Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Need for Speed Need for Speed The Need for Speed The Need for Speed The Need for Speed The Need for Speed The Need for Speed

Road & Track Presents: The Need for Speed, Road & Track Presents: Over Drivin, The Need for Speed: Special Edition

EA Canada
EA Canada
EA Canada
EA Canada
EA Canada
EA Canada •  Pioneer Productions
EA Canada •  Pioneer Productions
PC
1995
PC
31.08.1995
PC
31.08.1995
PC
31.08.1995
PC
31.08.1995
3DO
31.08.1994
PC
31.08.1995
PS1
20.03.1996
Saturn
06.07.1996
3DO
31.08.1994
PC
31.08.1995
PS1
20.03.1996
Saturn
06.07.1996
The Need for Speed The Need for Speed The Need for Speed The Need for Speed The Need for Speed The Need for Speed The Need for Speed
Žánr
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano

Byla kdysi jedna malá, ale dobrá firma jménem Electronic Arts a ta roku 1994 stvořila závodní hru, která už jen z vizuálního hlediska znamenala malou revoluci v oblasti grafiky. Ta hra se jmenovala Need for Speed. Pro mnohé hráče dnes naprosto známá značka, jejíž první díl byl však diametrálně odlišný od všech novodobých Undergroundů.

Předně nešlo vůbec o tuning, ale o krystalicky čistý požitek z rychlosti v jedněch z nejnadupanějších a nejlépe vymodelovaných (včetně palubní desky) samohybech té doby jako je Lamborghini Diablo, nebo Ferrari Testarossa 512TR. Ke slovu přišly ale také v porovnání s výše zmíněným poměrně "fádní" kusy typu Acura NSX, či Mazda RX-7 a jeden neexistující SCI-FI kousek. :-) Vše doprovázeno vlastním filmečkem a všemi technickými specifikacemi.

S těmito vozy jste se mohli prohánět buď po okruzích, nebo úsecích silnic třeba v Alpách, či na Pobřeží a to za plného provozu a s policií v patách. Nutno dodat že ztvárnění všech tratí bylo na svou dobu přímo famózní, ba přímo dech beroucí. Co se týče fyziky, jízda se sice řadila do kolonky čistá arkáda, ale díky tomu vám dokázala napumpovat adrenalin takovým způsobem, že vám praskaly žíly. Nemalou měrou k tomu přispěl i fantastický soundtrack, namíchaný z elektra a rocku.

Nakonec se ještě zmíním o zajímavých cheatech na tuto hru jako třeba lahůdka, která změní asfalt na bahno a ze hry se rázem stává rallye.

Pro úplnost už jen dodám že hra vyšla nejprve pro systém 3DO, poté PC a nakonec PSX/Saturn.

Kdo hrál Need for Speed ví, o čem jsem mluvil. Kdo ho nehrál, přišel o kus herní historie...
Byla kdysi jedna malá, ale dobrá firma jménem Electronic Arts a ta roku 1994 stvořila závodní hru, která už jen z vizuálního hlediska znamenala malou revoluci v oblasti grafiky. Ta hra se jmenovala Need for Speed. Pro mnohé hráče dnes naprosto známá značka, jejíž první díl byl však diametrálně odlišný od všech novodobých Undergroundů.

Předně nešlo vůbec o tuning, ale o krystalicky čistý požitek z rychlosti v jedněch z nejnadupanějších a nejlépe vymodelovaných (včetně palubní desky) samohybech té doby jako je Lamborghini Diablo, nebo Ferrari Testarossa 512TR. Ke slovu přišly ale také v porovnání s výše zmíněným poměrně "fádní" kusy typu Acura NSX, či Mazda RX-7 a jeden neexistující SCI-FI kousek. :-) Vše doprovázeno vlastním filmečkem a všemi technickými specifikacemi.

S těmito vozy jste se mohli prohánět buď po okruzích, nebo úsecích silnic třeba v Alpách, či na Pobřeží a to za plného provozu a s policií v patách. Nutno dodat že ztvárnění všech tratí bylo na svou dobu přímo famózní, ba přímo dech beroucí. Co se týče fyziky, jízda se sice řadila do kolonky čistá arkáda, ale díky tomu vám dokázala napumpovat adrenalin takovým způsobem, že vám praskaly žíly. Nemalou měrou k tomu přispěl i fantastický soundtrack, namíchaný z elektra a rocku.

