Puvodne jsem po hodinovem trialu z BigFishGames (plna hra, jen casove omezena) dal hodnoceni 70%, ale po dohrani musim jit niz - a to si jeste rikam, ze jsem mozna az moc hodny. Krasne renderovana grafika, prijemna hudba, plne namluveni (myslenky protagonisty a vlastne i jedine postavy v celem prvnim dilu, pokud pominu dva auditivni flashbacky), byt pribeh je vlastne jen prochazeni stareho chramu.
Problem teto (na pomery hidden object adventury) hry je totiz ukrutne kratka delka - projiti bez jakehokoliv navodu mi zabralo pouhe tri hodiny. Pravda, bylo to na obtiznost casual (The Fall Trilogy obsahuje dva stupne obtiznosti - casual ma kratsi limit na napovedy i lehce zjednodusene nektere puzzly, navic misto otaceni se kolem 360 stupnu jsou lokace rozdeleny na vyrezy, mezi kterymi se pohybujete pomoci sipek po okrajich). I presto si za nemozne kratkou herni dobou stojim a vyuzil jsem moznosti preskocit jen asi dva puzzly.
Netroufam si odhadnout, v jakych problemech bylo Kheops Studio v poslednich letech sve existence. Verim, ze se pokusili i ze zakazky na hidden object hru dostat co nejvic, presto ve srovnani s predchozimi tituly spolecnosti The Fall Trilogy hodne ztraci. Nebo prinejmensim prvni kapitola.
Problem teto (na pomery hidden object adventury) hry je totiz ukrutne kratka delka - projiti bez jakehokoliv navodu mi zabralo pouhe tri hodiny. Pravda, bylo to na obtiznost casual (The Fall Trilogy obsahuje dva stupne obtiznosti - casual ma kratsi limit na napovedy i lehce zjednodusene nektere puzzly, navic misto otaceni se kolem 360 stupnu jsou lokace rozdeleny na vyrezy, mezi kterymi se pohybujete pomoci sipek po okrajich). I presto si za nemozne kratkou herni dobou stojim a vyuzil jsem moznosti preskocit jen asi dva puzzly.
Netroufam si odhadnout, v jakych problemech bylo Kheops Studio v poslednich letech sve existence. Verim, ze se pokusili i ze zakazky na hidden object hru dostat co nejvic, presto ve srovnani s predchozimi tituly spolecnosti The Fall Trilogy hodne ztraci. Nebo prinejmensim prvni kapitola.