Thumper je rytmická hra, jejíž cílem je dostat ústředního brouka přes jednoproudé nebo dvouproudé cesty skrze různé, hrůzné světy. Hráč se přitom musí trefovat do rytmu hudby na pozadí při nárazu do svítících "not", a zároveň se bránit při průjezdu překážkami, skákat přes ostny, zatáčet v zakřivených zdech, a porážet nepřátele.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Thumper je rytmická hra, jejíž cílem je dostat ústředního brouka přes jednoproudé nebo dvouproudé cesty skrze různé, hrůzné světy. Hráč se přitom musí trefovat do rytmu hudby na pozadí při nárazu do svítících "not", a zároveň se bránit při průjezdu překážkami, skákat přes ostny, zatáčet v zakřivených zdech, a porážet nepřátele.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Thumper je rytmická hra, jejíž cílem je dostat ústředního brouka přes jednoproudé nebo dvouproudé cesty skrze různé, hrůzné světy. Hráč se přitom musí trefovat do rytmu hudby na pozadí při nárazu do svítících "not", a zároveň se bránit při průjezdu překážkami, skákat přes ostny, zatáčet v zakřivených zdech, a porážet nepřátele.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Thumper je rytmická hra, jejíž cílem je dostat ústředního brouka přes jednoproudé nebo dvouproudé cesty skrze různé, hrůzné světy. Hráč se přitom musí trefovat do rytmu hudby na pozadí při nárazu do svítících "not", a zároveň se bránit při průjezdu překážkami, skákat přes ostny, zatáčet v zakřivených zdech, a porážet nepřátele.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Thumper je rytmická hra, jejíž cílem je dostat ústředního brouka přes jednoproudé nebo dvouproudé cesty skrze různé, hrůzné světy. Hráč se přitom musí trefovat do rytmu hudby na pozadí při nárazu do svítících "not", a zároveň se bránit při průjezdu překážkami, skákat přes ostny, zatáčet v zakřivených zdech, a porážet nepřátele.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Thumper je rytmická hra, jejíž cílem je dostat ústředního brouka přes jednoproudé nebo dvouproudé cesty skrze různé, hrůzné světy. Hráč se přitom musí trefovat do rytmu hudby na pozadí při nárazu do svítících "not", a zároveň se bránit při průjezdu překážkami, skákat přes ostny, zatáčet v zakřivených zdech, a porážet nepřátele.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Thumper je rytmická hra, jejíž cílem je dostat ústředního brouka přes jednoproudé nebo dvouproudé cesty skrze různé, hrůzné světy. Hráč se přitom musí trefovat do rytmu hudby na pozadí při nárazu do svítících "not", a zároveň se bránit při průjezdu překážkami, skákat přes ostny, zatáčet v zakřivených zdech, a porážet nepřátele.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Thumper je rytmická hra, jejíž cílem je dostat ústředního brouka přes jednoproudé nebo dvouproudé cesty skrze různé, hrůzné světy. Hráč se přitom musí trefovat do rytmu hudby na pozadí při nárazu do svítících "not", a zároveň se bránit při průjezdu překážkami, skákat přes ostny, zatáčet v zakřivených zdech, a porážet nepřátele.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Thumper je rytmická hra, jejíž cílem je dostat ústředního brouka přes jednoproudé nebo dvouproudé cesty skrze různé, hrůzné světy. Hráč se přitom musí trefovat do rytmu hudby na pozadí při nárazu do svítících "not", a zároveň se bránit při průjezdu překážkami, skákat přes ostny, zatáčet v zakřivených zdech, a porážet nepřátele.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.
Každá úroveň je rozdělena do segmentů, na jejichž konci je hráč odměněn skóre a celkovým zhodnocením, aby věděl jak se mu dařilo. Brouk může ustát jeden zásah (nechráněný náraz do překážky nebo nevybranou zatáčku) a na určitých místech může obnovit svůj štít, pokud jej ztratil. Nicméně jakýkoliv další zásah, obdržený bez štítu, brouka zabije, a hráč musí pokus opakovat od začátku daného segmentu.