Nakonec se ještě zmíním o zajímavých cheatech na tuto hru jako třeba lahůdka, která změní asfalt na bahno a ze hry se rázem stává rallye.

Pro úplnost už jen dodám že hra vyšla nejprve pro systém 3DO, poté PC a nakonec PSX/Saturn.

Kdo hrál Need for Speed ví, o čem jsem mluvil. Kdo ho nehrál, přišel o kus herní historie...
Společnost Electronic Arts roku 1994 stvořila závodní hru, která už jen z vizuálního hlediska znamenala malou revoluci v oblasti grafiky. Ta hra se jmenovala The Need for Speed. Pro mnohé hráče dnes známá značka, jejíž první díl byl však diametrálně odlišný od všech novodobých Undergroundů.

Předně nešlo vůbec o tuning, ale o krystalicky čistý požitek z rychlosti v jedněch z nejnadupanějších a nejlépe vymodelovaných (včetně palubní desky) samohybech té doby, jako je Lamborghini Diablo nebo Ferrari Testarossa 512TR. Ke slovu přišly ale také, v porovnání s výše zmíněným, poměrně "fádní" kusy typu Acura NSX či Mazda RX-7 a jeden neexistující sci-fi kousek. Vše doprovázeno vlastním filmečkem a všemi technickými specifikacemi.

S těmito vozy jste se mohli prohánět v čistě arkádovém stylu buď po okruzích nebo úsecích silnic třeba v Alpách či na Pobřeží, a to za plného provozu a s policií v patách. Nutno dodat, že ztvárnění všech tratí bylo na svou dobu povedené, stejně tak soundtrack namíchaný z elektra a rocku. Za zmínku stojí i zajímavé cheaty, kdy lze asfalt změnit na bahno, čímž se ze hry rázem stává rallye.

Hra vyšla nejprve pro systém 3DO, poté PC a nakonec na PSX/Sega Saturn.
Společnost Electronic Arts roku 1994 stvořila závodní hru, která už jen z vizuálního hlediska znamenala malou revoluci v oblasti grafiky. Ta hra se jmenovala The Need for Speed. Pro mnohé hráče dnes známá značka, jejíž první díl byl však diametrálně odlišný od všech novodobých Undergroundů.

Předně nešlo vůbec o tuning, ale o krystalicky čistý požitek z rychlosti v jedněch z nejnadupanějších a nejlépe vymodelovaných (včetně palubní desky) samohybech té doby, jako je Lamborghini Diablo nebo Ferrari Testarossa 512TR. Ke slovu přišly ale také, v porovnání s výše zmíněným, poměrně "fádní" kusy typu Acura NSX či Mazda RX-7 a jeden neexistující sci-fi kousek. Vše doprovázeno vlastním filmečkem a všemi technickými specifikacemi.

S těmito vozy jste se mohli prohánět v čistě arkádovém stylu buď po okruzích nebo úsecích silnic třeba v Alpách či na Pobřeží, a to za plného provozu a s policií v patách. Nutno dodat, že ztvárnění všech tratí bylo na svou dobu povedené, stejně tak soundtrack namíchaný z elektra a rocku. Za zmínku stojí i zajímavé cheaty, kdy lze asfalt změnit na bahno, čímž se ze hry rázem stává rallye.

Hra vyšla nejprve pro systém 3DO, poté PC a nakonec na PSX/Sega Saturn.
Společnost Electronic Arts roku 1994 stvořila závodní hru, která už jen z vizuálního hlediska znamenala malou revoluci v oblasti grafiky. Ta hra se jmenovala The Need for Speed. Pro mnohé hráče dnes známá značka, jejíž první díl byl však diametrálně odlišný od všech novodobých Undergroundů.

