Hlavní hrdina krátké vizuální novely Train of Afterlife Wind se probouzí v neznámém vlaku. Společně s ním jede i dalších pět pasažérů. Po několika otázkách a odpovědích je mu jasné, že v tomto vlaku jezdí pouze lidé, kteří se vydávají na cestu do světa přicházejícího po smrti. Během několika hodin všichni z nich navždy zmizí. Wind postupně odhaluje minulost svých spolujezdců a zjišťuje, že jeden z nich mu byl v životě velmi blízký.
Podle otázek a odpovědí hráče se naplňují tři ukazatele: Povědomí, Osvěta a Temnota. Počet bodů u daných ukazatelů poté určuje, který z devíti možných konců se stane skutečností. Po jejich shlédnutí se zpřístupní druhá hratelná postava Wing a umožňuje jiný pohled na příběh.
Podle otázek a odpovědí hráče se naplňují tři ukazatele: Povědomí, Osvěta a Temnota. Počet bodů u daných ukazatelů poté určuje, který z devíti možných konců se stane skutečností. Po jejich shlédnutí se zpřístupní druhá hratelná postava Wing a umožňuje jiný pohled na příběh.
Hlavní hrdina krátké vizuální novely Train of Afterlife Wind se probouzí v neznámém vlaku. Společně s ním jede i dalších pět pasažérů. Po několika otázkách a odpovědích je mu jasné, že v tomto vlaku jezdí pouze lidé, kteří se vydávají na cestu do světa přicházejícího po smrti. Během několika hodin všichni z nich navždy zmizí. Wind postupně odhaluje minulost svých spolujezdců a zjišťuje, že jeden z nich mu byl v životě velmi blízký.
Podle otázek a odpovědí hráče se naplňují tři ukazatele: Povědomí, Osvěta a Temnota. Počet bodů u daných ukazatelů poté určuje, který z devíti možných konců se stane skutečností. Po jejich shlédnutí se zpřístupní druhá hratelná postava Wing a umožňuje jiný pohled na příběh.
Podle otázek a odpovědí hráče se naplňují tři ukazatele: Povědomí, Osvěta a Temnota. Počet bodů u daných ukazatelů poté určuje, který z devíti možných konců se stane skutečností. Po jejich shlédnutí se zpřístupní druhá hratelná postava Wing a umožňuje jiný pohled na příběh.
Hlavní hrdina krátké vizuální novely Train of Afterlife Wind se probouzí v neznámém vlaku. Společně s ním jede i dalších pět pasažérů. Po několika otázkách a odpovědích je mu jasné, že v tomto vlaku jezdí pouze lidé, kteří se vydávají na cestu do světa přicházejícího po smrti. Během několika hodin všichni z nich navždy zmizí. Wind postupně odhaluje minulost svých spolujezdců a zjišťuje, že jeden z nich mu byl v životě velmi blízký.
Podle otázek a odpovědí hráče se naplňují tři ukazatele: Povědomí, Osvěta a Temnota. Počet bodů u daných ukazatelů poté určuje, který z devíti možných konců se stane skutečností. Po jejich zhlédnutí se zpřístupní druhá hratelná postava Wing a umožňuje jiný pohled na příběh.
Podle otázek a odpovědí hráče se naplňují tři ukazatele: Povědomí, Osvěta a Temnota. Počet bodů u daných ukazatelů poté určuje, který z devíti možných konců se stane skutečností. Po jejich zhlédnutí se zpřístupní druhá hratelná postava Wing a umožňuje jiný pohled na příběh.
Hlavní hrdina krátké vizuální novely Train of Afterlife Wind se probouzí v neznámém vlaku. Společně s ním jede i dalších pět pasažérů. Po několika otázkách a odpovědích je mu jasné, že v tomto vlaku jezdí pouze lidé, kteří se vydávají na cestu do světa přicházejícího po smrti. Během několika hodin všichni z nich navždy zmizí. Wind postupně odhaluje minulost svých spolujezdců a zjišťuje, že jeden z nich mu byl v životě velmi blízký.
Podle otázek a odpovědí hráče se naplňují tři ukazatele: Povědomí, Osvěta a Temnota. Počet bodů u daných ukazatelů poté určuje, který z devíti možných konců se stane skutečností. Po jejich zhlédnutí se zpřístupní druhá hratelná postava Wing a umožňuje jiný pohled na příběh.
Podle otázek a odpovědí hráče se naplňují tři ukazatele: Povědomí, Osvěta a Temnota. Počet bodů u daných ukazatelů poté určuje, který z devíti možných konců se stane skutečností. Po jejich zhlédnutí se zpřístupní druhá hratelná postava Wing a umožňuje jiný pohled na příběh.
Hlavní hrdina krátké vizuální novely Train of Afterlife Wind se probouzí v neznámém vlaku. Společně s ním jede i dalších pět pasažérů. Po několika otázkách a odpovědích je mu jasné, že v tomto vlaku jezdí pouze lidé, kteří se vydávají na cestu do světa přicházejícího po smrti. Během několika hodin všichni z nich navždy zmizí. Wind postupně odhaluje minulost svých spolujezdců a zjišťuje, že jeden z nich mu byl v životě velmi blízký.
Podle otázek a odpovědí hráče se naplňují tři ukazatele: Povědomí, Osvěta a Temnota. Počet bodů u daných ukazatelů poté určuje, který z devíti možných konců se stane skutečností. Po jejich zhlédnutí se zpřístupní druhá hratelná postava Wing a umožňuje jiný pohled na příběh.
Podle otázek a odpovědí hráče se naplňují tři ukazatele: Povědomí, Osvěta a Temnota. Počet bodů u daných ukazatelů poté určuje, který z devíti možných konců se stane skutečností. Po jejich zhlédnutí se zpřístupní druhá hratelná postava Wing a umožňuje jiný pohled na příběh.