Takedown: Red Sabre je taktická hra viděná z první osoby, jež svým stylem odkazuje na sérii SWAT a starší díly Rainbow Six. Vymezuje se tedy proti běžným arkádovým střílečkám a snaží motivovat k aplikaci reálných taktických postupů pro řešení situací. Toho, stejně jako její žánroví předchůdci, dosahuje především důrazem na realismus v některých základních mechanismech a náhodně generovanými pozicemi nepřátel a úkolů.
Hráč se ujímá role zaměstnance soukromé vojenské agentury Red Sabre. Tato firma je najímána na citlivé pololegální či přímo nelegální operace, jež nemohou být svěřeny běžným státním autoritám, například osvobozování rukojmí z neoficiálních korporátních základen, ochrana či ničení citlivých dat a podobně.
Hra obsahuje klasický singleplayer s ovládáním tří AI partnerů, kooperativní režim až pro šest hráčů a PvP pro 12 hráčů. Kromě kampaňových misí je každá mapa hratelná v několika dalších režimech známých z Rainbow Six, jako je Tango Hunt či Bomb Disarm.
Takedown vyvíjí nově vzniklé studio Serellan pod vedením Christiana Allena, jednoho z bývalých zaměstnanců Red Storm Entertainment, který se podílel mimo jiné i na vývoji některých dílů série Ghost Recon. Hra byla částečně financována z úspěšné kickstarterové kampaně.
Hráč se ujímá role zaměstnance soukromé vojenské agentury Red Sabre. Tato firma je najímána na citlivé pololegální či přímo nelegální operace, jež nemohou být svěřeny běžným státním autoritám, například osvobozování rukojmí z neoficiálních korporátních základen, ochrana či ničení citlivých dat a podobně.
Hra obsahuje klasický singleplayer s ovládáním tří AI partnerů, kooperativní režim až pro šest hráčů a PvP pro 12 hráčů. Kromě kampaňových misí je každá mapa hratelná v několika dalších režimech známých z Rainbow Six, jako je Tango Hunt či Bomb Disarm.
Takedown vyvíjí nově vzniklé studio Serellan pod vedením Christiana Allena, jednoho z bývalých zaměstnanců Red Storm Entertainment, který se podílel mimo jiné i na vývoji některých dílů série Ghost Recon. Hra byla částečně financována z úspěšné kickstarterové kampaně.
Takedown: Red Sabre je taktická hra viděná z první osoby, jež svým stylem odkazuje na sérii SWAT a starší díly Rainbow Six. Vymezuje se tedy proti běžným arkádovým střílečkám a snaží motivovat k aplikaci reálných taktických postupů pro řešení situací. Toho, stejně jako její žánroví předchůdci, dosahuje především důrazem na realismus v některých základních mechanismech a náhodně generovanými pozicemi nepřátel a úkolů.
Hráč se ujímá role zaměstnance soukromé vojenské agentury Red Sabre. Tato firma je najímána na citlivé pololegální či přímo nelegální operace, jež nemohou být svěřeny běžným státním autoritám, například osvobozování rukojmí z neoficiálních korporátních základen, ochrana či ničení citlivých dat a podobně.
Hra obsahuje klasický singleplayer s ovládáním tří AI partnerů, kooperativní režim až pro šest hráčů a PvP pro 12 hráčů. Kromě kampaňových misí je každá mapa hratelná v několika dalších režimech známých z Rainbow Six, jako je Tango Hunt či Bomb Disarm.
Takedown vyvíjí nově vzniklé studio Serellan pod vedením Christiana Allena, jednoho z bývalých zaměstnanců Red Storm Entertainment, který se podílel mimo jiné i na vývoji některých dílů série Ghost Recon. Hra byla částečně financována z úspěšné kickstarterové kampaně.
