The Deed je mix adventury a RPG, kdy se hráč ujímá postavy Arrana Bruce vracejícího se do rodinného sídla poté, co zjistil, že jeho násilnický otec se jej rozhodl vydědit. Cílem hry je zavraždit otce a následně zařídit, aby vám vražda prošla.
V průběhu hry musí hráč provádět různá rozhodnutí, která ovlivní celý příběh a hlavně konec hry. Je nutné dávat pozor, o čem, a s kým mluví, a co komu řekne. Také je důležitý nástroj, který hráč k vraždě využije. Po spáchání vraždy musí naaranžovat důkazy tak, aby podezření padlo na jinou postavu, a to buď Arranovu sestru, matku či někoho ze služebnictva. Při výběru obětního beránka je nutné brát zřetel na to, jaký nástroj využil k spáchání vraždy. Nakonec musí čelit vyšetřovateli u výslechu a odpovídat na jeho otázky. Možných konců je mnoho a záleží jen na hráči, zda mu vražda projde.
V průběhu hry musí hráč provádět různá rozhodnutí, která ovlivní celý příběh a hlavně konec hry. Je nutné dávat pozor, o čem, a s kým mluví, a co komu řekne. Také je důležitý nástroj, který hráč k vraždě využije. Po spáchání vraždy musí naaranžovat důkazy tak, aby podezření padlo na jinou postavu, a to buď Arranovu sestru, matku či někoho ze služebnictva. Při výběru obětního beránka je nutné brát zřetel na to, jaký nástroj využil k spáchání vraždy. Nakonec musí čelit vyšetřovateli u výslechu a odpovídat na jeho otázky. Možných konců je mnoho a záleží jen na hráči, zda mu vražda projde.
The Deed je mix adventury a RPG, kdy se hráč ujímá postavy Arrana Bruce vracejícího se do rodinného sídla poté, co zjistil, že jeho násilnický otec se jej rozhodl vydědit a celý majetek odkázat jeho psychicky narušené sestře. Cílem hry je zavraždit sestru, čímž se stanete jediným dědicem, a následně zařídit, aby vám vražda prošla.
V průběhu hry musí hráč provádět různá rozhodnutí, která ovlivní celý příběh a hlavně konec hry. Je nutné dávat pozor, o čem, a s kým mluví, a co komu řekne. Také je důležitý nástroj, který hráč k vraždě využije. Po spáchání vraždy musí naaranžovat důkazy tak, aby podezření padlo na jinou postavu, a to buď Arranova otce, matku, majordoma či služebnou. Při výběru obětního beránka je nutné brát zřetel na to, jaký nástroj využil k spáchání vraždy. Nakonec musí čelit vyšetřovateli u výslechu a odpovídat na jeho otázky. Možných konců je mnoho a záleží jen na hráči, zda mu vražda projde.
V průběhu hry musí hráč provádět různá rozhodnutí, která ovlivní celý příběh a hlavně konec hry. Je nutné dávat pozor, o čem, a s kým mluví, a co komu řekne. Také je důležitý nástroj, který hráč k vraždě využije. Po spáchání vraždy musí naaranžovat důkazy tak, aby podezření padlo na jinou postavu, a to buď Arranova otce, matku, majordoma či služebnou. Při výběru obětního beránka je nutné brát zřetel na to, jaký nástroj využil k spáchání vraždy. Nakonec musí čelit vyšetřovateli u výslechu a odpovídat na jeho otázky. Možných konců je mnoho a záleží jen na hráči, zda mu vražda projde.
The Deed je mix adventury a RPG, kdy se hráč ujímá postavy Arrana Bruce vracejícího se do rodinného sídla poté, co zjistil, že jeho násilnický otec se jej rozhodl vydědit a celý majetek odkázat jeho psychicky narušené sestře. Cílem hry je zavraždit sestru, čímž se stanete jediným dědicem, a následně zařídit, aby vám vražda prošla.
V průběhu hry musí hráč provádět různá rozhodnutí, která ovlivní celý příběh a hlavně konec hry. Je nutné dávat pozor, o čem, a s kým mluví, a co komu řekne. Také je důležitý nástroj, který hráč k vraždě využije. Po spáchání vraždy musí naaranžovat důkazy tak, aby podezření padlo na jinou postavu, a to buď Arranova otce, matku, majordoma či služebnou. Při výběru obětního beránka je nutné brát zřetel na to, jaký nástroj využil k spáchání vraždy. Nakonec musí čelit vyšetřovateli u výslechu a odpovídat na jeho otázky. Možných konců je mnoho a záleží jen na hráči, zda mu vražda projde.
V průběhu hry musí hráč provádět různá rozhodnutí, která ovlivní celý příběh a hlavně konec hry. Je nutné dávat pozor, o čem, a s kým mluví, a co komu řekne. Také je důležitý nástroj, který hráč k vraždě využije. Po spáchání vraždy musí naaranžovat důkazy tak, aby podezření padlo na jinou postavu, a to buď Arranova otce, matku, majordoma či služebnou. Při výběru obětního beránka je nutné brát zřetel na to, jaký nástroj využil k spáchání vraždy. Nakonec musí čelit vyšetřovateli u výslechu a odpovídat na jeho otázky. Možných konců je mnoho a záleží jen na hráči, zda mu vražda projde.