Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Thrust Thrust
Jeremy Smith •  James Software (At8bit) •  Alan Butcher (AtST) •  David Lowe (Spectrum)
Jeremy Smith •  James Software (At8bit) •  Alan Butcher (AtST) •  David Lowe (Spectrum) •  Lynsoft (C16)
At8bitSpectrumC64AmstCPC
1986
AtST
1988
At8bitSpectrumC64AmstCPCBBCMicro
1986
C16
1987
AtST
1988
Thrust Thrust
Žánr
akce > arkáda *
akce > arkáda *

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

V této hře je cílem hráče, který ovládá vesmírnou loď, ukrást nepříteli tzv. Klystron pody. Pomocí těch je pak možné pohánět mnohem silnější lodě. Hráč k nim musí doletět, zavěsit je do "háku" a zase vyletět ven. V tom se mu nepřítel snaží zabránit,a tak po něm střílí věže umístěné na stěnách a zdech jeskyně, ve které se hra odehrává.

Hráčova loď společně s podem podléhá gravitaci a také setrvačnosti, na což je třeba při zatáčení myslet. Náraz do zdi lodí či podem znamená ztrátu jednoho života. Je také nutné hlídat stav paliva a případně ho doplňovat pomocí háku. Pokud hráči dojde palivo, hra končí. Ve hře je celkem šest levelů a po jejich zdolání hra začíná nanovo, tentokrát s obrácenou gravitací. Poté následuje šest levelů s neviditelnými stěnami v případě, že má hráč zapnuté štíty (to není možné střílet) a konečně posledních šest levelů s obrácenou gravitací a neviditelnými stěnami.

Hra také vyšla na BBC Micro, Acorn Electron a Commodore 16.
V této hře je cílem hráče, který ovládá vesmírnou loď, ukrást nepříteli tzv. Klystron pody. Pomocí těch je pak možné pohánět mnohem silnější lodě. Hráč k nim musí doletět, zavěsit je do "háku" a zase vyletět ven. V tom se mu nepřítel snaží zabránit,a tak po něm střílí věže umístěné na stěnách a zdech jeskyně, ve které se hra odehrává.

Hráčova loď společně s podem podléhá gravitaci a také setrvačnosti, na což je třeba při zatáčení myslet. Náraz do zdi lodí či podem znamená ztrátu jednoho života. Je také nutné hlídat stav paliva a případně ho doplňovat pomocí háku. Pokud hráči dojde palivo, hra končí. Ve hře je celkem šest levelů a po jejich zdolání hra začíná nanovo, tentokrát s obrácenou gravitací. Poté následuje šest levelů s neviditelnými stěnami v případě, že má hráč zapnuté štíty (to není možné střílet) a konečně posledních šest levelů s obrácenou gravitací a neviditelnými stěnami.

Hra také vyšla na Acorn Electron.