První rozšíření s přívlastkem Ogří Království pro strategii Total War: Warhammer III, umožňuji hrát za všemi obávané zlobry. Hráč může hrát za dvě ogří frakce, Greasus Zlatozub je nadtyran v Truchlivých Horách, druhý hratelný šlechtic je Skrag Řezník začínající nedaleko území Říše.
Ogři touží pouze po tom, aby si naplnily břicha jídlem, jejich neukojitelný hlad dal vzniknout i jejich božství, Velké tlamě a Ohnivé Tlamě, jež hyzdí povrch Starého Světa. V Příběhové kampani "Říše Chaosu" mají stejný cíl, jako ostatní frakce, najít cestu k zraněnému medvědímu bohu Ursunovi a vzít si jeho moc, v případě ogrů to znamená pozřít jeho maso.
V kampani mohou ogři plnit za odměnu různé žoldnéřské kontrakty pro jiné frakce, mohou zakládat lovecké tábory, jejich speciální mechanikou je také správa zásob jídla, které poskytují například před bitvou možnost hostiny, což poskytne v bitvě výhodu. V případě, že je jídla nedostatek, mohou ogři sežrat své posluhovače - gnoblary, jsou to zakrslí příbuzní goblinům. Ti v bitvě slouží k odvedení pozornosti a zaměstnání nepřítele. Hlavní silou vojsk ogrů je jejich monstrózní pěchota, ogři umí také zacházet se střelným prachem a střílet z ručních děl nebo útočit ze sedel divokých bestií Mournfangů nebo nosorožců, mezi nejničivější jednotku patří kamenorohové, gigantičtí tvorové s kly tvrdými jako kámen.
Rozšíření je součástí základní hry, pokud je koupena na oficiální platformě (Steam). V případě, že základní hru koupíte u překupníka, nebude obsahovat toto rozšíření.
Ogři touží pouze po tom, aby si naplnily břicha jídlem, jejich neukojitelný hlad dal vzniknout i jejich božství, Velké tlamě a Ohnivé Tlamě, jež hyzdí povrch Starého Světa. V Příběhové kampani "Říše Chaosu" mají stejný cíl, jako ostatní frakce, najít cestu k zraněnému medvědímu bohu Ursunovi a vzít si jeho moc, v případě ogrů to znamená pozřít jeho maso.
V kampani mohou ogři plnit za odměnu různé žoldnéřské kontrakty pro jiné frakce, mohou zakládat lovecké tábory, jejich speciální mechanikou je také správa zásob jídla, které poskytují například před bitvou možnost hostiny, což poskytne v bitvě výhodu. V případě, že je jídla nedostatek, mohou ogři sežrat své posluhovače - gnoblary, jsou to zakrslí příbuzní goblinům. Ti v bitvě slouží k odvedení pozornosti a zaměstnání nepřítele. Hlavní silou vojsk ogrů je jejich monstrózní pěchota, ogři umí také zacházet se střelným prachem a střílet z ručních děl nebo útočit ze sedel divokých bestií Mournfangů nebo nosorožců, mezi nejničivější jednotku patří kamenorohové, gigantičtí tvorové s kly tvrdými jako kámen.
Rozšíření je součástí základní hry, pokud je koupena na oficiální platformě (Steam). V případě, že základní hru koupíte u překupníka, nebude obsahovat toto rozšíření.
První rozšíření s přívlastkem Ogří Království pro strategii Total War: Warhammer III, umožňuje hrát za všemi obávané zlobry. Hráč může hrát za dvě ogří frakce, Greasus Zlatozub je nadtyran v Truchlivých Horách, druhý hratelný šlechtic je Skrag Řezník začínající nedaleko území Říše.
Ogři touží pouze po tom, aby si naplnily břicha jídlem, jejich neukojitelný hlad dal vzniknout i jejich božství, Velké tlamě a Ohnivé Tlamě, jež hyzdí povrch Starého Světa. V Příběhové kampani "Říše Chaosu" mají stejný cíl, jako ostatní frakce, najít cestu k zraněnému medvědímu bohu Ursunovi a vzít si jeho moc, v případě ogrů to znamená pozřít jeho maso.
V kampani mohou ogři plnit za odměnu různé žoldnéřské kontrakty pro jiné frakce, mohou zakládat lovecké tábory, jejich speciální mechanikou je také správa zásob jídla, které poskytují například před bitvou možnost hostiny, což poskytne v bitvě výhodu. V případě, že je jídla nedostatek, mohou ogři sežrat své posluhovače - gnoblary, jsou to zakrslí příbuzní goblinům. Ti v bitvě slouží k odvedení pozornosti a zaměstnání nepřítele. Hlavní silou vojsk ogrů je jejich monstrózní pěchota, ogři umí také zacházet se střelným prachem a střílet z ručních děl nebo útočit ze sedel divokých bestií Mournfangů nebo nosorožců, mezi nejničivější jednotku patří kamenorohové, gigantičtí tvorové s kly tvrdými jako kámen.
Rozšíření je součástí základní hry, pokud je koupena na oficiální platformě (Steam). V případě, že základní hru koupíte u překupníka, nebude obsahovat toto rozšíření.
Ogři touží pouze po tom, aby si naplnily břicha jídlem, jejich neukojitelný hlad dal vzniknout i jejich božství, Velké tlamě a Ohnivé Tlamě, jež hyzdí povrch Starého Světa. V Příběhové kampani "Říše Chaosu" mají stejný cíl, jako ostatní frakce, najít cestu k zraněnému medvědímu bohu Ursunovi a vzít si jeho moc, v případě ogrů to znamená pozřít jeho maso.
V kampani mohou ogři plnit za odměnu různé žoldnéřské kontrakty pro jiné frakce, mohou zakládat lovecké tábory, jejich speciální mechanikou je také správa zásob jídla, které poskytují například před bitvou možnost hostiny, což poskytne v bitvě výhodu. V případě, že je jídla nedostatek, mohou ogři sežrat své posluhovače - gnoblary, jsou to zakrslí příbuzní goblinům. Ti v bitvě slouží k odvedení pozornosti a zaměstnání nepřítele. Hlavní silou vojsk ogrů je jejich monstrózní pěchota, ogři umí také zacházet se střelným prachem a střílet z ručních děl nebo útočit ze sedel divokých bestií Mournfangů nebo nosorožců, mezi nejničivější jednotku patří kamenorohové, gigantičtí tvorové s kly tvrdými jako kámen.
Rozšíření je součástí základní hry, pokud je koupena na oficiální platformě (Steam). V případě, že základní hru koupíte u překupníka, nebude obsahovat toto rozšíření.