Příběh astronauta, který se po probuzení na vesmírné stanici rozhodne vrátit na planetu Zemi zničenou přírodními pohromami, aby zjistil, co přesně se v průběhu jeho dlouhého spánku stalo. V ruinách nalezne starou lucernu, v jejímž světle vidí alternativní časovou rovinu (minulost). Parťáka a současně občasnou nápovědu mu dělá umělá inteligence z vesmírné stanice, kterou si nahrál do svého obleku.
Na kombinování dvou časových rovin je založena převážná část hry i řešení většiny hádanek. Inventář ve hře není přítomen, postava dokáže nést (kromě lucerny) vždy pouze jeden předmět. Typické adventurní prvky se nekonají, není možné žádné kombinování předmětů ani rozhovory s ostatními postavami. I díky tomu hra nenabízí vysokou obtížnost a současně je i krátká. Doba dohrání se pohybuje okolo dvou hodin.
Na kombinování dvou časových rovin je založena převážná část hry i řešení většiny hádanek. Inventář ve hře není přítomen, postava dokáže nést (kromě lucerny) vždy pouze jeden předmět. Typické adventurní prvky se nekonají, není možné žádné kombinování předmětů ani rozhovory s ostatními postavami. I díky tomu hra nenabízí vysokou obtížnost a současně je i krátká. Doba dohrání se pohybuje okolo dvou hodin.
Příběh astronauta, který se po probuzení na vesmírné stanici rozhodne vrátit na planetu Zemi zničenou přírodními pohromami, aby zjistil, co přesně se v průběhu jeho dlouhého spánku stalo. V ruinách nalezne starou lucernu, v jejímž světle vidí alternativní časovou rovinu (minulost). Parťáka a současně občasnou nápovědu mu dělá umělá inteligence z vesmírné stanice, kterou si nahrál do svého obleku.
Na kombinování dvou časových rovin je založena převážná část hry i řešení většiny hádanek. Inventář ve hře není přítomen, postava dokáže nést (kromě lucerny) vždy pouze jeden předmět. Typické adventurní prvky se nekonají, není možné žádné kombinování předmětů ani rozhovory s ostatními postavami. I díky tomu hra nenabízí vysokou obtížnost a současně je i krátká. Doba dohrání se pohybuje okolo dvou hodin.
Na kombinování dvou časových rovin je založena převážná část hry i řešení většiny hádanek. Inventář ve hře není přítomen, postava dokáže nést (kromě lucerny) vždy pouze jeden předmět. Typické adventurní prvky se nekonají, není možné žádné kombinování předmětů ani rozhovory s ostatními postavami. I díky tomu hra nenabízí vysokou obtížnost a současně je i krátká. Doba dohrání se pohybuje okolo dvou hodin.