Tak jsem se do toho konečně pustil a už mám nahráno pěkných pár hodin hlavního Quest módu a dojmy jsou zatím veskrze pozitivní.
Jako první auto jsem si koupil mou milovanou Hondu Integru DC2. Čímž jsem si dost naběhl na vidle. :D Jak jsem pak při čtení jednoho z návodů na hru zjistil, tak jsem si vybral to nejvíc nedotáčivé auto ve hře. Inu čekal jsem, že to bude s předokolkou zajímavé, realita byla ještě krutější. V základním nastavení bylo auto těžce nepoužitelné a prakticky nezatáčelo. Nutno však říci, že o trochu štělování nastavení vozu a pár nových dílů později se mi podařilo dosáhnout dobrého balancu.
Následně už jsem bral rivaly jednoho za druhým, porazil několik týmů a dokonce už i porazil 2 ze 4 legendárních bossů (Devas) hry. Nutno však říct, že ten druhý boss Midnight Cinderella už dal mojí Integře extrémně zabrat a jela už těžce na limitu. No, zkusím vydělat ještě pár penízků a začnu si brousit zuby na R32. :-)
Ona ústřední tokijská smyčka C1 se sice může rychle zajest, nicméně můžete jezdit oba směry a naučíte se každou její píď a během závodů nebo i před nimi si naplánujete strategii. Nebo nastavíte auto přímo na konkrétní úseky, kde víte, že ten rival kterého furt né a né udolat, bývá nejslabší.
Muzika zatím solidní. Mix eurobeatu a několika rockových skladeb. Jen bych jich mohlo být více.
Pravda na nějaké dlouhé herní seance hra není. Na to je až příliš úzce zaměřená a do jisté míry jednotvárná. Avšak na 15-60 minutové seance je to ideální. Rychle se dá do ní naskočit i vyskočit. Takže mám žhavého kandidáta na další odpočinkovou hru vedle stálice ETS2 nebo OpenTTD.
Jako první auto jsem si koupil mou milovanou Hondu Integru DC2. Čímž jsem si dost naběhl na vidle. :D Jak jsem pak při čtení jednoho z návodů na hru zjistil, tak jsem si vybral to nejvíc nedotáčivé auto ve hře. Inu čekal jsem, že to bude s předokolkou zajímavé, realita byla ještě krutější. V základním nastavení bylo auto těžce nepoužitelné a prakticky nezatáčelo. Nutno však říci, že o trochu štělování nastavení vozu a pár nových dílů později se mi podařilo dosáhnout dobrého balancu.
Následně už jsem bral rivaly jednoho za druhým, porazil několik týmů a dokonce už i porazil 2 ze 4 legendárních bossů (Devas) hry. Nutno však říct, že ten druhý boss Midnight Cinderella už dal mojí Integře extrémně zabrat a jela už těžce na limitu. No, zkusím vydělat ještě pár penízků a začnu si brousit zuby na R32. :-)
Ona ústřední tokijská smyčka C1 se sice může rychle zajest, nicméně můžete jezdit oba směry a naučíte se každou její píď a během závodů nebo i před nimi si naplánujete strategii. Nebo nastavíte auto přímo na konkrétní úseky, kde víte, že ten rival kterého furt né a né udolat, bývá nejslabší.
Muzika zatím solidní. Mix eurobeatu a několika rockových skladeb. Jen bych jich mohlo být více.
Pravda na nějaké dlouhé herní seance hra není. Na to je až příliš úzce zaměřená a do jisté míry jednotvárná. Avšak na 15-60 minutové seance je to ideální. Rychle se dá do ní naskočit i vyskočit. Takže mám žhavého kandidáta na další odpočinkovou hru vedle stálice ETS2 nebo OpenTTD.