Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Gardens Between The Gardens Between The Gardens Between The Gardens Between The Gardens Between The Gardens Between The Gardens Between The Gardens Between
The Voxel Agents
The Voxel Agents
The Voxel Agents
The Voxel Agents
The Voxel Agents
The Voxel Agents
The Voxel Agents
The Voxel Agents
PCPS4Switch
20.09.2018
PCPS4Switch
20.09.2018
XOne
29.11.2018
PCPS4Switch
20.09.2018
XOne
29.11.2018
iOS
16.05.2019
PCPS4Switch
20.09.2018
XOne
29.11.2018
iOS
16.05.2019
PS5
kompatibilní
PCPS4Switch
20.09.2018
XOne
29.11.2018
iOS
16.05.2019
PS5XboxX/S
kompatibilní
PCPS4Switch
20.09.2018
XOne
29.11.2018
iOS
16.05.2019
Stadia
01.11.2020
PS5XboxX/S
kompatibilní
PCPS4Switch
20.09.2018
XOne
29.11.2018
iOS
16.05.2019
Stadia
01.11.2020
PS5XboxX/S
kompatibilní
PCPS4Switch
20.09.2018
XOne
29.11.2018
iOS
16.05.2019
Stadia
01.11.2020
PS5
16.06.2022
XboxX/S
kompatibilní
The Gardens Between The Gardens Between The Gardens Between The Gardens Between The Gardens Between The Gardens Between The Gardens Between The Gardens Between
Žánr
adventura > 3D adventura *
logická > nezařazeno
adventura > 3D adventura *
logická > nezařazeno
adventura > 3D adventura *
logická > nezařazeno
adventura > 3D adventura *
logická > nezařazeno
adventura > 3D adventura *
logická > nezařazeno
adventura > 3D adventura *
logická > nezařazeno
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne

Protagonisté relaxační adventury The Gardens Between australského vývojářského studia The Voxel Agents jsou kamarádi Arina a Frendt, kteří tráví svůj večerní čas v domku v koruně stromu. Zrovna uprostřed zuřivé bouře se před nimi zhmotní světelná koule, jež udivené teenagery přenese do surrealistické krajiny složené z vlastních vzpomínek. Hra se pak během bezeslovného objevování kouzelného světa plného dobrodružství zabývá tématy jako je přátelství, dospívání a vzpomínek na dětská léta.

Průchod hrou je rozdělen na několik ostrovů, kdy každý představuje určité téma nebo úsek z minulosti hlavních hrdinů. Cílem na každém z ostrůvků je dopravit Arinu a Frendta do cíle, během toho ovšem přímo neovládáte postavy, nýbrž prostřednictvím převíjení dopředu nebo dozadu či zastavení manipulujete se samotným časem. Některé objekty ve hře mohou reagovat na změnu času odlišně a stejně tak každý z protagonistů umí něco jiného – například Arina drží imaginární světelnou lampu, kterou je nutné přenést na vrcholek ostrova a technicky nadanější Frendt ovládá různá zařízení. To dává vznik mnohým hádankám a hlavolamům, jež je nutné vyřešit při průchodu fantastickou krajinou.
Protagonisté relaxační adventury The Gardens Between australského vývojářského studia The Voxel Agents jsou kamarádi Arina a Frendt, kteří tráví svůj večerní čas v domku v koruně stromu. Zrovna uprostřed zuřivé bouře se před nimi zhmotní světelná koule, jež udivené teenagery přenese do surrealistické krajiny složené z vlastních vzpomínek. Hra se pak během bezeslovného objevování kouzelného světa plného dobrodružství zabývá tématy jako je přátelství, dospívání a vzpomínek na dětská léta.