Hráč se ujímá role zaměstnance soukromé vojenské agentury Red Sabre. Tato firma je najímána na citlivé pololegální či přímo nelegální operace, jež nemohou být svěřeny běžným státním autoritám, například osvobozování rukojmí z neoficiálních korporátních základen, ochrana či ničení citlivých dat a podobně.
Hra obsahuje klasický singleplayer s ovládáním tří AI partnerů, kooperativní režim až pro šest hráčů a PvP pro 12 hráčů. Kromě kampaňových misí je každá mapa hratelná v několika dalších režimech známých z Rainbow Six, jako je Tango Hunt či Bomb Disarm.
Takedown vyvíjí nově vzniklé studio Serellan pod vedením Christiana Allena, jednoho z bývalých zaměstnanců Red Storm Entertainment, který se podílel mimo jiné i na vývoji některých dílů série Ghost Recon. Hra byla částečně financována z úspěšné kickstarterové kampaně.
Takedown: Red Sabre je taktická hra viděná z první osoby, jež svým stylem odkazuje na sérii SWAT a starší díly Rainbow Six. Vymezuje se tedy proti běžným arkádovým střílečkám a snaží motivovat k aplikaci reálných taktických postupů pro řešení situací. Toho, stejně jako její žánroví předchůdci, dosahuje především důrazem na realismus v některých základních mechanismech a náhodně generovanými pozicemi nepřátel a úkolů.
Hráč se ujímá role zaměstnance soukromé vojenské agentury Red Sabre. Tato firma je najímána na citlivé pololegální či přímo nelegální operace, jež nemohou být svěřeny běžným státním autoritám, například osvobozování rukojmí z neoficiálních korporátních základen, ochrana či ničení citlivých dat a podobně.
Hra obsahuje klasický singleplayer s ovládáním tří AI partnerů, kooperativní režim až pro šest hráčů a PvP pro 12 hráčů. Kromě kampaňových misí je každá mapa hratelná v několika dalších režimech známých z Rainbow Six, jako je Tango Hunt či Bomb Disarm.
Takedown vyvíjí nově vzniklé studio Serellan pod vedením Christiana Allena, jednoho z bývalých zaměstnanců Red Storm Entertainment, který se podílel mimo jiné i na vývoji některých dílů série Ghost Recon. Hra byla částečně financována z úspěšné kickstarterové kampaně.
Hráč se ujímá role zaměstnance soukromé vojenské agentury Red Sabre. Tato firma je najímána na citlivé pololegální či přímo nelegální operace, jež nemohou být svěřeny běžným státním autoritám, například osvobozování rukojmí z neoficiálních korporátních základen, ochrana či ničení citlivých dat a podobně.
Hra obsahuje klasický singleplayer s ovládáním tří AI partnerů, kooperativní režim až pro šest hráčů a PvP pro 12 hráčů. Kromě kampaňových misí je každá mapa hratelná v několika dalších režimech známých z Rainbow Six, jako je Tango Hunt či Bomb Disarm.
Takedown vyvíjí nově vzniklé studio Serellan pod vedením Christiana Allena, jednoho z bývalých zaměstnanců Red Storm Entertainment, který se podílel mimo jiné i na vývoji některých dílů série Ghost Recon. Hra byla částečně financována z úspěšné kickstarterové kampaně.
Takedown: Red Sabre je taktická hra viděná z první osoby, jež svým stylem odkazuje na sérii SWAT a starší díly Rainbow Six. Vymezuje se tedy proti běžným arkádovým střílečkám a snaží motivovat k aplikaci reálných taktických postupů pro řešení situací. Toho, stejně jako její žánroví předchůdci, dosahuje především důrazem na realismus v některých základních mechanismech a náhodně generovanými pozicemi nepřátel a úkolů.
Hráč se ujímá role zaměstnance soukromé vojenské agentury Red Sabre. Tato firma je najímána na citlivé pololegální či přímo nelegální operace, jež nemohou být svěřeny běžným státním autoritám, například osvobozování rukojmí z neoficiálních korporátních základen, ochrana či ničení citlivých dat a podobně.
