SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE začalo jako malé DLC, které mělo být distribuováno majitelům původní hry zdarma jako poděkování všem fanouškům, kteří podpořili vývoj a zároveň chtěli VÍC. Během vývoje bylo však přidáváno VÍC a VÍC nových funkcí a způsobů, jak hru hrát, až z nápadu na malé DLC vzniklo něco VÍC a výsledkem bylo plnohodnotné pokračování série SUPERHOT.
Samotný princip hry zůstal nezměněn, čas ve hře se posouvá vpřed pouze s pohybem hráčovy postavy a jeden zásah rovná se smrt, zejména nepřátel, protože nově je na každou "misi" VÍC životů, standardní počet jsou dva. Pomocí modifikátorů lze měnit hlavní herní vlastnosti postavy, například ještě VÍC životů nebo schopnost přivolat odhozenou katanu zpět do hráčovy ruky, samozřejmostí je v tomto případě rozseknutí všech nepřátel, kteří stojí v cestě. Další zásadní změnou je procedurální generování úrovní, respektive jejich pořadí v rámci "misí", pozice a druh nepřátel a hráčovo umístění na startu. Nově je také ve hře VÍC druhů nepřátel, pro jejichž zdolání bude leckdy potřeba kompletně změnit taktiku boje.
Hra byla distribuována zdarma vlastníkům původní hry na platformách Steam, PlayStation, Xbox, Epic Games Store, Origin a GOG, kteří si hru zakoupili před 16. červencem 2020. Na jiných platformách, například Google Stadia, se podmínky mohly lišit.
Samotný princip hry zůstal nezměněn, čas ve hře se posouvá vpřed pouze s pohybem hráčovy postavy a jeden zásah rovná se smrt, zejména nepřátel, protože nově je na každou "misi" VÍC životů, standardní počet jsou dva. Pomocí modifikátorů lze měnit hlavní herní vlastnosti postavy, například ještě VÍC životů nebo schopnost přivolat odhozenou katanu zpět do hráčovy ruky, samozřejmostí je v tomto případě rozseknutí všech nepřátel, kteří stojí v cestě. Další zásadní změnou je procedurální generování úrovní, respektive jejich pořadí v rámci "misí", pozice a druh nepřátel a hráčovo umístění na startu. Nově je také ve hře VÍC druhů nepřátel, pro jejichž zdolání bude leckdy potřeba kompletně změnit taktiku boje.
Hra byla distribuována zdarma vlastníkům původní hry na platformách Steam, PlayStation, Xbox, Epic Games Store, Origin a GOG, kteří si hru zakoupili před 16. červencem 2020. Na jiných platformách, například Google Stadia, se podmínky mohly lišit.
SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE začalo jako malé DLC, které mělo být distribuováno majitelům původní hry zdarma jako poděkování všem fanouškům, kteří podpořili vývoj a zároveň chtěli VÍC. Během vývoje bylo však přidáváno VÍC a VÍC nových funkcí a způsobů, jak hru hrát, až z nápadu na malé DLC vzniklo něco VÍC a výsledkem bylo plnohodnotné pokračování série SUPERHOT.
Samotný princip hry zůstal nezměněn, čas ve hře se posouvá vpřed pouze s pohybem hráčovy postavy a jeden zásah rovná se smrt, zejména nepřátel, protože nově je na každou "misi" VÍC životů, standardní počet jsou dva. Pomocí modifikátorů lze měnit hlavní herní vlastnosti postavy, například ještě VÍC životů nebo schopnost přivolat odhozenou katanu zpět do hráčovy ruky, samozřejmostí je v tomto případě rozseknutí všech nepřátel, kteří stojí v cestě. Další zásadní změnou je procedurální generování úrovní, respektive jejich pořadí v rámci "misí", pozice a druh nepřátel a hráčovo umístění na startu. Nově je také ve hře VÍC druhů nepřátel, pro jejichž zdolání bude leckdy potřeba kompletně změnit taktiku boje.
Hra byla distribuována zdarma vlastníkům původní hry na platformách Steam, PlayStation, Xbox, Epic Games Store, Origin a GOG, kteří si hru zakoupili před 16. červencem 2020. Na jiných platformách, například Google Stadia, se podmínky mohly lišit.
Samotný princip hry zůstal nezměněn, čas ve hře se posouvá vpřed pouze s pohybem hráčovy postavy a jeden zásah rovná se smrt, zejména nepřátel, protože nově je na každou "misi" VÍC životů, standardní počet jsou dva. Pomocí modifikátorů lze měnit hlavní herní vlastnosti postavy, například ještě VÍC životů nebo schopnost přivolat odhozenou katanu zpět do hráčovy ruky, samozřejmostí je v tomto případě rozseknutí všech nepřátel, kteří stojí v cestě. Další zásadní změnou je procedurální generování úrovní, respektive jejich pořadí v rámci "misí", pozice a druh nepřátel a hráčovo umístění na startu. Nově je také ve hře VÍC druhů nepřátel, pro jejichž zdolání bude leckdy potřeba kompletně změnit taktiku boje.
Hra byla distribuována zdarma vlastníkům původní hry na platformách Steam, PlayStation, Xbox, Epic Games Store, Origin a GOG, kteří si hru zakoupili před 16. červencem 2020. Na jiných platformách, například Google Stadia, se podmínky mohly lišit.
SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE začalo jako malé DLC, které mělo být distribuováno majitelům původní hry zdarma jako poděkování všem fanouškům, kteří podpořili vývoj a zároveň chtěli VÍC. Během vývoje bylo však přidáváno VÍC a VÍC nových funkcí a způsobů, jak hru hrát, až z nápadu na malé DLC vzniklo něco VÍC a výsledkem bylo plnohodnotné pokračování série SUPERHOT.
Samotný princip hry zůstal nezměněn, čas ve hře se posouvá vpřed pouze s pohybem hráčovy postavy a jeden zásah rovná se smrt, zejména nepřátel, protože nově je na každou "misi" VÍC životů, standardní počet jsou dva. Pomocí modifikátorů lze měnit hlavní herní vlastnosti postavy, například ještě VÍC životů nebo schopnost přivolat odhozenou katanu zpět do hráčovy ruky, samozřejmostí je v tomto případě rozseknutí všech nepřátel, kteří stojí v cestě. Další zásadní změnou je procedurální generování úrovní, respektive jejich pořadí v rámci "misí", pozice a druh nepřátel a hráčovo umístění na startu. Nově je také ve hře VÍC druhů nepřátel, pro jejichž zdolání bude leckdy potřeba kompletně změnit taktiku boje.
Hra byla distribuována zdarma vlastníkům původní hry na platformách Steam, PlayStation, Xbox, Epic Games Store, Origin a GOG, kteří si hru zakoupili před 16. červencem 2020. Na jiných platformách, například Google Stadia, se podmínky mohly lišit.
Samotný princip hry zůstal nezměněn, čas ve hře se posouvá vpřed pouze s pohybem hráčovy postavy a jeden zásah rovná se smrt, zejména nepřátel, protože nově je na každou "misi" VÍC životů, standardní počet jsou dva. Pomocí modifikátorů lze měnit hlavní herní vlastnosti postavy, například ještě VÍC životů nebo schopnost přivolat odhozenou katanu zpět do hráčovy ruky, samozřejmostí je v tomto případě rozseknutí všech nepřátel, kteří stojí v cestě. Další zásadní změnou je procedurální generování úrovní, respektive jejich pořadí v rámci "misí", pozice a druh nepřátel a hráčovo umístění na startu. Nově je také ve hře VÍC druhů nepřátel, pro jejichž zdolání bude leckdy potřeba kompletně změnit taktiku boje.
Hra byla distribuována zdarma vlastníkům původní hry na platformách Steam, PlayStation, Xbox, Epic Games Store, Origin a GOG, kteří si hru zakoupili před 16. červencem 2020. Na jiných platformách, například Google Stadia, se podmínky mohly lišit.
SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE začalo jako malé DLC, které mělo být distribuováno majitelům původní hry zdarma jako poděkování všem fanouškům, kteří podpořili vývoj a zároveň chtěli VÍC. Během vývoje bylo však přidáváno VÍC a VÍC nových funkcí a způsobů, jak hru hrát, až z nápadu na malé DLC vzniklo něco VÍC a výsledkem bylo plnohodnotné pokračování série SUPERHOT.
Samotný princip hry zůstal nezměněn, čas ve hře se posouvá vpřed pouze s pohybem hráčovy postavy a jeden zásah rovná se smrt, zejména nepřátel, protože nově je na každou "misi" VÍC životů, standardní počet jsou dva. Pomocí modifikátorů lze měnit hlavní herní vlastnosti postavy, například ještě VÍC životů nebo schopnost přivolat odhozenou katanu zpět do hráčovy ruky, samozřejmostí je v tomto případě rozseknutí všech nepřátel, kteří stojí v cestě. Další zásadní změnou je procedurální generování úrovní, respektive jejich pořadí v rámci "misí", pozice a druh nepřátel a hráčovo umístění na startu. Nově je také ve hře VÍC druhů nepřátel, pro jejichž zdolání bude leckdy potřeba kompletně změnit taktiku boje.
Hra byla distribuována zdarma vlastníkům původní hry na platformách Steam, PlayStation, Xbox, Epic Games Store, Origin a GOG, kteří si hru zakoupili před 16. červencem 2020. Na jiných platformách, například Google Stadia, se podmínky mohly lišit.
Samotný princip hry zůstal nezměněn, čas ve hře se posouvá vpřed pouze s pohybem hráčovy postavy a jeden zásah rovná se smrt, zejména nepřátel, protože nově je na každou "misi" VÍC životů, standardní počet jsou dva. Pomocí modifikátorů lze měnit hlavní herní vlastnosti postavy, například ještě VÍC životů nebo schopnost přivolat odhozenou katanu zpět do hráčovy ruky, samozřejmostí je v tomto případě rozseknutí všech nepřátel, kteří stojí v cestě. Další zásadní změnou je procedurální generování úrovní, respektive jejich pořadí v rámci "misí", pozice a druh nepřátel a hráčovo umístění na startu. Nově je také ve hře VÍC druhů nepřátel, pro jejichž zdolání bude leckdy potřeba kompletně změnit taktiku boje.
Hra byla distribuována zdarma vlastníkům původní hry na platformách Steam, PlayStation, Xbox, Epic Games Store, Origin a GOG, kteří si hru zakoupili před 16. červencem 2020. Na jiných platformách, například Google Stadia, se podmínky mohly lišit.