Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Total War Battles: Shogun Total War Battles: Shogun Total War Battles: Shogun Total War Battles: Shogun
Creative Assembly
Creative Assembly
The Creative Assembly (nově vytvořeno)
Creative Assembly
PC
18.08.2012
PC
18.08.2012
iOS
19.04.2012
PC
18.08.2012
Android
05.09.2012
iOS
19.04.2012
PC
18.08.2012
Android
05.09.2012
Total War Battles: Shogun Total War Battles: Shogun Total War Battles: Shogun Total War Battles: Shogun
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Hra původem z mobilního systému iOS (později i Android) je malým bráškou k titulu Total War: Shogun 2. Stejně jako on je zasazená do středověkého Japonska, kdy mezi sebou bojují klany tehdejších rodů a využívá při tom principy běžné real-time strategie.

Bojový systém využívá šestihranné dlaždice zobrazené na bitevním poli, které jsou klíčové pro pohyb jednotek a stavbu budov. Budovy musí být stavěny v dané hierarchii kdy jsou spojeny cestičkami a musí se tak hledat optimální rozestavění, aby byl co nejvíce využit jejich těžící potenciál. Suroviny sloužící k nákupu dalších budov a tréninku jednotek jsou klasické jako železo, dřevo, peníze a další. Jednoty přestavují několik tříd pěchoty a jízdu. Samurajové, lučištníci, nindžové, jezdci a jiné - každá s určitou specifickou vlastností a zároveň i slabinou. Jednotky postupují v rámci kodexu „bušidó“ jen vpřed a nikdy neustoupí.

Cíl misí je jasný: potlačit útoky nepřítele, zničením budov ho ochromit a porazit jeho generála případně se bránit útokům po určitou dobu. Mise se postupně zpřístupňují na mapě herního světa a čas od času se zpřístupní i odbočka pro nepovinné mise (založené povětšinou na logickém rozestavění budov), kde lze získat body zkušenosti, které se dají proměnit v bonusy či trvalé vylepšení budov a jednotek. Na získání těchto bodů lze použít i mikrotransakce za reálné peníze.

Hra je pro PC dostupná na Steamu a podporuje Achievementy. Hardwarová náročnost je vzhledem k mobilnímu původu minimální.
Hra původem z mobilního systému iOS (později i Android) je malým bráškou k titulu Total War: Shogun 2. Stejně jako on je zasazená do středověkého Japonska, kdy mezi sebou bojují klany tehdejších rodů a využívá při tom principy běžné real-time strategie.

Bojový systém využívá šestihranné dlaždice zobrazené na bitevním poli, které jsou klíčové pro pohyb jednotek a stavbu budov. Budovy musí být stavěny v dané hierarchii kdy jsou spojeny cestičkami a musí se tak hledat optimální rozestavění, aby byl co nejvíce využit jejich těžící potenciál. Suroviny sloužící k nákupu dalších budov a tréninku jednotek jsou klasické jako železo, dřevo, peníze a další. Jednoty přestavují několik tříd pěchoty a jízdu. Samurajové, lučištníci, nindžové, jezdci a jiné - každá s určitou specifickou vlastností a zároveň i slabinou. Jednotky postupují v rámci kodexu „bušidó“ jen vpřed a nikdy neustoupí.

Cíl misí je jasný: potlačit útoky nepřítele, zničením budov ho ochromit a porazit jeho generála případně se bránit útokům po určitou dobu. Mise se postupně zpřístupňují na mapě herního světa a čas od času se zpřístupní i odbočka pro nepovinné mise (založené povětšinou na logickém rozestavění budov), kde lze získat body zkušenosti, které se dají proměnit v bonusy či trvalé vylepšení budov a jednotek. Na získání těchto bodů lze použít i mikrotransakce za reálné peníze.

Hra je pro PC dostupná na Steamu a podporuje Achievementy. Hardwarová náročnost je vzhledem k mobilnímu původu minimální.
Hra původem z mobilního systému iOS (později i Android) je malým bráškou k titulu Total War: Shogun 2. Stejně jako on je zasazená do středověkého Japonska, kdy mezi sebou bojují klany tehdejších rodů a využívá při tom principy běžné real-time strategie.

Bojový systém využívá šestihranné dlaždice zobrazené na bitevním poli, které jsou klíčové pro pohyb jednotek a stavbu budov. Budovy musí být stavěny v dané hierarchii kdy jsou spojeny cestičkami a musí se tak hledat optimální rozestavění, aby byl co nejvíce využit jejich těžící potenciál. Suroviny sloužící k nákupu dalších budov a tréninku jednotek jsou klasické jako železo, dřevo, peníze a další. Jednoty přestavují několik tříd pěchoty a jízdu. Samurajové, lučištníci, nindžové, jezdci a jiné - každá s určitou specifickou vlastností a zároveň i slabinou. Jednotky postupují v rámci kodexu „bušidó“ jen vpřed a nikdy neustoupí.

Cíl misí je jasný: potlačit útoky nepřítele, zničením budov ho ochromit a porazit jeho generála případně se bránit útokům po určitou dobu. Mise se postupně zpřístupňují na mapě herního světa a čas od času se zpřístupní i odbočka pro nepovinné mise (založené povětšinou na logickém rozestavění budov), kde lze získat body zkušenosti, které se dají proměnit v bonusy či trvalé vylepšení budov a jednotek. Na získání těchto bodů lze použít i mikrotransakce za reálné peníze.

Hra je pro PC dostupná na Steamu a podporuje Achievementy. Hardwarová náročnost je vzhledem k mobilnímu původu minimální.
Hra původem z mobilního systému iOS (později i Android) je malým bráškou k titulu Total War: Shogun 2. Stejně jako on je zasazená do středověkého Japonska, kdy mezi sebou bojují klany tehdejších rodů a využívá při tom principy běžné real-time strategie.

Bojový systém využívá šestihranné dlaždice zobrazené na bitevním poli, které jsou klíčové pro pohyb jednotek a stavbu budov. Budovy musí být stavěny v dané hierarchii kdy jsou spojeny cestičkami a musí se tak hledat optimální rozestavění, aby byl co nejvíce využit jejich těžící potenciál. Suroviny sloužící k nákupu dalších budov a tréninku jednotek jsou klasické jako železo, dřevo, peníze a další. Jednoty přestavují několik tříd pěchoty a jízdu. Samurajové, lučištníci, nindžové, jezdci a jiné - každá s určitou specifickou vlastností a zároveň i slabinou. Jednotky postupují v rámci kodexu „bušidó“ jen vpřed a nikdy neustoupí.

Cíl misí je jasný: potlačit útoky nepřítele, zničením budov ho ochromit a porazit jeho generála případně se bránit útokům po určitou dobu. Mise se postupně zpřístupňují na mapě herního světa a čas od času se zpřístupní i odbočka pro nepovinné mise (založené povětšinou na logickém rozestavění budov), kde lze získat body zkušenosti, které se dají proměnit v bonusy či trvalé vylepšení budov a jednotek. Na získání těchto bodů lze použít i mikrotransakce za reálné peníze.

Hra je pro PC dostupná na Steamu a podporuje Achievementy. Hardwarová náročnost je vzhledem k mobilnímu původu minimální.