Předně nešlo vůbec o tuning, ale o krystalicky čistý požitek z rychlosti v jedněch z nejnadupanějších a nejlépe vymodelovaných (včetně palubní desky) samohybech té doby, jako je Lamborghini Diablo nebo Ferrari Testarossa 512TR. Ke slovu přišly ale také, v porovnání s výše zmíněným, poměrně "fádní" kusy typu Acura NSX či Mazda RX-7 a jeden neexistující sci-fi kousek. Vše doprovázeno vlastním filmečkem a všemi technickými specifikacemi.

S těmito vozy jste se mohli prohánět v čistě arkádovém stylu buď po okruzích nebo úsecích silnic, třeba v Alpách či na Pobřeží, a to za plného provozu a s policií v patách. Nutno dodat, že ztvárnění všech tratí bylo na svou dobu povedené, stejně tak soundtrack namíchaný z elektra a rocku. Za zmínku stojí i zajímavé cheaty, kdy lze asfalt změnit na bahno, čímž se ze hry rázem stává rallye.

Hra vyšla nejprve pro systém 3DO, poté PC a nakonec na PSX/Sega Saturn.
Společnost Electronic Arts roku 1994 stvořila závodní hru, která už jen z vizuálního hlediska znamenala malou revoluci v oblasti grafiky. Ta hra se jmenovala The Need for Speed. Pro mnohé hráče dnes známá značka, jejíž první díl byl však diametrálně odlišný od všech novodobých Undergroundů.

Předně nešlo vůbec o tuning, ale o krystalicky čistý požitek z rychlosti v jedněch z nejnadupanějších a nejlépe vymodelovaných (včetně palubní desky) samohybech té doby, jako je Lamborghini Diablo nebo Ferrari Testarossa 512TR. Ke slovu přišly ale také, v porovnání s výše zmíněným, poměrně "fádní" kusy typu Acura NSX či Mazda RX-7 a jeden neexistující sci-fi kousek. Vše doprovázeno vlastním filmečkem a všemi technickými specifikacemi.

S těmito vozy jste se mohli prohánět v čistě arkádovém stylu buď po okruzích nebo úsecích silnic, třeba v Alpách či na Pobřeží, a to za plného provozu a s policií v patách. Nutno dodat, že ztvárnění všech tratí bylo na svou dobu povedené, stejně tak soundtrack namíchaný z elektra a rocku. Za zmínku stojí i zajímavé cheaty, kdy lze asfalt změnit na bahno, čímž se ze hry rázem stává rallye.
Společnost Electronic Arts roku 1994 stvořila závodní hru, která už jen z vizuálního hlediska znamenala malou revoluci v oblasti grafiky. Ta hra se jmenovala The Need for Speed. Pro mnohé hráče dnes známá značka, jejíž první díl byl však diametrálně odlišný od všech novodobých Undergroundů.

Předně nešlo vůbec o tuning, ale o krystalicky čistý požitek z rychlosti v jedněch z nejnadupanějších a nejlépe vymodelovaných (včetně palubní desky) samohybech té doby, jako je Lamborghini Diablo nebo Ferrari Testarossa 512TR. Ke slovu přišly ale také, v porovnání s výše zmíněným, poměrně "fádní" kusy typu Acura NSX či Mazda RX-7 a jeden neexistující sci-fi kousek. Vše doprovázeno vlastním filmečkem a všemi technickými specifikacemi.

S těmito vozy jste se mohli prohánět v čistě arkádovém stylu buď po okruzích nebo úsecích silnic, třeba v Alpách či na Pobřeží, a to za plného provozu a s policií v patách. Nutno dodat, že ztvárnění všech tratí bylo na svou dobu povedené, stejně tak soundtrack namíchaný z elektra a rocku. Za zmínku stojí i zajímavé cheaty, kdy lze asfalt změnit na bahno, čímž se ze hry rázem stává rallye.

Hra vyšla nejdříve na platformu 3DO. Tato verze obsahovala pouze tři tratě – City, Coastal, Alpine. Vydání Special Edition z roku 1996 přineslo navíc dvě nové tratě, Burnt Sienna a Transtropolis, možnost měnit čas závodu a podporu Windows 95.
Oficiální stránky hry (http://www.needforspeed.com)
Oficiální stránky hry (http://www.needforspeed.com)
Oficiální stránky hry (http://www.needforspeed.com)