváří a které ackoliv je evidentní si pořad i po odehrání skoro všeho co vydali, nedokážu dat moc dokupy :)
Dalsi zajímavý detail je rádio které kromě tutorialu oznamuje třeba současnou cenu speciální těžene rudy na burze nebo vysílá reklamu na nudle v kelímku. V kontrastu s tím co se uvnitř Yomi (tak se jmenuje ta struktura) děje to působí až děsive.

Experience za ty léta tvorby dungeonu došlo už do fáze kdy přesně vědí co udělat jednodušeji a co nechat složitější aby ten dungeon měl dobrou hratelnost. Si pamatuji jak v jejich prvních hrách upgrady zbrani a jejich výroba vyžadovala různý materiál, základ na zbraň, peníze atd. Teď stačí jen už peníze, celkem geniální, jednoduché a funkční a přitom celkem náročné čím dal do hry se hráč dostane a chce výraznější vybavení.

Další skvělá věc která prošla velkým vývojem je zadávání skillu a útoku při boji. Dle sady nepratel hráč navoli v prvním kole útoky a další potřebnosti a potom už jen stiskem jednoho tlačítka kombinaci opakuje. Další tlačítko provede jen obyčejný útok, když jsou to třeba slabší nepřátele no a další tlačítko celou akci zrychlí. Navolena sada útoku se přenáší i do dalších souboju a když je potřeba jde snadno změnit. Samozřejmě u složitějších a těžších souboju je lepší každé kolo zadat ručně.
System proražení dveří a stavení žebříku hra využívá bohate a je to zajimave zpestření a díky fajn odměnám motivuje k průzkumu. 


Taky mě překvapilo použití Unity enginu ackoliv má hra jen 3GB.

A už víc nenapíšu protože zdejsi editor se na mobilu při delším textu totálně zblázní a poskakuje  jak splašené koza :)
Takže tu máme další dungeon od Experience, tentokrat v zajímavém zasazení jak je uvedeno v popisu hry.
Experience postoupily na další level tvorby ze se jim konečně povedlo udělat nepřátele co jsou animovani a působí 3D. Jinak to je ale typická jejich hra která používá podobný system jako jejich předchozí hry s par novinkami a změnami.
Jedna z nich je treba ze jdou v dungeonech prorazit dveře, postavit most nebo žebřík.
Za tu chvíli co jsem to hrál to je dost temna hra až depresivní. Což není na škodu. A samozřejmě celkem těžká.
A díky Fritovi za pomoc při úprave profilu hry, dobra práce !