The Quest For The Rest je krátká adventurní hříčka, která byla vytvořena dvěma členy studia Amanita Design na zakázku americké choral rockové skupiny Polyphonic Spree coby propagace k jejich novému albu Together We're Heavy, jistým způsobem se tedy jedná o tzv. advergame.
Hra se skládá ze tří úrovní, jimiž musí naše tři postavičky projít, aby se mohly setkat s ostatními. Každá úroveň je situována do jiného prostředí a má svých několik interakcí. Nejdůležitějším prvkem je samozřejmě hudba, přičemž k dobrodružství na poušti hraje skladba Together We're Heavy, v lese Suitcase Calling, na moři Ensure Your Reservation a slavné finále doprovází píseň Hold Me Now.
Za designem stojí Jakub Dvorský, za animací Václav Blín, hra samotná se pevně drží kouzelně fantaskní výtvarné stránky, obsahu a interakcí, na nichž si Amanita zakládá a nijak tedy nevybočuje z jejich portfolia.
Hra se skládá ze tří úrovní, jimiž musí naše tři postavičky projít, aby se mohly setkat s ostatními. Každá úroveň je situována do jiného prostředí a má svých několik interakcí. Nejdůležitějším prvkem je samozřejmě hudba, přičemž k dobrodružství na poušti hraje skladba Together We're Heavy, v lese Suitcase Calling, na moři Ensure Your Reservation a slavné finále doprovází píseň Hold Me Now.
Za designem stojí Jakub Dvorský, za animací Václav Blín, hra samotná se pevně drží kouzelně fantaskní výtvarné stránky, obsahu a interakcí, na nichž si Amanita zakládá a nijak tedy nevybočuje z jejich portfolia.
The Quest For The Rest je krátká adventurní hříčka, která byla vytvořena dvěma členy studia Amanita Design na zakázku americké choral rockové skupiny Polyphonic Spree coby propagace k jejich novému albu Together We're Heavy, jistým způsobem se tedy jedná o tzv. advergame.
Hra se skládá ze tří úrovní, jimiž musí naše tři postavičky projít, aby se mohly setkat s ostatními. Každá úroveň je situována do jiného prostředí a má svých několik interakcí. Nejdůležitějším prvkem je samozřejmě hudba, přičemž k dobrodružství na poušti hraje skladba Together We're Heavy, v lese Suitcase Calling, na moři Ensure Your Reservation a slavné finále doprovází píseň Hold Me Now.
Za designem stojí Jakub Dvorský, za animací Václav Blín, hra samotná se pevně drží kouzelně fantaskní výtvarné stránky, obsahu a interakcí, na nichž si Amanita zakládá a nijak tedy nevybočuje z jejich portfolia.
Hra se skládá ze tří úrovní, jimiž musí naše tři postavičky projít, aby se mohly setkat s ostatními. Každá úroveň je situována do jiného prostředí a má svých několik interakcí. Nejdůležitějším prvkem je samozřejmě hudba, přičemž k dobrodružství na poušti hraje skladba Together We're Heavy, v lese Suitcase Calling, na moři Ensure Your Reservation a slavné finále doprovází píseň Hold Me Now.
Za designem stojí Jakub Dvorský, za animací Václav Blín, hra samotná se pevně drží kouzelně fantaskní výtvarné stránky, obsahu a interakcí, na nichž si Amanita zakládá a nijak tedy nevybočuje z jejich portfolia.
The Quest For The Rest je krátká adventurní hříčka, která byla vytvořena dvěma členy studia Amanita Design na zakázku americké choral rockové skupiny Polyphonic Spree coby propagace k jejich novému albu Together We're Heavy, jistým způsobem se tedy jedná o tzv. advergame.
Hra se skládá ze tří úrovní, jimiž musí naše tři postavičky projít, aby se mohly setkat s ostatními. Každá úroveň je situována do jiného prostředí a má svých několik interakcí. Nejdůležitějším prvkem je samozřejmě hudba, přičemž k dobrodružství na poušti hraje skladba Together We're Heavy, v lese Suitcase Calling, na moři Ensure Your Reservation a slavné finále doprovází píseň Hold Me Now.
Za designem stojí Jakub Dvorský, za animací Václav Blín, hra samotná se pevně drží kouzelně fantaskní výtvarné stránky, obsahu a interakcí, na nichž si Amanita zakládá a nijak tedy nevybočuje z jejich portfolia.
Hra se skládá ze tří úrovní, jimiž musí naše tři postavičky projít, aby se mohly setkat s ostatními. Každá úroveň je situována do jiného prostředí a má svých několik interakcí. Nejdůležitějším prvkem je samozřejmě hudba, přičemž k dobrodružství na poušti hraje skladba Together We're Heavy, v lese Suitcase Calling, na moři Ensure Your Reservation a slavné finále doprovází píseň Hold Me Now.
Za designem stojí Jakub Dvorský, za animací Václav Blín, hra samotná se pevně drží kouzelně fantaskní výtvarné stránky, obsahu a interakcí, na nichž si Amanita zakládá a nijak tedy nevybočuje z jejich portfolia.