Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Elder Scrolls Travels: Stormhold The Elder Scrolls Travels: Stormhold
Vir2L Studios
Vir2L Studios
J2ME
01.08.2003
J2ME
01.08.2003
The Elder Scrolls Travels: Stormhold The Elder Scrolls Travels: Stormhold
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Misfortune has landed you in Stormhold prison and you are not expected to survive long...

Stěny stormholdské káznice byly původně němými svědky nápravy zločinců z celé provincie Black Marsh, avšak od té doby, co se stal správcem žaláře Quintus Varus, nespatřily nic než utrpení. Šílenec odhodlaný páchat dobro i za cenu životů všech ostatních už léta pase po legendárním krystalu schopném pohlcovat zlo. Proslýchá se, že artefakt se nachází v katakombách hluboko pod úrovní věznice, a tak ji Varus změnil v jeden velký důl fungující skrze tvrdou otročinu. Ztráty mezi vězni jsou vysoké, proto stačí venku ukrást třeba chleba a nepůjdete sedět, ale kopat, abyste se ven dostali jedině nohama napřed. Alespoň to bezpodmínečně platilo, dokud jste výkon trestu nenastoupili vy v roli hrdiny, na nějž si nikdo jen tak nepřijde...

První pokus Bethesdy prorazit na mobilním trhu vyústil v úvodní hru z dvoudílné javové TES odnože Travels s hratelností ve stylu Dungeon Master (1987) a stovek dalších, jím inspirovaných titulů sklonku 80. a převážné části 90. let minulého století. Velké rozpětí v celkově nevalném výkonu a kapacitě jednotlivých modelů tehdejších mobilních telefonů zapříčinilo, že nejmenší verze Stormholdu sestává z osmi dungeonů a sedmi tříd, zatímco největší z šestatřiceti a osmi. Beze změn napříč verzemi zůstává osm primárních a čtrnáct dovednostních atributů rozvíjených levelováním. Jediným questem je únik z vězení, přičemž interakci s přátelskými NPC, jakož i boje s dozorci a monstry mírně zpestří hledání dárů pro vaše trenéry.

Stormhold následoval The Elder Scrolls Travels: Dawnstar (2004) s hratelností v podobném duchu.
Misfortune has landed you in Stormhold prison and you are not expected to survive long...

Stěny stormholdské káznice byly původně němými svědky nápravy zločinců z celé provincie Black Marsh, avšak od té doby, co se stal správcem žaláře Quintus Varus, nespatřily nic než nesmyslné utrpení. Šílenec odhodlaný páchat dobro i za cenu životů ostatních léta pase po legendárním krystalu pohlcujícím zlo. Proslýchá se, že artefakt se nachází v katakombách hluboko pod úrovní věznice, a tak ji Varus změnil v jeden velký důl fungující skrze tvrdou otročinu. Ztráty mezi vězni jsou vysoké, proto stačí venku ukrást třeba chleba a nepůjdete sedět, ale kopat, abyste se ven dostali jedině nohama napřed. Alespoň to bezpodmínečně platilo, dokud jste výkon trestu nenastoupili vy v roli hrdiny, na nějž si nikdo jen tak nepřijde...

První pokus Bethesdy prorazit na mobilním trhu vyústil v úvodní hru z čtyřdílné Travels odnože s hratelností ve stylu Dungeon Master (1987) a stovek dalších, jím inspirovaných titulů sklonku 80. a převážné části 90. let minulého století. Velké rozpětí v celkově nevalném výkonu a kapacitě jednotlivých modelů tehdejších mobilních telefonů zapříčinilo, že nejmenší verze Stormholdu sestává z osmi dungeonů a sedmi tříd, zatímco největší z šestatřiceti a osmi. Beze změn napříč verzemi zůstává osm primárních a čtrnáct dovednostních atributů rozvíjených levelováním. Jediným questem je únik z vězení, přičemž interakci s přátelskými NPC, jakož i boje s dozorci a monstry mírně zpestří hledání darů pro vaše trenéry.

Stormhold následoval The Elder Scrolls Travels: Dawnstar (2004) s hratelností v podobném duchu.