The Exit 8 je walking simulator od japonského studia KOTAKE CREATE. Ve hře hráč bloudí zdánlivě nekonečným labyrintem, inspirovaným japonskými podchody. Hráč začíná na Exitu 0 a jeho úkolem je dostat se na Exit 8, kde nalezne schody do bezpečí.
Není to ale tak jednoduché. Jakmile hráč uvidí nějakou anomálii, měl by se otočit a jít druhým směrem. Pokud tak neučiní, dovede ho cesta zpátky do Exitu 0. Anomálií je ve hře celá řada, od těch očividných až po minimalistické, které jdou lehce přehlédnout. Nutné je také zmínit, že každý Exit vypadá úplně stejně, pokaždé kolem hráče projde člověk s taškou, na stěně visí stejné plakáty a podobně. Každá malá změna tak je anomálií, která donutí hráče se otočit.
Hra má hororové prvky a její dohrání zabere 15-60 minut.
Není to ale tak jednoduché. Jakmile hráč uvidí nějakou anomálii, měl by se otočit a jít druhým směrem. Pokud tak neučiní, dovede ho cesta zpátky do Exitu 0. Anomálií je ve hře celá řada, od těch očividných až po minimalistické, které jdou lehce přehlédnout. Nutné je také zmínit, že každý Exit vypadá úplně stejně, pokaždé kolem hráče projde člověk s taškou, na stěně visí stejné plakáty a podobně. Každá malá změna tak je anomálií, která donutí hráče se otočit.
Hra má hororové prvky a její dohrání zabere 15-60 minut.
The Exit 8 je walking simulator od japonského studia KOTAKE CREATE. Ve hře hráč bloudí zdánlivě nekonečným labyrintem, inspirovaným japonskými podchody. Hráč začíná na Exitu 0 a jeho úkolem je dostat se na Exit 8, kde nalezne schody do bezpečí.
Není to ale tak jednoduché. Jakmile hráč uvidí nějakou anomálii, měl by se otočit a jít druhým směrem. Pokud tak neučiní, dovede ho cesta zpátky do Exitu 0. Anomálií je ve hře celá řada, od těch očividných až po minimalistické, které jdou lehce přehlédnout. Nutné je také zmínit, že každý Exit vypadá úplně stejně, pokaždé kolem hráče projde člověk s taškou, na stěně visí stejné plakáty a podobně. Každá malá změna tak je anomálií, která donutí hráče se otočit.
Hra má hororové prvky a její dohrání zabere 15-60 minut.
Není to ale tak jednoduché. Jakmile hráč uvidí nějakou anomálii, měl by se otočit a jít druhým směrem. Pokud tak neučiní, dovede ho cesta zpátky do Exitu 0. Anomálií je ve hře celá řada, od těch očividných až po minimalistické, které jdou lehce přehlédnout. Nutné je také zmínit, že každý Exit vypadá úplně stejně, pokaždé kolem hráče projde člověk s taškou, na stěně visí stejné plakáty a podobně. Každá malá změna tak je anomálií, která donutí hráče se otočit.
Hra má hororové prvky a její dohrání zabere 15-60 minut.
The Exit 8 je walking simulator od japonského studia KOTAKE CREATE. Ve hře hráč bloudí zdánlivě nekonečným labyrintem, inspirovaným japonskými podchody. Hráč začíná na Exitu 0 a jeho úkolem je dostat se na Exit 8, kde nalezne schody do bezpečí.
Není to ale tak jednoduché. Jakmile hráč uvidí nějakou anomálii, měl by se otočit a jít druhým směrem. Pokud tak neučiní, dovede ho cesta zpátky do Exitu 0. Anomálií je ve hře celá řada, od těch očividných až po minimalistické, které jdou lehce přehlédnout. Nutné je také zmínit, že každý Exit vypadá úplně stejně, pokaždé kolem hráče projde člověk s taškou, na stěně visí stejné plakáty a podobně. Každá malá změna tak je anomálií, která donutí hráče se otočit.
Hra má hororové prvky a její dohrání zabere 15-60 minut.
Není to ale tak jednoduché. Jakmile hráč uvidí nějakou anomálii, měl by se otočit a jít druhým směrem. Pokud tak neučiní, dovede ho cesta zpátky do Exitu 0. Anomálií je ve hře celá řada, od těch očividných až po minimalistické, které jdou lehce přehlédnout. Nutné je také zmínit, že každý Exit vypadá úplně stejně, pokaždé kolem hráče projde člověk s taškou, na stěně visí stejné plakáty a podobně. Každá malá změna tak je anomálií, která donutí hráče se otočit.
Hra má hororové prvky a její dohrání zabere 15-60 minut.
The Exit 8 je walking simulator od japonského studia KOTAKE CREATE. Ve hře hráč bloudí zdánlivě nekonečným labyrintem, inspirovaným japonskými podchody. Hráč začíná na Exitu 0 a jeho úkolem je dostat se na Exit 8, kde nalezne schody do bezpečí.
Není to ale tak jednoduché. Jakmile hráč uvidí nějakou anomálii, měl by se otočit a jít druhým směrem. Pokud tak neučiní, dovede ho cesta zpátky do Exitu 0. Anomálií je ve hře celá řada, od těch očividných až po minimalistické, které jdou lehce přehlédnout. Nutné je také zmínit, že každý Exit vypadá úplně stejně, pokaždé kolem hráče projde člověk s taškou, na stěně visí stejné plakáty a podobně. Každá malá změna tak je anomálií, která donutí hráče se otočit.
Hra má hororové prvky a její dohrání zabere 15-60 minut.
Není to ale tak jednoduché. Jakmile hráč uvidí nějakou anomálii, měl by se otočit a jít druhým směrem. Pokud tak neučiní, dovede ho cesta zpátky do Exitu 0. Anomálií je ve hře celá řada, od těch očividných až po minimalistické, které jdou lehce přehlédnout. Nutné je také zmínit, že každý Exit vypadá úplně stejně, pokaždé kolem hráče projde člověk s taškou, na stěně visí stejné plakáty a podobně. Každá malá změna tak je anomálií, která donutí hráče se otočit.
Hra má hororové prvky a její dohrání zabere 15-60 minut.