Stream je krátká plošinovka s logickým nádechem. Naprogramoval a ozvučil ji americký experimentátor Roger Hicks. O grafiku se postaralo trio grafiků: Brian Terwillinger, Naomi Baker a Marco Nelor.
Ve Streamu se zhostíte partyzána v blíže nespecifikovaném sci-fi konfliktu. Cílem hry je překonat několik z boku viděných úrovní. Kromě klasického skákání a střelby ze samopalu dokáže hlavní hrdina vytvářet červí díry. Což znamená, že může svůj postup "nahrávat", vrátit se na původní místo v čase i prostoru a následně spolupracovat se svými minulými já. Přičemž je na této schopnosti založená většina hádanek ve hře. Stream tak připomíná logické hříčky Braid či The Misadventures of P.B. Winterbottom.
Ve Streamu se zhostíte partyzána v blíže nespecifikovaném sci-fi konfliktu. Cílem hry je překonat několik z boku viděných úrovní. Kromě klasického skákání a střelby ze samopalu dokáže hlavní hrdina vytvářet červí díry. Což znamená, že může svůj postup "nahrávat", vrátit se na původní místo v čase i prostoru a následně spolupracovat se svými minulými já. Přičemž je na této schopnosti založená většina hádanek ve hře. Stream tak připomíná logické hříčky Braid či The Misadventures of P.B. Winterbottom.
Stream je krátká plošinovka s logickým nádechem. Naprogramoval a ozvučil ji americký experimentátor Roger Hicks. O grafiku se postaralo trio grafiků: Brian Terwillinger, Naomi Baker a Marco Nelor.
Ve Streamu se zhostíte partyzána v blíže nespecifikovaném sci-fi konfliktu. Cílem hry je překonat několik z boku viděných úrovní. Kromě klasického skákání a střelby ze samopalu dokáže hlavní hrdina vytvářet červí díry. Což znamená, že může svůj postup "nahrávat", vrátit se na původní místo v čase i prostoru a následně spolupracovat se svými minulými já. Přičemž je na této schopnosti založená většina hádanek ve hře. Stream tak připomíná logické hříčky Braid či The Misadventures of P.B. Winterbottom.
Ve Streamu se zhostíte partyzána v blíže nespecifikovaném sci-fi konfliktu. Cílem hry je překonat několik z boku viděných úrovní. Kromě klasického skákání a střelby ze samopalu dokáže hlavní hrdina vytvářet červí díry. Což znamená, že může svůj postup "nahrávat", vrátit se na původní místo v čase i prostoru a následně spolupracovat se svými minulými já. Přičemž je na této schopnosti založená většina hádanek ve hře. Stream tak připomíná logické hříčky Braid či The Misadventures of P.B. Winterbottom.