The Journey Down: Chapter Three je po The Journey Down: Chapter One a The Journey Down: Chapter Two třetí a závěrečná epizoda remaku freewarového titulu The Journey Down: Over the Edge, vydaného v roce 2010.
Třetí pokračování série zavede bratry Bwantu a Kita a jejich přítelkyni Linu do džunglí Underlandu. V Underlandu mluví starověká kultura o velkém zlu, které přebývá v temných hlubinách jeskyní Kwayerumoshi. Dobrodružství se tedy chýlí ke konci a naše trojice se blíží k odhalení tajemství velkého stromu Asili a společnosti Armando Power.
Hra, která je klasickou point'n'click adventurou, se pro svou grafickou podobu inspiruje na černém kontinentu, konkrétně v maskách a rytinách černošských kmenů Makonde a Chokwe. Zatímco herní prostředí je v obyčejném 2D, herní postavy jsou do posledních detailů vymodelovány ve 3D. Hudbu složil Simon D'Souza a celou dobu vás budou provázet jeho jazzové skladby.
Třetí pokračování série zavede bratry Bwantu a Kita a jejich přítelkyni Linu do džunglí Underlandu. V Underlandu mluví starověká kultura o velkém zlu, které přebývá v temných hlubinách jeskyní Kwayerumoshi. Dobrodružství se tedy chýlí ke konci a naše trojice se blíží k odhalení tajemství velkého stromu Asili a společnosti Armando Power.
Hra, která je klasickou point'n'click adventurou, se pro svou grafickou podobu inspiruje na černém kontinentu, konkrétně v maskách a rytinách černošských kmenů Makonde a Chokwe. Zatímco herní prostředí je v obyčejném 2D, herní postavy jsou do posledních detailů vymodelovány ve 3D. Hudbu složil Simon D'Souza a celou dobu vás budou provázet jeho jazzové skladby.
The Journey Down: Chapter Three je po The Journey Down: Chapter One a The Journey Down: Chapter Two třetí a závěrečná epizoda remaku freewarového titulu The Journey Down: Over the Edge, vydaného v roce 2010.
Třetí pokračování série zavede bratry Bwantu a Kita a jejich přítelkyni Linu do džunglí Underlandu. V Underlandu mluví starověká kultura o velkém zlu, které přebývá v temných hlubinách jeskyní Kwayerumoshi. Dobrodružství se tedy chýlí ke konci a naše trojice se blíží k odhalení tajemství velkého stromu Asili a společnosti Armando Power.
Hra, která je klasickou point'n'click adventurou, se pro svou grafickou podobu inspiruje na černém kontinentu, konkrétně v maskách a rytinách černošských kmenů Makonde a Chokwe. Zatímco herní prostředí je v obyčejném 2D, herní postavy jsou do posledních detailů vymodelovány ve 3D. Hudbu složil Simon D'Souza a celou dobu vás budou provázet jeho jazzové skladby.
Třetí pokračování série zavede bratry Bwantu a Kita a jejich přítelkyni Linu do džunglí Underlandu. V Underlandu mluví starověká kultura o velkém zlu, které přebývá v temných hlubinách jeskyní Kwayerumoshi. Dobrodružství se tedy chýlí ke konci a naše trojice se blíží k odhalení tajemství velkého stromu Asili a společnosti Armando Power.
Hra, která je klasickou point'n'click adventurou, se pro svou grafickou podobu inspiruje na černém kontinentu, konkrétně v maskách a rytinách černošských kmenů Makonde a Chokwe. Zatímco herní prostředí je v obyčejném 2D, herní postavy jsou do posledních detailů vymodelovány ve 3D. Hudbu složil Simon D'Souza a celou dobu vás budou provázet jeho jazzové skladby.
The Journey Down: Chapter Three je po The Journey Down: Chapter One a The Journey Down: Chapter Two třetí a závěrečná epizoda remaku freewarového titulu The Journey Down: Over the Edge, vydaného v roce 2010.
Třetí pokračování série zavede bratry Bwantu a Kita a jejich přítelkyni Linu do džunglí Underlandu. V Underlandu mluví starověká kultura o velkém zlu, které přebývá v temných hlubinách jeskyní Kwayerumoshi. Dobrodružství se tedy chýlí ke konci a naše trojice se blíží k odhalení tajemství velkého stromu Asili a společnosti Armando Power.
Hra, která je klasickou point'n'click adventurou, se pro svou grafickou podobu inspiruje na černém kontinentu, konkrétně v maskách a rytinách černošských kmenů Makonde a Chokwe. Zatímco herní prostředí je v obyčejném 2D, herní postavy jsou do posledních detailů vymodelovány ve 3D. Hudbu složil Simon D'Souza a celou dobu vás budou provázet jeho jazzové skladby.
Třetí pokračování série zavede bratry Bwantu a Kita a jejich přítelkyni Linu do džunglí Underlandu. V Underlandu mluví starověká kultura o velkém zlu, které přebývá v temných hlubinách jeskyní Kwayerumoshi. Dobrodružství se tedy chýlí ke konci a naše trojice se blíží k odhalení tajemství velkého stromu Asili a společnosti Armando Power.
Hra, která je klasickou point'n'click adventurou, se pro svou grafickou podobu inspiruje na černém kontinentu, konkrétně v maskách a rytinách černošských kmenů Makonde a Chokwe. Zatímco herní prostředí je v obyčejném 2D, herní postavy jsou do posledních detailů vymodelovány ve 3D. Hudbu složil Simon D'Souza a celou dobu vás budou provázet jeho jazzové skladby.
The Journey Down: Chapter Three je po The Journey Down: Chapter One a The Journey Down: Chapter Two třetí a závěrečná epizoda remaku freewarového titulu The Journey Down: Over the Edge, vydaného v roce 2010.
Třetí pokračování série zavede bratry Bwantu a Kita a jejich přítelkyni Linu do džunglí Underlandu. V Underlandu mluví starověká kultura o velkém zlu, které přebývá v temných hlubinách jeskyní Kwayerumoshi. Dobrodružství se tedy chýlí ke konci a naše trojice se blíží k odhalení tajemství velkého stromu Asili a společnosti Armando Power.
Hra, která je klasickou point'n'click adventurou, se pro svou grafickou podobu inspiruje na černém kontinentu, konkrétně v maskách a rytinách černošských kmenů Makonde a Chokwe. Zatímco herní prostředí je v obyčejném 2D, herní postavy jsou do posledních detailů vymodelovány ve 3D. Hudbu složil Simon D'Souza a celou dobu vás budou provázet jeho jazzové skladby.
Třetí pokračování série zavede bratry Bwantu a Kita a jejich přítelkyni Linu do džunglí Underlandu. V Underlandu mluví starověká kultura o velkém zlu, které přebývá v temných hlubinách jeskyní Kwayerumoshi. Dobrodružství se tedy chýlí ke konci a naše trojice se blíží k odhalení tajemství velkého stromu Asili a společnosti Armando Power.
Hra, která je klasickou point'n'click adventurou, se pro svou grafickou podobu inspiruje na černém kontinentu, konkrétně v maskách a rytinách černošských kmenů Makonde a Chokwe. Zatímco herní prostředí je v obyčejném 2D, herní postavy jsou do posledních detailů vymodelovány ve 3D. Hudbu složil Simon D'Souza a celou dobu vás budou provázet jeho jazzové skladby.