Townscaper je relaxační hříčka, ve které si prostřednictvím jednoduchého ovládání stavíte přímořské městečka a domečky inspirované architekturou skandinávských měst či italských horských vesnic. Na svědomí ji má švédský vývojář Oskar Stålberg, který se mimo jiné podílel i na minimalistické strategii Bad North.
Začínáte na otevřené vodní ploše, do které klikem levého tlačítka myši přidáváte bloky budov a pravým tlačítkem je zase odebíráte. Klikem na vodu tak vytvoříte základ, na který dalším klikem postavíte budovu. Tu můžete dále rozšiřovat do výšky i šířky, přičemž zabudovaný chytrý algoritmus se postará o propojení budov a grafické doplňky jako jsou opěrné pilíře, pasáže, schody, zeleň, terasy, okna nebo střechy. Nechybí ani možnost si své stavby barevně odlišit. Hra samotná na hráče neklade žádné cíle či surovinové omezení a můžete tak v poklidném duchu stavět jak členité městečka, tak mnohapatrové vertikální megastavby, dle vlastní tvořivosti a fantazie.
Začínáte na otevřené vodní ploše, do které klikem levého tlačítka myši přidáváte bloky budov a pravým tlačítkem je zase odebíráte. Klikem na vodu tak vytvoříte základ, na který dalším klikem postavíte budovu. Tu můžete dále rozšiřovat do výšky i šířky, přičemž zabudovaný chytrý algoritmus se postará o propojení budov a grafické doplňky jako jsou opěrné pilíře, pasáže, schody, zeleň, terasy, okna nebo střechy. Nechybí ani možnost si své stavby barevně odlišit. Hra samotná na hráče neklade žádné cíle či surovinové omezení a můžete tak v poklidném duchu stavět jak členité městečka, tak mnohapatrové vertikální megastavby, dle vlastní tvořivosti a fantazie.
Townscaper je relaxační hříčka, ve které si prostřednictvím jednoduchého ovládání stavíte přímořské městečka a domečky inspirované architekturou skandinávských měst či italských horských vesnic. Na svědomí ji má švédský vývojář Oskar Stålberg, který se mimo jiné podílel i na minimalistické strategii Bad North.
Začínáte na otevřené vodní ploše, do které klikem levého tlačítka myši přidáváte bloky budov a pravým tlačítkem je zase odebíráte. Klikem na vodu tak vytvoříte základ, na který dalším klikem postavíte budovu. Tu můžete dále rozšiřovat do výšky i šířky, přičemž zabudovaný chytrý algoritmus se postará o propojení budov a grafické doplňky jako jsou opěrné pilíře, pasáže, schody, zeleň, terasy, okna nebo střechy. Nechybí ani možnost si své stavby barevně odlišit. Hra samotná na hráče neklade žádné cíle či surovinové omezení a můžete tak v poklidném duchu stavět jak členité městečka, tak mnohapatrové vertikální megastavby, dle vlastní tvořivosti a fantazie.
Začínáte na otevřené vodní ploše, do které klikem levého tlačítka myši přidáváte bloky budov a pravým tlačítkem je zase odebíráte. Klikem na vodu tak vytvoříte základ, na který dalším klikem postavíte budovu. Tu můžete dále rozšiřovat do výšky i šířky, přičemž zabudovaný chytrý algoritmus se postará o propojení budov a grafické doplňky jako jsou opěrné pilíře, pasáže, schody, zeleň, terasy, okna nebo střechy. Nechybí ani možnost si své stavby barevně odlišit. Hra samotná na hráče neklade žádné cíle či surovinové omezení a můžete tak v poklidném duchu stavět jak členité městečka, tak mnohapatrové vertikální megastavby, dle vlastní tvořivosti a fantazie.
Townscaper je relaxační hříčka, ve které si prostřednictvím jednoduchého ovládání stavíte přímořské městečka a domečky inspirované architekturou skandinávských měst či italských horských vesnic. Na svědomí ji má švédský vývojář Oskar Stålberg, který se mimo jiné podílel i na minimalistické strategii Bad North.
Začínáte na otevřené vodní ploše, do které klikem levého tlačítka myši přidáváte bloky budov a pravým tlačítkem je zase odebíráte. Klikem na vodu tak vytvoříte základ, na který dalším klikem postavíte budovu. Tu můžete dále rozšiřovat do výšky i šířky, přičemž zabudovaný chytrý algoritmus se postará o propojení budov a grafické doplňky jako jsou opěrné pilíře, pasáže, schody, zeleň, terasy, okna nebo střechy. Nechybí ani možnost si své stavby barevně odlišit. Hra samotná na hráče neklade žádné cíle či surovinové omezení a můžete tak v poklidném duchu stavět jak členité městečka, tak mnohapatrové vertikální megastavby, dle vlastní tvořivosti a fantazie.
Začínáte na otevřené vodní ploše, do které klikem levého tlačítka myši přidáváte bloky budov a pravým tlačítkem je zase odebíráte. Klikem na vodu tak vytvoříte základ, na který dalším klikem postavíte budovu. Tu můžete dále rozšiřovat do výšky i šířky, přičemž zabudovaný chytrý algoritmus se postará o propojení budov a grafické doplňky jako jsou opěrné pilíře, pasáže, schody, zeleň, terasy, okna nebo střechy. Nechybí ani možnost si své stavby barevně odlišit. Hra samotná na hráče neklade žádné cíle či surovinové omezení a můžete tak v poklidném duchu stavět jak členité městečka, tak mnohapatrové vertikální megastavby, dle vlastní tvořivosti a fantazie.
Townscaper je relaxační hříčka, ve které si prostřednictvím jednoduchého ovládání stavíte přímořské městečka a domečky inspirované architekturou skandinávských měst či italských horských vesnic. Na svědomí ji má švédský vývojář Oskar Stålberg, který se mimo jiné podílel i na minimalistické strategii Bad North.
Začínáte na otevřené vodní ploše, do které klikem levého tlačítka myši přidáváte bloky budov a pravým tlačítkem je zase odebíráte. Klikem na vodu tak vytvoříte základ, na který dalším klikem postavíte budovu. Tu můžete dále rozšiřovat do výšky i šířky, přičemž zabudovaný chytrý algoritmus se postará o propojení budov a grafické doplňky jako jsou opěrné pilíře, pasáže, schody, zeleň, terasy, okna nebo střechy. Nechybí ani možnost si své stavby barevně odlišit. Hra samotná na hráče neklade žádné cíle či surovinové omezení a můžete tak v poklidném duchu stavět jak členité městečka, tak mnohapatrové vertikální megastavby, dle vlastní tvořivosti a fantazie.
Začínáte na otevřené vodní ploše, do které klikem levého tlačítka myši přidáváte bloky budov a pravým tlačítkem je zase odebíráte. Klikem na vodu tak vytvoříte základ, na který dalším klikem postavíte budovu. Tu můžete dále rozšiřovat do výšky i šířky, přičemž zabudovaný chytrý algoritmus se postará o propojení budov a grafické doplňky jako jsou opěrné pilíře, pasáže, schody, zeleň, terasy, okna nebo střechy. Nechybí ani možnost si své stavby barevně odlišit. Hra samotná na hráče neklade žádné cíle či surovinové omezení a můžete tak v poklidném duchu stavět jak členité městečka, tak mnohapatrové vertikální megastavby, dle vlastní tvořivosti a fantazie.