Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Arrival The Arrival The Arrival
Enteraktion
Enteraktion
Enteraktion
PC
28.02.1997
PC
28.02.1997
PC
28.02.1997
The Arrival The Arrival The Arrival
Žánr
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

The Arrival je sci-fi adventura, hraná ve first person pohledu a nekanonické pokračování stejnojmeného filmu z roku 1996 s Charlie Sheenem v hlavní roli. Deset let po událostech filmu je hlavní hrdina hry, astrofyzik Zane Zaminski zajat mimozemšťany. Cílem hry je z jejich zajetí uprchnout, aniž by to zpozorovali.

Hratelnost i leveldesign je nelineární. Hráč má velkou svobodu pohybu, po zhruba čtyř stech lokacích zahrnujících mimozemskou planetu a její přilehlé měsíce. Hratelnost sestává hlavně z řešení puzzlů ve stylu hledání skrytých objektů a jejich kombinací. Vzhledem k celkové nelinearitě hry není překvapením, že má hra sedm odlišných konců.
The Arrival je sci-fi adventura, hraná ve first person pohledu a nekanonické pokračování stejnojmeného filmu z roku 1996 s Charlie Sheenem v hlavní roli. Deset let po událostech filmu je hlavní hrdina hry, astrofyzik Zane Zaminski zajat mimozemšťany. Cílem hry je z jejich zajetí uprchnout, aniž by to zpozorovali.

Hratelnost i leveldesign je nelineární. Hráč má velkou svobodu pohybu, po zhruba čtyř stech lokacích zahrnujících mimozemskou planetu a její přilehlé měsíce. Hratelnost sestává hlavně z řešení puzzlů ve stylu hledání skrytých objektů a jejich kombinací. Vzhledem k celkové nelinearitě hry není překvapením, že má hra sedm odlišných konců.
The Arrival je sci-fi adventura, hraná ve first person pohledu a nekanonické pokračování stejnojmenného filmu z roku 1996 s Charliem Sheenem v hlavní roli. Deset let po událostech filmu je hlavní hrdina hry, astrofyzik Zane Zaminski zajat mimozemšťany. Cílem hry je z jejich zajetí uprchnout, aniž by to zpozorovali.

Hratelnost i leveldesign je nelineární. Hráč má velkou svobodu pohybu, po zhruba čtyř stech lokacích zahrnujících mimozemskou planetu a její přilehlé měsíce. Hratelnost sestává hlavně z řešení puzzlů ve stylu hledání skrytých objektů a jejich kombinací. Vzhledem k celkové nelinearitě hry není překvapením, že má hra sedm odlišných konců.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)