The Regiment (v USA vyšel pod názvem Terror Strike) je hra vytvořena podle vzoru britských S.A.S. Proto vývojáři z Kuju Entertainment ke spolupráci přizvali mj. bývalého člena S.A.S. Johna McAleese, který se mimo jiné účastnil operace na osvobození rukojmích zadržovaných na Iránské ambasádě v roce 1980. Důkazem toho jsou ve hře brutální časové limity a tvrdé bodové penalizace za sebemenší chyby. Pokud misi nesplníte na 75% úspěšnosti, hra vás nepustí do další mise. Koncept 12ti misí je vždy téměř totožný, tzn. zlikvidovat teroristy dříve, než stačí oni zlikvidovat rukojmí, popřípadě nahackovat počítač či zneškodnit výbušninu. Svému týmu můžete udílet pár jednoduchých příkazů nebo se spolehnout na jejich samostatnost. Bohužel mise nejde před akcí naplánovat.
The Regiment pohání Unreal Engine, tudíž hra vypadá více než dobře a to platí i po zvukové stránce. Realistickému konceptu však odporuje naskriptovanost nepřátel a svádění hratelnosti do arkádové střílečky namísto simulace. Častá je i frustrace z nebetyčné obtížnosti - již tutorialová (tréninková) mise je téměř nesplnitelná, to platí i o první misi bojové. The Regiment je hra pro ty nejdrsnější hard core hráče.
The Regiment pohání Unreal Engine, tudíž hra vypadá více než dobře a to platí i po zvukové stránce. Realistickému konceptu však odporuje naskriptovanost nepřátel a svádění hratelnosti do arkádové střílečky namísto simulace. Častá je i frustrace z nebetyčné obtížnosti - již tutorialová (tréninková) mise je téměř nesplnitelná, to platí i o první misi bojové. The Regiment je hra pro ty nejdrsnější hard core hráče.
The Regiment (v USA vyšel pod názvem Terror Strike) je hra vytvořena podle vzoru britských S.A.S. Proto vývojáři z Kuju Entertainment ke spolupráci přizvali mj. bývalého člena S.A.S. Johna McAleese, který se mimo jiné účastnil operace na osvobození rukojmích zadržovaných na Iránské ambasádě v roce 1980. Důkazem toho jsou ve hře brutální časové limity a tvrdé bodové penalizace za sebemenší chyby. Pokud misi nesplníte na 75% úspěšnosti, hra vás nepustí do další mise. Koncept 12ti misí je vždy téměř totožný, tzn. zlikvidovat teroristy dříve, než stačí oni zlikvidovat rukojmí, popřípadě nahackovat počítač či zneškodnit výbušninu. Svému týmu můžete udílet pár jednoduchých příkazů nebo se spolehnout na jejich samostatnost. Bohužel mise nejde před akcí naplánovat.
The Regiment pohání Unreal Engine, tudíž hra vypadá více než dobře a to platí i po zvukové stránce. Realistickému konceptu však odporuje naskriptovanost nepřátel a svádění hratelnosti do arkádové střílečky namísto simulace. Častá je i frustrace z nebetyčné obtížnosti - již tutorialová (tréninková) mise je téměř nesplnitelná, to platí i o první misi bojové. The Regiment je hra pro ty nejdrsnější hard core hráče.
The Regiment pohání Unreal Engine, tudíž hra vypadá více než dobře a to platí i po zvukové stránce. Realistickému konceptu však odporuje naskriptovanost nepřátel a svádění hratelnosti do arkádové střílečky namísto simulace. Častá je i frustrace z nebetyčné obtížnosti - již tutorialová (tréninková) mise je téměř nesplnitelná, to platí i o první misi bojové. The Regiment je hra pro ty nejdrsnější hard core hráče.
The Regiment (v USA vyšel pod názvem Terror Strike) je hra vytvořena podle vzoru britských S.A.S. Proto vývojáři z Kuju Entertainment ke spolupráci přizvali mj. bývalého člena S.A.S. Johna McAleese, který se mimo jiné účastnil operace na osvobození rukojmích zadržovaných na Iránské ambasádě v roce 1980. Důkazem toho jsou ve hře brutální časové limity a tvrdé bodové penalizace za sebemenší chyby. Pokud misi nesplníte na 75% úspěšnosti, hra vás nepustí do další mise. Koncept 12ti misí je vždy téměř totožný, tzn. zlikvidovat teroristy dříve, než stačí oni zlikvidovat rukojmí, popřípadě nahackovat počítač či zneškodnit výbušninu. Svému týmu můžete udílet pár jednoduchých příkazů nebo se spolehnout na jejich samostatnost. Bohužel mise nejde před akcí naplánovat.
The Regiment pohání Unreal Engine, tudíž hra vypadá více než dobře a to platí i po zvukové stránce. Realistickému konceptu však odporuje naskriptovanost nepřátel a svádění hratelnosti do arkádové střílečky namísto simulace. Častá je i frustrace z nebetyčné obtížnosti - již tutorialová (tréninková) mise je téměř nesplnitelná, to platí i o první misi bojové. The Regiment je hra pro ty nejdrsnější hard core hráče.
The Regiment pohání Unreal Engine, tudíž hra vypadá více než dobře a to platí i po zvukové stránce. Realistickému konceptu však odporuje naskriptovanost nepřátel a svádění hratelnosti do arkádové střílečky namísto simulace. Častá je i frustrace z nebetyčné obtížnosti - již tutorialová (tréninková) mise je téměř nesplnitelná, to platí i o první misi bojové. The Regiment je hra pro ty nejdrsnější hard core hráče.
The Regiment (v USA vyšel pod názvem Terror Strike) je hra vytvořena podle vzoru britských S.A.S. Proto vývojáři z Kuju Entertainment ke spolupráci přizvali mj. bývalého člena S.A.S. Johna McAleese, který se mimo jiné účastnil operace na osvobození rukojmích zadržovaných na Iránské ambasádě v roce 1980. Důkazem toho jsou ve hře brutální časové limity a tvrdé bodové penalizace za sebemenší chyby. Pokud misi nesplníte na 75% úspěšnost, hra vás nepustí do další mise. Koncept 12 misí je vždy téměř totožný, tzn. zlikvidovat teroristy dříve, než stačí oni zlikvidovat rukojmí, popřípadě nahackovat počítač či zneškodnit výbušninu. Svému týmu můžete udílet pár jednoduchých příkazů nebo se spolehnout na jejich samostatnost. Bohužel mise nejde před akcí naplánovat.
The Regiment pohání Unreal Engine, tudíž hra vypadá více než dobře a to platí i po zvukové stránce. Realistickému konceptu však odporuje naskriptovanost nepřátel a svádění hratelnosti do arkádové střílečky namísto simulace. Častá je i frustrace z nebetyčné obtížnosti - již tutorialová (tréninková) mise je téměř nesplnitelná, to platí i o první misi bojové. The Regiment je hra pro ty nejdrsnější hardcore hráče.
The Regiment pohání Unreal Engine, tudíž hra vypadá více než dobře a to platí i po zvukové stránce. Realistickému konceptu však odporuje naskriptovanost nepřátel a svádění hratelnosti do arkádové střílečky namísto simulace. Častá je i frustrace z nebetyčné obtížnosti - již tutorialová (tréninková) mise je téměř nesplnitelná, to platí i o první misi bojové. The Regiment je hra pro ty nejdrsnější hardcore hráče.