Hrdina Swordbreaker zkroušeně propijí své poslední zlato v hospodě, když se mu za podezřelých podmínek dostane do rukou mapa k tajemnému hradu. Nelení a s vidinou snadné kořisti vyráží na výpravu.
Ruský vizuální román Swordbreaker The Game připomíná knihy zvol si své dobrodružství (gamebooky), kde je hráči příběh vyprávěn pomocí textu a čtenář si vždy v určitém momentu vybírá další postup z několika možností, s tím že některé volby (zhruba třetina) mohou znamenat smrt postavy. Na každý průchod hrou hrdina vyfasuje pouze 3 životy, a tak je neustále nucen prožívat příběh od začátku a mapovat si ideální cestu. Hra nabízí celkem 3 možné konce.
Ruský vizuální román Swordbreaker The Game připomíná knihy zvol si své dobrodružství (gamebooky), kde je hráči příběh vyprávěn pomocí textu a čtenář si vždy v určitém momentu vybírá další postup z několika možností, s tím že některé volby (zhruba třetina) mohou znamenat smrt postavy. Na každý průchod hrou hrdina vyfasuje pouze 3 životy, a tak je neustále nucen prožívat příběh od začátku a mapovat si ideální cestu. Hra nabízí celkem 3 možné konce.
Hrdina Swordbreaker zkroušeně propijí své poslední zlato v hospodě, když se mu za podezřelých podmínek dostane do rukou mapa k tajemnému hradu. Nelení a s vidinou snadné kořisti vyráží na výpravu.
Ruský vizuální román Swordbreaker The Game připomíná knihy zvol si své dobrodružství (gamebooky), kde je hráči příběh vyprávěn pomocí textu a čtenář si vždy v určitém momentu vybírá další postup z několika možností, s tím že některé volby (zhruba třetina) mohou znamenat smrt postavy. Na každý průchod hrou hrdina vyfasuje pouze 3 životy, a tak je neustále nucen prožívat příběh od začátku a mapovat si ideální cestu. Hra nabízí celkem 3 možné konce.
Ruský vizuální román Swordbreaker The Game připomíná knihy zvol si své dobrodružství (gamebooky), kde je hráči příběh vyprávěn pomocí textu a čtenář si vždy v určitém momentu vybírá další postup z několika možností, s tím že některé volby (zhruba třetina) mohou znamenat smrt postavy. Na každý průchod hrou hrdina vyfasuje pouze 3 životy, a tak je neustále nucen prožívat příběh od začátku a mapovat si ideální cestu. Hra nabízí celkem 3 možné konce.
Hrdina Swordbreaker zkroušeně propijí své poslední zlato v hospodě, když se mu za podezřelých podmínek dostane do rukou mapa k tajemnému hradu. Nelení a s vidinou snadné kořisti vyráží na výpravu.
Ruský vizuální román Swordbreaker The Game připomíná knihy zvol si své dobrodružství (gamebooky), kde je hráči příběh vyprávěn pomocí textu a čtenář si vždy v určitém momentu vybírá další postup z několika možností, s tím že některé volby (zhruba třetina) mohou znamenat smrt postavy. Na každý průchod hrou hrdina vyfasuje pouze 3 životy, a tak je neustále nucen prožívat příběh od začátku a mapovat si ideální cestu. Hra nabízí celkem 3 možné konce.
Ruský vizuální román Swordbreaker The Game připomíná knihy zvol si své dobrodružství (gamebooky), kde je hráči příběh vyprávěn pomocí textu a čtenář si vždy v určitém momentu vybírá další postup z několika možností, s tím že některé volby (zhruba třetina) mohou znamenat smrt postavy. Na každý průchod hrou hrdina vyfasuje pouze 3 životy, a tak je neustále nucen prožívat příběh od začátku a mapovat si ideální cestu. Hra nabízí celkem 3 možné konce.
Hrdina Swordbreaker zkroušeně propijí své poslední zlato v hospodě, když se mu za podezřelých podmínek dostane do rukou mapa k tajemnému hradu. Nelení a s vidinou snadné kořisti vyráží na výpravu.
Ruský vizuální román Swordbreaker The Game připomíná knihy zvol si své dobrodružství (gamebooky), kde je hráči příběh vyprávěn pomocí textu a čtenář si vždy v určitém momentu vybírá další postup z několika možností, s tím že některé volby (zhruba třetina) mohou znamenat smrt postavy. Na každý průchod hrou hrdina vyfasuje pouze 3 životy, a tak je neustále nucen prožívat příběh od začátku a mapovat si ideální cestu. Hra nabízí celkem 3 možné konce.
Ruský vizuální román Swordbreaker The Game připomíná knihy zvol si své dobrodružství (gamebooky), kde je hráči příběh vyprávěn pomocí textu a čtenář si vždy v určitém momentu vybírá další postup z několika možností, s tím že některé volby (zhruba třetina) mohou znamenat smrt postavy. Na každý průchod hrou hrdina vyfasuje pouze 3 životy, a tak je neustále nucen prožívat příběh od začátku a mapovat si ideální cestu. Hra nabízí celkem 3 možné konce.