Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Total War: Shogun 2 - Rise of the Samurai Total War: Shogun 2 - Rise of the Samurai Total War: Shogun 2 - Rise of the Samurai Total War: Shogun 2 - Rise of the Samurai
Creative Assembly
Creative Assembly
Creative Assembly
Creative Assembly
PC
27.09.2011
PC
27.09.2011
PC
27.09.2011
PC
27.09.2011
Total War: Shogun 2 - Rise of the Samurai Total War: Shogun 2 - Rise of the Samurai Total War: Shogun 2 - Rise of the Samurai Total War: Shogun 2 - Rise of the Samurai
Žánr
strategie > tahová strategie *
strategie > real-time strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > real-time strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > real-time strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > real-time strategie

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření
Multiplayer
ano ano ano ano

První DLC k Total War: Shogun 2 se odehrává před obdobím zpracovaným v hlavní hře. Konkrétně se podíváme do let 1175 - 1200, kdy v Japonsku zuřila občanská válka období Heian.

Největší herní změnou oproti původní kampani je nutnost rozšiřování vlivu jedné ze tří hlavních hratelných frakcí. Samozřejmostí jsou nové klany, jednotky a hrdinové, naopak například užití obléhacích strojů není ve hře, vzhledem k historickému období, možné. Funkce agentů jsou v podstatě obdobné jako dříve, nicméně se nově setkáváme i s agentkou shirabyoshi, která má schopnost svádět nepřátelské generály či agenty, nebo rozptylovat celé armády, čímž vojsko ztrácí možnost pohybu v dalším tahu. Velmi obtížné je získávání agentů monomi (ninjové), jelikož se dají vycvičit jen v několika málo k tomu určených provinciích. Přestože je strategická mapa vizuálně obměněna, rozložení provincií i výskyt surovin zůstaly prakticky nezměněny.
První DLC k Total War: Shogun 2 se odehrává před obdobím zpracovaným v hlavní hře. Konkrétně se podíváme do let 1175 - 1200, kdy v Japonsku zuřila občanská válka období Heian.

Největší herní změnou oproti původní kampani je nutnost rozšiřování vlivu jedné ze tří hlavních hratelných frakcí. Samozřejmostí jsou nové klany, jednotky a hrdinové, naopak například užití obléhacích strojů není ve hře, vzhledem k historickému období, možné. Funkce agentů jsou v podstatě obdobné jako dříve, nicméně se nově setkáváme i s agentkou shirabyoshi, která má schopnost svádět nepřátelské generály či agenty, nebo rozptylovat celé armády, čímž vojsko ztrácí možnost pohybu v dalším tahu. Velmi obtížné je získávání agentů monomi (ninjové), jelikož se dají vycvičit jen v několika málo k tomu určených provinciích. Přestože je strategická mapa vizuálně obměněna, rozložení provincií i výskyt surovin zůstaly prakticky nezměněny.
První DLC k Total War: Shogun 2 se odehrává před obdobím zpracovaným v hlavní hře. Konkrétně se podíváme do let 1175-1200, kdy v Japonsku zuřila občanská válka období Heian.

Největší herní změnou oproti původní kampani je nutnost rozšiřování vlivu jedné ze tří hlavních hratelných frakcí. Samozřejmostí jsou nové klany, jednotky a hrdinové, naopak například užití obléhacích strojů není ve hře, vzhledem k historickému období, možné. Funkce agentů jsou v podstatě obdobné jako dříve, nicméně se nově setkáváme i s agentkou shirabyoshi, která má schopnost svádět nepřátelské generály či agenty, nebo rozptylovat celé armády, čímž vojsko ztrácí možnost pohybu v dalším tahu. Velmi obtížné je získávání agentů monomi (ninjové), jelikož se dají vycvičit jen v několika málo k tomu určených provinciích. Přestože je strategická mapa vizuálně obměněna, rozložení provincií i výskyt surovin zůstaly prakticky nezměněny.
První DLC k Total War: Shogun 2 se odehrává před obdobím zpracovaným v hlavní hře. Konkrétně se podíváme do let 1175-1200, kdy v Japonsku zuřila občanská válka období Heian.

Největší herní změnou oproti původní kampani je nutnost rozšiřování vlivu jedné ze tří hlavních hratelných frakcí. Samozřejmostí jsou nové klany, jednotky a hrdinové, naopak například užití obléhacích strojů není ve hře, vzhledem k historickému období, možné. Funkce agentů jsou v podstatě obdobné jako dříve, nicméně se nově setkáváme i s agentkou shirabyoshi, která má schopnost svádět nepřátelské generály či agenty, nebo rozptylovat celé armády, čímž vojsko ztrácí možnost pohybu v dalším tahu. Velmi obtížné je získávání agentů monomi (ninjové), jelikož se dají vycvičit jen v několika málo k tomu určených provinciích. Přestože je strategická mapa vizuálně obměněna, rozložení provincií i výskyt surovin zůstaly prakticky nezměněny.