Průchod hrou je rozdělen na několik ostrovů, kdy každý představuje určité téma nebo úsek z minulosti hlavních hrdinů. Cílem na každém z ostrůvků je dopravit Arinu a Frendta do cíle, během toho ovšem přímo neovládáte postavy, nýbrž prostřednictvím převíjení dopředu nebo dozadu či zastavení manipulujete se samotným časem. Některé objekty ve hře mohou reagovat na změnu času odlišně a stejně tak každý z protagonistů umí něco jiného – například Arina drží imaginární světelnou lampu, kterou je nutné přenést na vrcholek ostrova a technicky nadanější Frendt ovládá různá zařízení. To dává vznik mnohým hádankám a hlavolamům, jež je nutné vyřešit při průchodu fantastickou krajinou.
Protagonisté relaxační adventury The Gardens Between australského vývojářského studia The Voxel Agents jsou kamarádi Arina a Frendt, kteří tráví svůj večerní čas v domku v koruně stromu. Zrovna uprostřed zuřivé bouře se před nimi zhmotní světelná koule, jež udivené teenagery přenese do surrealistické krajiny složené z vlastních vzpomínek. Hra se pak během bezeslovného objevování kouzelného světa plného dobrodružství zabývá tématy jako je přátelství, dospívání a vzpomínek na dětská léta.

Průchod hrou je rozdělen na několik ostrovů, kdy každý představuje určité téma nebo úsek z minulosti hlavních hrdinů. Cílem na každém z ostrůvků je dopravit Arinu a Frendta do cíle, během toho ovšem přímo neovládáte postavy, nýbrž prostřednictvím převíjení dopředu nebo dozadu či zastavení manipulujete se samotným časem. Některé objekty ve hře mohou reagovat na změnu času odlišně a stejně tak každý z protagonistů umí něco jiného – například Arina drží imaginární světelnou lampu, kterou je nutné přenést na vrcholek ostrova a technicky nadanější Frendt ovládá různá zařízení. To dává vznik mnohým hádankám a hlavolamům, jež je nutné vyřešit při průchodu fantastickou krajinou.
Protagonisté relaxační adventury The Gardens Between australského vývojářského studia The Voxel Agents jsou kamarádi Arina a Frendt, kteří tráví svůj večerní čas v domku v koruně stromu. Zrovna uprostřed zuřivé bouře se před nimi zhmotní světelná koule, jež udivené teenagery přenese do surrealistické krajiny složené z vlastních vzpomínek. Hra se pak během bezeslovného objevování kouzelného světa plného dobrodružství zabývá tématy jako je přátelství, dospívání a vzpomínek na dětská léta.

Průchod hrou je rozdělen na několik ostrovů, kdy každý představuje určité téma nebo úsek z minulosti hlavních hrdinů. Cílem na každém z ostrůvků je dopravit Arinu a Frendta do cíle, během toho ovšem přímo neovládáte postavy, nýbrž prostřednictvím převíjení dopředu nebo dozadu či zastavení manipulujete se samotným časem. Některé objekty ve hře mohou reagovat na změnu času odlišně a stejně tak každý z protagonistů umí něco jiného – například Arina drží imaginární světelnou lampu, kterou je nutné přenést na vrcholek ostrova a technicky nadanější Frendt ovládá různá zařízení. To dává vznik mnohým hádankám a hlavolamům, jež je nutné vyřešit při průchodu fantastickou krajinou.
Protagonisté relaxační adventury The Gardens Between australského vývojářského studia The Voxel Agents jsou kamarádi Arina a Frendt, kteří tráví svůj večerní čas v domku v koruně stromu. Zrovna uprostřed zuřivé bouře se před nimi zhmotní světelná koule, jež udivené teenagery přenese do surrealistické krajiny složené z vlastních vzpomínek. Hra se pak během bezeslovného objevování kouzelného světa plného dobrodružství zabývá tématy jako je přátelství, dospívání a vzpomínek na dětská léta.

Průchod hrou je rozdělen na několik ostrovů, kdy každý představuje určité téma nebo úsek z minulosti hlavních hrdinů. Cílem na každém z ostrůvků je dopravit Arinu a Frendta do cíle, během toho ovšem přímo neovládáte postavy, nýbrž prostřednictvím převíjení dopředu nebo dozadu či zastavení manipulujete se samotným časem. Některé objekty ve hře mohou reagovat na změnu času odlišně a stejně tak každý z protagonistů umí něco jiného – například Arina drží imaginární světelnou lampu, kterou je nutné přenést na vrcholek ostrova a technicky nadanější Frendt ovládá různá zařízení. To dává vznik mnohým hádankám a hlavolamům, jež je nutné vyřešit při průchodu fantastickou krajinou.
Protagonisté relaxační adventury The Gardens Between australského vývojářského studia The Voxel Agents jsou kamarádi Arina a Frendt, kteří tráví svůj večerní čas v domku v koruně stromu. Zrovna uprostřed zuřivé bouře se před nimi zhmotní světelná koule, jež udivené teenagery přenese do surrealistické krajiny složené z vlastních vzpomínek. Hra se pak během bezeslovného objevování kouzelného světa plného dobrodružství zabývá tématy jako je přátelství, dospívání a vzpomínek na dětská léta.

