The Witch's House je freeware adventurou japonského autora s přezdívkou Fummy, jenž podobně jako tituly Yume Nikki .flow nebo Ao Oni vznikla na známém a volně dostupném enginu. Samotná hra, původně publikovaná pod názvem Majo no Ie, je vytvořena v nové verzi RPG Maker VX, a mezi komunitou hráčů si již získala popularitu. Předně kvůli specifické, hororově až mysteriózně laděné atmosféře a kvalitnímu technickému zpracování z top down pohledu. Hru přeložil vgperson (překlad Ib).
Třináctiletá Viola zabloudí při cestě lesem za svou kamarádkou. Stezka ji zavede až k podivně a majestátně zároveň vzhlížejícímu domu, do kterého nakonec i vstoupí díky své vrozené zvědavosti, ačkoliv z toho má špatný pocit. Z pětipatrového sídla, jak nedlouho poté zjistí, však není úniku. Z různých koutů číhá nebezpečí, pasti jež bude třeba vyřešit logickým přemýšlením či postavy jako z jiného světa.
Třináctiletá Viola zabloudí při cestě lesem za svou kamarádkou. Stezka ji zavede až k podivně a majestátně zároveň vzhlížejícímu domu, do kterého nakonec i vstoupí díky své vrozené zvědavosti, ačkoliv z toho má špatný pocit. Z pětipatrového sídla, jak nedlouho poté zjistí, však není úniku. Z různých koutů číhá nebezpečí, pasti jež bude třeba vyřešit logickým přemýšlením či postavy jako z jiného světa.
The Witch's House je freeware adventurou japonského autora s přezdívkou Fummy, jenž podobně jako tituly Yume Nikki .flow nebo Ao Oni vznikla na známém a volně dostupném enginu. Samotná hra, původně publikovaná pod názvem Majo no Ie, je vytvořena v nové verzi RPG Maker VX, a mezi komunitou hráčů si již získala popularitu. Předně kvůli specifické, hororově až mysteriózně laděné atmosféře a kvalitnímu technickému zpracování z top down pohledu. Hru přeložil vgperson (překlad Ib).
Třináctiletá Viola zabloudí při cestě lesem za svou kamarádkou. Stezka ji zavede až k podivně a majestátně zároveň vzhlížejícímu domu, do kterého nakonec i vstoupí, díky své vrozené zvědavosti, ačkoliv z toho má špatný pocit. Z pětipatrového sídla, jak nedlouho poté zjistí, však není úniku. Z různých koutů číhá nebezpečí, pasti, jež bude třeba vyřešit logickým přemýšlením či postavy jako z jiného světa.
Třináctiletá Viola zabloudí při cestě lesem za svou kamarádkou. Stezka ji zavede až k podivně a majestátně zároveň vzhlížejícímu domu, do kterého nakonec i vstoupí, díky své vrozené zvědavosti, ačkoliv z toho má špatný pocit. Z pětipatrového sídla, jak nedlouho poté zjistí, však není úniku. Z různých koutů číhá nebezpečí, pasti, jež bude třeba vyřešit logickým přemýšlením či postavy jako z jiného světa.