Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jsem se do toho konečně pustil a už mám nahráno pěkných pár hodin hlavního Quest módu a dojmy jsou zatím veskrze pozitivní.

Jako první auto jsem si koupil mou milovanou Hondu Integru DC2. Čímž jsem si dost naběhl na vidle. :D Jak jsem pak při čtení jednoho z návodů na hru zjistil, tak jsem si vybral to nejvíc nedotáčivé auto ve hře. Inu čekal jsem, že to bude s předokolkou zajímavé, realita byla ještě krutější. V základním nastavení bylo auto těžce nepoužitelné a prakticky nezatáčelo. Nutno však říci, že o trochu štělování nastavení vozu a pár nových dílů později se mi podařilo dosáhnout dobrého balancu.

Následně už jsem bral rivaly jednoho za druhým, porazil několik týmů a dokonce už i porazil 2 ze 4 legendárních bossů (Devas) hry. Nutno však říct, že ten druhý boss Midnight Cinderella už dal mojí Integře extrémně zabrat a jela už těžce na limitu. No, zkusím vydělat ještě pár penízků a začnu si brousit zuby na R32. :-)

Ona ústřední tokijská smyčka C1 se sice může rychle zajest, nicméně můžete jezdit oba směry a naučíte se každou její píď a během závodů nebo i před nimi si naplánujete strategii. Nebo nastavíte auto přímo na konkrétní úseky, kde víte, že ten rival kterého furt né a né udolat, bývá nejslabší.

Muzika zatím solidní. Mix eurobeatu a několika rockových skladeb. Jen bych jich mohlo být více.

Pravda na nějaké dlouhé herní seance hra není. Na to je až příliš úzce zaměřená a do jisté míry jednotvárná. Avšak na 15-60 minutové seance je to ideální. Rychle se dá do ní naskočit i vyskočit. Takže mám žhavého kandidáta na další odpočinkovou hru vedle stálice ETS2 nebo OpenTTD.