Průchod hrou je rozdělen na několik ostrovů, kdy každý představuje určité téma nebo úsek z minulosti hlavních hrdinů. Cílem na každém z ostrůvků je dopravit Arinu a Frendta do cíle, během toho ovšem přímo neovládáte postavy, nýbrž prostřednictvím převíjení dopředu nebo dozadu či zastavení manipulujete se samotným časem. Některé objekty ve hře mohou reagovat na změnu času odlišně a stejně tak každý z protagonistů umí něco jiného – například Arina drží imaginární světelnou lampu, kterou je nutné přenést na vrcholek ostrova a technicky nadanější Frendt ovládá různá zařízení. To dává vznik mnohým hádankám a hlavolamům, jež je nutné vyřešit při průchodu fantastickou krajinou.
Protagonisté relaxační logické hry The Gardens Between australského vývojářského studia The Voxel Agents jsou kamarádi Arina a Frendt, kteří tráví svůj večerní čas v domku v koruně stromu. Zrovna uprostřed zuřivé bouře se před nimi zhmotní světelná koule, jež udivené teenagery přenese do surrealistické krajiny složené z vlastních vzpomínek. Hra se pak během bezeslovného objevování kouzelného světa plného dobrodružství zabývá tématy jako je přátelství, dospívání a vzpomínek na dětská léta.

Průchod hrou je rozdělen na několik ostrovů, kdy každý představuje určité téma nebo úsek z minulosti hlavních hrdinů. Cílem na každém z ostrůvků je dopravit Arinu a Frendta do cíle, během toho ovšem přímo neovládáte postavy, nýbrž prostřednictvím převíjení dopředu nebo dozadu či zastavení manipulujete se samotným časem. Některé objekty ve hře mohou reagovat na změnu času odlišně a stejně tak každý z protagonistů umí něco jiného – například Arina drží imaginární světelnou lampu, kterou je nutné přenést na vrcholek ostrova a technicky nadanější Frendt ovládá různá zařízení. To dává vznik mnohým hádankám a hlavolamům, jež je nutné vyřešit při průchodu fantastickou krajinou.
Protagonisté relaxační logické hry The Gardens Between australského vývojářského studia The Voxel Agents jsou kamarádi Arina a Frendt, kteří tráví svůj večerní čas v domku v koruně stromu. Zrovna uprostřed zuřivé bouře se před nimi zhmotní světelná koule, jež udivené teenagery přenese do surrealistické krajiny složené z vlastních vzpomínek. Hra se pak během bezeslovného objevování kouzelného světa plného dobrodružství zabývá tématy jako je přátelství, dospívání a vzpomínek na dětská léta.

Průchod hrou je rozdělen na několik ostrovů, kdy každý představuje určité téma nebo úsek z minulosti hlavních hrdinů. Cílem na každém z ostrůvků je dopravit Arinu a Frendta do cíle, během toho ovšem přímo neovládáte postavy, nýbrž prostřednictvím převíjení dopředu nebo dozadu či zastavení manipulujete se samotným časem. Některé objekty ve hře mohou reagovat na změnu času odlišně a stejně tak každý z protagonistů umí něco jiného – například Arina drží imaginární světelnou lampu, kterou je nutné přenést na vrcholek ostrova a technicky nadanější Frendt ovládá různá zařízení. To dává vznik mnohým hádankám a hlavolamům, jež je nutné vyřešit při průchodu fantastickou krajinou.
Oficiální stránky hry (http://thegardensbetween.com/)
Oficiální stránky hry (http://thegardensbetween.com/)
Oficiální stránky hry (http://thegardensbetween.com/)
Oficiální stránky hry (http://thegardensbetween.com/)
Oficiální stránky hry (http://thegardensbetween.com/)
Oficiální stránky hry (http://thegardensbetween.com/)
Oficiální stránky hry (http://thegardensbetween.com/)
Oficiální stránky hry (http://thegardensbetween.com/)