Když J. J. Guest vyhrál se svojí textovou adventurou Alias 'The Magpie' soutěž The Annual IF Competition, vybral si jako odměnu napsání pokračování jiným autorem. Tohoto úkolu se ujal matematik vystupující v textovkářské komunitě pod přezdívkou Mathbrush.
The Magpie Takes the Train tak navazuje na humorné dobrodružství lupiče gentlemana, nechvalně známého jako Straka. Děj hry je tentokrát situován do jediné místnosti, a to do vlakového kupé, ve kterém spočívá na klopě výstřední ocelářské magnátky Cornelie Hogg rubín nevyčíslitelné ceny.
Hry byla vytvořena v systému Inform 7 a k jejímu spuštění je třeba patřičný interpret (např. Windows Glulxe).
The Magpie Takes the Train tak navazuje na humorné dobrodružství lupiče gentlemana, nechvalně známého jako Straka. Děj hry je tentokrát situován do jediné místnosti, a to do vlakového kupé, ve kterém spočívá na klopě výstřední ocelářské magnátky Cornelie Hogg rubín nevyčíslitelné ceny.
Hry byla vytvořena v systému Inform 7 a k jejímu spuštění je třeba patřičný interpret (např. Windows Glulxe).