Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Train of Afterlife Train of Afterlife Train of Afterlife Train of Afterlife Train of Afterlife
Zeiva
Zeiva
Zeiva
Zeiva
Zeiva
PC
13.01.2012
PC
13.01.2012
PC
13.01.2012
PCBrowser
13.01.2012
PCBrowser
13.01.2012
Train of Afterlife Train of Afterlife Train of Afterlife Train of Afterlife Train of Afterlife
Žánr
adventura > vizuální román *
adventura > vizuální román *
adventura > vizuální román *
adventura > vizuální román *
adventura > vizuální román *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Hlavní hrdina krátké vizuální novely Train of Afterlife Wind se probouzí v neznámém vlaku. Společně s ním jede i dalších pět pasažérů. Po několika otázkách a odpovědích je mu jasné, že v tomto vlaku jezdí pouze lidé, kteří se vydávají na cestu do světa přicházejícího po smrti. Během několika hodin všichni z nich navždy zmizí. Wind postupně odhaluje minulost svých spolujezdců a zjišťuje, že jeden z nich mu byl v životě velmi blízký.

Podle otázek a odpovědí hráče se naplňují tři ukazatele: Povědomí, Osvěta a Temnota. Počet bodů u daných ukazatelů poté určuje, který z devíti možných konců se stane skutečností. Po jejich shlédnutí se zpřístupní druhá hratelná postava Wing a umožňuje jiný pohled na příběh.
Hlavní hrdina krátké vizuální novely Train of Afterlife Wind se probouzí v neznámém vlaku. Společně s ním jede i dalších pět pasažérů. Po několika otázkách a odpovědích je mu jasné, že v tomto vlaku jezdí pouze lidé, kteří se vydávají na cestu do světa přicházejícího po smrti. Během několika hodin všichni z nich navždy zmizí. Wind postupně odhaluje minulost svých spolujezdců a zjišťuje, že jeden z nich mu byl v životě velmi blízký.

Podle otázek a odpovědí hráče se naplňují tři ukazatele: Povědomí, Osvěta a Temnota. Počet bodů u daných ukazatelů poté určuje, který z devíti možných konců se stane skutečností. Po jejich shlédnutí se zpřístupní druhá hratelná postava Wing a umožňuje jiný pohled na příběh.
Hlavní hrdina krátké vizuální novely Train of Afterlife Wind se probouzí v neznámém vlaku. Společně s ním jede i dalších pět pasažérů. Po několika otázkách a odpovědích je mu jasné, že v tomto vlaku jezdí pouze lidé, kteří se vydávají na cestu do světa přicházejícího po smrti. Během několika hodin všichni z nich navždy zmizí. Wind postupně odhaluje minulost svých spolujezdců a zjišťuje, že jeden z nich mu byl v životě velmi blízký.

Podle otázek a odpovědí hráče se naplňují tři ukazatele: Povědomí, Osvěta a Temnota. Počet bodů u daných ukazatelů poté určuje, který z devíti možných konců se stane skutečností. Po jejich zhlédnutí se zpřístupní druhá hratelná postava Wing a umožňuje jiný pohled na příběh.
Hlavní hrdina krátké vizuální novely Train of Afterlife Wind se probouzí v neznámém vlaku. Společně s ním jede i dalších pět pasažérů. Po několika otázkách a odpovědích je mu jasné, že v tomto vlaku jezdí pouze lidé, kteří se vydávají na cestu do světa přicházejícího po smrti. Během několika hodin všichni z nich navždy zmizí. Wind postupně odhaluje minulost svých spolujezdců a zjišťuje, že jeden z nich mu byl v životě velmi blízký.

Podle otázek a odpovědí hráče se naplňují tři ukazatele: Povědomí, Osvěta a Temnota. Počet bodů u daných ukazatelů poté určuje, který z devíti možných konců se stane skutečností. Po jejich zhlédnutí se zpřístupní druhá hratelná postava Wing a umožňuje jiný pohled na příběh.
Hlavní hrdina krátké vizuální novely Train of Afterlife Wind se probouzí v neznámém vlaku. Společně s ním jede i dalších pět pasažérů. Po několika otázkách a odpovědích je mu jasné, že v tomto vlaku jezdí pouze lidé, kteří se vydávají na cestu do světa přicházejícího po smrti. Během několika hodin všichni z nich navždy zmizí. Wind postupně odhaluje minulost svých spolujezdců a zjišťuje, že jeden z nich mu byl v životě velmi blízký.

Podle otázek a odpovědí hráče se naplňují tři ukazatele: Povědomí, Osvěta a Temnota. Počet bodů u daných ukazatelů poté určuje, který z devíti možných konců se stane skutečností. Po jejich zhlédnutí se zpřístupní druhá hratelná postava Wing a umožňuje jiný pohled na příběh.
Oficiální stránky hry (http://zeiva.net/other/toa/index.html)
Oficiální stránky hry (http://zeiva.net/other/toa/index.html)
Oficiální stránky hry (http://zeiva.net/other/toa/index.html)
Oficiální stránky hry (http://zeiva.net/other/toa/index.html)