Hra obsahuje klasický singleplayer s ovládáním tří AI partnerů, kooperativní režim až pro šest hráčů a PvP pro 12 hráčů. Kromě kampaňových misí je každá mapa hratelná v několika dalších režimech známých z Rainbow Six, jako je Tango Hunt či Bomb Disarm.
Takedown vyvíjí nově vzniklé studio Serellan pod vedením Christiana Allena, jednoho z bývalých zaměstnanců Red Storm Entertainment, který se podílel mimo jiné i na vývoji některých dílů série Ghost Recon. Hra byla částečně financována z úspěšné kickstarterové kampaně.
Hráč se ujímá role zaměstnance soukromé vojenské agentury Red Sabre. Tato firma je najímána na citlivé pololegální či přímo nelegální operace, jež nemohou být svěřeny běžným státním autoritám, například osvobozování rukojmí z neoficiálních korporátních základen, ochrana či ničení citlivých dat a podobně.
Hra obsahuje klasický singleplayer s ovládáním tří AI partnerů, kooperativní režim až pro šest hráčů a PvP pro 12 hráčů. Kromě kampaňových misí je každá mapa hratelná v několika dalších režimech známých z Rainbow Six, jako je Tango Hunt či Bomb Disarm.
Takedown vyvíjí nově vzniklé studio Serellan pod vedením Christiana Allena, jednoho z bývalých zaměstnanců Red Storm Entertainment, který se podílel mimo jiné i na vývoji některých dílů série Ghost Recon. Hra byla částečně financována z úspěšné kickstarterové kampaně.
Takedown: Red Sabre je taktická hra viděná z první osoby, jež svým stylem odkazuje na sérii SWAT a starší díly Rainbow Six. Vymezuje se tedy proti běžným arkádovým střílečkám a snaží motivovat k aplikaci reálných taktických postupů pro řešení situací. Toho, stejně jako její žánroví předchůdci, dosahuje především důrazem na realismus v některých základních mechanismech a náhodně generovanými pozicemi nepřátel a úkolů.
Hráč se ujímá role zaměstnance soukromé vojenské agentury Red Sabre. Tato firma je najímána na citlivé pololegální či přímo nelegální operace, jež nemohou být svěřeny běžným státním autoritám, například osvobozování rukojmí z neoficiálních korporátních základen, ochrana či ničení citlivých dat a podobně.
Hra obsahuje klasický singleplayer s ovládáním tří AI partnerů, kooperativní režim až pro šest hráčů a PvP pro 12 hráčů. Kromě kampaňových misí je každá mapa hratelná v několika dalších režimech známých z Rainbow Six, jako je Tango Hunt či Bomb Disarm.
Takedown vyvíjí nově vzniklé studio Serellan pod vedením Christiana Allena, jednoho z bývalých zaměstnanců Red Storm Entertainment, který se podílel mimo jiné i na vývoji některých dílů série Ghost Recon. Hra byla částečně financována z úspěšné kickstarterové kampaně.
Hráč se ujímá role zaměstnance soukromé vojenské agentury Red Sabre. Tato firma je najímána na citlivé pololegální či přímo nelegální operace, jež nemohou být svěřeny běžným státním autoritám, například osvobozování rukojmí z neoficiálních korporátních základen, ochrana či ničení citlivých dat a podobně.
Hra obsahuje klasický singleplayer s ovládáním tří AI partnerů, kooperativní režim až pro šest hráčů a PvP pro 12 hráčů. Kromě kampaňových misí je každá mapa hratelná v několika dalších režimech známých z Rainbow Six, jako je Tango Hunt či Bomb Disarm.
Takedown vyvíjí nově vzniklé studio Serellan pod vedením Christiana Allena, jednoho z bývalých zaměstnanců Red Storm Entertainment, který se podílel mimo jiné i na vývoji některých dílů série Ghost Recon. Hra byla částečně financována z úspěšné kickstarterové kampaně.