The Light debutovalo v roce 2012 jako freeware a jeho autor, Sergej Noskov, se rozhodl jej vydat znovu jako samostatnou placenou hru. Původní koncept hry byl kompletně přepracován od nuly a to jak vizuálně, tak z hlediska vyprávění. Stále vychází ze skutečného světa kolem Moskevské humanitní univerzity a je prezentován z pohledu první osoby, obsahuje ale mnohem více interaktivních prvků a hádanek a oproti původním patnácti minutám se herní doba rozrostla na dvě hodiny, se dvěma možnými konci.
Na PC vyšla pod názvem The Light Remake, zatímco na konzole o rok později s názvem In rays of the Light. Je plně přeložena do angličtiny a soundtrack složil Dmitry Nikolaev, se kterým Sergej Noskov spolupracoval na své předchozí hře 35MM.
Na PC vyšla pod názvem The Light Remake, zatímco na konzole o rok později s názvem In rays of the Light. Je plně přeložena do angličtiny a soundtrack složil Dmitry Nikolaev, se kterým Sergej Noskov spolupracoval na své předchozí hře 35MM.