První ze tří plánovaných DLC ke hře Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin do hry přidává novou BAHAMUT obtížnost, tři nové joby (pilgrim, evoker a summoner), hole jakožto nový typ zbraně a třináct nových misí (čtyři hlavní a devět vedlejších). Dále nabízí větší variabilitu jednotlivých jobů pomocí dvou tříd (evocation a ultima) a samotné Bahamut's Trials, což jsou debuffy, které vám hru ztíží, ale na druhou stranu zvýší šanci na drop vzácných předmětů a Dragon Treasures, které potřebujete na postup tímto rozšířením.
BAHAMUT obtížnost je náročnější než CHAOS obtížnost, ale mimo zvýšení maximální úrovně jobů (až do 150) a vybavení (až do 400) nabízí také nové příběhové cutscény, které navazují na konec původní hry.
BAHAMUT obtížnost je náročnější než CHAOS obtížnost, ale mimo zvýšení maximální úrovně jobů (až do 150) a vybavení (až do 400) nabízí také nové příběhové cutscény, které navazují na konec původní hry.
První ze tří plánovaných DLC ke hře Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin do hry přidává novou BAHAMUT obtížnost, tři nové joby (pilgrim, evoker a summoner), hole jakožto nový typ zbraně a třináct nových misí (čtyři hlavní a devět vedlejších). Dále nabízí větší variabilitu jednotlivých jobů pomocí dvou tříd (evocation a ultima) a samotné Bahamut's Trials, což jsou debuffy, které vám hru ztíží, ale na druhou stranu zvýší šanci na drop vzácných předmětů a Dragon Treasures, které potřebujete na postup tímto rozšířením.
BAHAMUT obtížnost je náročnější než CHAOS obtížnost, ale mimo zvýšení maximální úrovně jobů (až do 150) a vybavení (až do 400) nabízí také nové příběhové cutscény, které navazují na konec původní hry.
BAHAMUT obtížnost je náročnější než CHAOS obtížnost, ale mimo zvýšení maximální úrovně jobů (až do 150) a vybavení (až do 400) nabízí také nové příběhové cutscény, které navazují na konec původní hry.
První ze tří plánovaných DLC ke hře Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin do hry přidává novou BAHAMUT obtížnost, tři nové joby (pilgrim, evoker a summoner), hole jakožto nový typ zbraně a třináct nových misí (čtyři hlavní a devět vedlejších). Dále nabízí větší variabilitu jednotlivých jobů pomocí dvou tříd (evocation a ultima) a samotné Bahamut's Trials, což jsou debuffy, které vám hru ztíží, ale na druhou stranu zvýší šanci na drop vzácných předmětů a Dragon Treasures, které potřebujete na postup tímto rozšířením.
BAHAMUT obtížnost je náročnější než CHAOS obtížnost, ale mimo zvýšení maximální úrovně jobů (až do 150) a vybavení (až do 400) nabízí také nové příběhové cutscény, které navazují na konec původní hry.
BAHAMUT obtížnost je náročnější než CHAOS obtížnost, ale mimo zvýšení maximální úrovně jobů (až do 150) a vybavení (až do 400) nabízí také nové příběhové cutscény, které navazují na konec původní hry.