Time, Space and Matter je logická hra z pohledu třetí osoby od českého vývojáře Václava Hudce, který při její tvorbě čerpal inspiraci v titulu Portal. Příběh hráče zavede do tajné laboratoře, kde dochází k vývoji nových technologií a kontrolu nad ní převzala umělá inteligence.
Hlavním herním principem jsou hrátky s gravitací, kdy hráč může pomocí speciálního přístroje přepínat, na kterou stěnu místnosti bude gravitační pole působit nejvíce, jinými slovy může určit, kde bude podlaha a kde strop. Ke slovu se však přihlásí také elektřina a výbuchy. Každá hádanka má několik možných způsobů řešení a je jen na hráči, jaké si zvolí.
Hlavním herním principem jsou hrátky s gravitací, kdy hráč může pomocí speciálního přístroje přepínat, na kterou stěnu místnosti bude gravitační pole působit nejvíce, jinými slovy může určit, kde bude podlaha a kde strop. Ke slovu se však přihlásí také elektřina a výbuchy. Každá hádanka má několik možných způsobů řešení a je jen na hráči, jaké si zvolí.