The Eternal Life of Goldman je dvourozměrná plošinovka, která se svou vizuální stránkou připomíná animace ručně kreslených starých animovaných filmů. V této hře se kombinují prvky z různých folklórů, mýtů nebo starověkých bájí a díky tomu vzniká něco zcela jedinečného, magického, ale taky trochu temného.
Příběh hry se odehrává na ostrově Archipelago, na který dorazí hlavní hrdina Goldman, s cílem nalézt a zabít mystickou bytost Deity, o jejíž existenci se ví z různého povídání, ale nikdo jí vlastně nikdy neviděl. Aby jí našel, bude muset procestovat ostrov skrz naskrz, až do úplné hloubky a objevit jeho nesčetná tajemství. Ostrov k tomu obývá mnoho všemožných stvoření, co Goldmana neuvítají s otevřenou náručí.
Hratelnost se inspiruje staršími 16-bitovými kousky a bere si to nejlepší z žánru, zároveň se ale snaží přinést i něco nového. Nejvíce může připomínat klasickou hru Disney's DuckTales. Dobrodruh Goldman je už starší pán a tak se neobejde bez své stařecké hole, která mu je více nápomocná, než jak se může zdát. Díky ní se může odrážet od země a hopsat do výšin, stejně tak porážet nepřátele, když na ně potom dopadne. Hůl si bude muset pravidelně upravovat podle toho, co si vyžádá situace. Přesněji její rukojeť, tyč a koncovku hole. Při změně jedné z částí se pozmění její funkce nebo se otevřou nové dovednosti, které mu pomůžou posunout se dále, případně se dostat do zatím neprobádané lokality.
Příběh hry se odehrává na ostrově Archipelago, na který dorazí hlavní hrdina Goldman, s cílem nalézt a zabít mystickou bytost Deity, o jejíž existenci se ví z různého povídání, ale nikdo jí vlastně nikdy neviděl. Aby jí našel, bude muset procestovat ostrov skrz naskrz, až do úplné hloubky a objevit jeho nesčetná tajemství. Ostrov k tomu obývá mnoho všemožných stvoření, co Goldmana neuvítají s otevřenou náručí.
Hratelnost se inspiruje staršími 16-bitovými kousky a bere si to nejlepší z žánru, zároveň se ale snaží přinést i něco nového. Nejvíce může připomínat klasickou hru Disney's DuckTales. Dobrodruh Goldman je už starší pán a tak se neobejde bez své stařecké hole, která mu je více nápomocná, než jak se může zdát. Díky ní se může odrážet od země a hopsat do výšin, stejně tak porážet nepřátele, když na ně potom dopadne. Hůl si bude muset pravidelně upravovat podle toho, co si vyžádá situace. Přesněji její rukojeť, tyč a koncovku hole. Při změně jedné z částí se pozmění její funkce nebo se otevřou nové dovednosti, které mu pomůžou posunout se dále, případně se dostat do zatím neprobádané lokality.
The Eternal Life of Goldman je dvourozměrná plošinovka a z části taky metroidvánie, která se svou vizuální stránkou připomíná animace ručně kreslených starých animovaných filmů. V této hře se kombinují prvky z různých folklórů, mýtů nebo starověkých bájí a díky tomu vzniká něco zcela jedinečného, magického, ale taky trochu temného.
Příběh hry se odehrává na ostrově Archipelago, na který dorazí hlavní hrdina Goldman, s cílem nalézt a zabít mystickou bytost Deity, o jejíž existenci se ví z různého povídání, ale nikdo jí vlastně nikdy neviděl. Aby jí našel, bude muset procestovat ostrov skrz naskrz, až do úplné hloubky a objevit jeho nesčetná tajemství. Ostrov k tomu obývá mnoho všemožných stvoření, co Goldmana neuvítají s otevřenou náručí.
Hratelnost se inspiruje staršími 16-bitovými kousky a bere si to nejlepší z obou žánrů, zároveň se ale snaží přinést i něco nového. Nejvíce může připomínat klasickou hru Disney's DuckTales. Dobrodruh Goldman je už starší pán a tak se neobejde bez své stařecké hole, která mu je více nápomocná, než jak se může zdát. Díky ní se může odrážet od země a hopsat do výšin, stejně tak porážet nepřátele, když na ně potom dopadne. Hůl si bude muset pravidelně upravovat podle toho, co si vyžádá situace. Přesněji její rukojeť, tyč a koncovku hole. Při změně jedné z částí se pozmění její funkce nebo se otevřou nové dovednosti, které mu pomůžou posunout se dále, případně se dostat do zatím neprobádané lokality.
Příběh hry se odehrává na ostrově Archipelago, na který dorazí hlavní hrdina Goldman, s cílem nalézt a zabít mystickou bytost Deity, o jejíž existenci se ví z různého povídání, ale nikdo jí vlastně nikdy neviděl. Aby jí našel, bude muset procestovat ostrov skrz naskrz, až do úplné hloubky a objevit jeho nesčetná tajemství. Ostrov k tomu obývá mnoho všemožných stvoření, co Goldmana neuvítají s otevřenou náručí.
Hratelnost se inspiruje staršími 16-bitovými kousky a bere si to nejlepší z obou žánrů, zároveň se ale snaží přinést i něco nového. Nejvíce může připomínat klasickou hru Disney's DuckTales. Dobrodruh Goldman je už starší pán a tak se neobejde bez své stařecké hole, která mu je více nápomocná, než jak se může zdát. Díky ní se může odrážet od země a hopsat do výšin, stejně tak porážet nepřátele, když na ně potom dopadne. Hůl si bude muset pravidelně upravovat podle toho, co si vyžádá situace. Přesněji její rukojeť, tyč a koncovku hole. Při změně jedné z částí se pozmění její funkce nebo se otevřou nové dovednosti, které mu pomůžou posunout se dále, případně se dostat do zatím neprobádané lokality.