Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Storm Storm Storm Storm Storm
Mastertronic
Mastertronic
Mastertronic
Mastertronic •  The Firm (PC)
Mastertronic •  The Firm (PC)
PC
1986
PC
1986
PC
1986
PCSpectrumC64AmstCPC
1986
At8bit
1987
PCSpectrumC64C16AmstCPCMSX
1986
At8bit
1987
Storm Storm Storm Storm Storm
Žánr
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano

Storm je neohrožený válečník, dobyvatel a poltič lebek. Není tedy divu, že zrovna nebyl doma, když jeho příbytek navštívil podlý Una Cum a unesl mu drahou polovičku Corrinu. Nyní je spoutaná v laboratoriu úchylného starce a čeká na svého zachránce. Una Cum se mezitím vypravil hledat artefakt zvaný "Box of Fear". Rozzuřený Storm neztrácí ani chvíli a vydává se do Unova hradu, který padouch před odchodem řádně zapasťoval a zaplnil všemožnou havětí. Storm může při své záchranné misi počítat s doprovodem nemrtvého čaroděje Agravaina, který zároveň představuje příležitost ke co-opu s kamarádem na jednom PC.

Storm svým rychlým tempem a neutuchající akcí připomíná arkádový hit Gauntlet ze stejného roku. Námět je pak zcela evidentně inspirován filmem Conan the Barbarian (1982), stejně jako v případě dalších soubodobých "her na barbary". Během hry sbíráte brnění, které vás chrání před údery, jídlo a lektvary obnovující životní energii. To je vše, co potřebujete jako válečník Storm. Pokud hrajete za Agravaina svitky a magické masky vám jistě přijdou vhod. Po každém nálezu tzv. "kabaly" všechny pasti v místnosti spustí, někdy ke škodě, jindy ku prospěchu věci.

Storm vznikl na zakázku britského distributora Mastertronic a byl vytvořen trojicí vývojářů. Mike Talbot, Kevin Shrapnell i Sean Martin si šli po dokončení projektu každý vlastní cestou.
Storm je neohrožený válečník, dobyvatel a poltič lebek. Není tedy divu, že zrovna nebyl doma, když jeho příbytek navštívil podlý Una Cum a unesl mu drahou polovičku Corrinu. Nyní je spoutaná v laboratoriu úchylného starce a čeká na svého zachránce. Una Cum se mezitím vypravil hledat artefakt zvaný "Box of Fear". Rozzuřený Storm neztrácí ani chvíli a vydává se do Unova hradu, který padouch před odchodem řádně zapasťoval a zaplnil všemožnou havětí. Storm může při své záchranné misi počítat s doprovodem nemrtvého čaroděje Agravaina, který zároveň představuje příležitost ke co-opu s kamarádem na jednom PC.

Storm svým rychlým tempem a neutuchající akcí připomíná arkádový hit Gauntlet ze stejného roku. Námět je pak zcela evidentně inspirován filmem Conan the Barbarian (1982), stejně jako v případě dalších soubodobých "her na barbary". Během hry sbíráte brnění, které vás chrání před údery, jídlo a lektvary obnovující životní energii. To je vše, co potřebujete jako válečník Storm. Pokud hrajete za Agravaina svitky a magické masky vám jistě přijdou vhod. Po každém nálezu tzv. "kabaly" všechny pasti v místnosti spustí, někdy ke škodě, jindy ku prospěchu věci.

Storm vznikl na zakázku britského distributora Mastertronic a byl vytvořen trojicí vývojářů. Mike Talbot, Kevin Shrapnell i Sean Martin si šli po dokončení projektu každý vlastní cestou.
Storm je neohrožený válečník, dobyvatel a poltič lebek. Není tedy divu, že zrovna nebyl doma, když jeho příbytek navštívil podlý Una Cum a unesl mu drahou polovičku Corrinu. Nyní je spoutaná v laboratoriu úchylného starce a čeká na svého zachránce. Una Cum se mezitím vypravil hledat artefakt zvaný "Box of Fear". Rozzuřený Storm neztrácí ani chvíli a vydává se do Unova hradu, který padouch před odchodem řádně zapasťoval a zaplnil všemožnou havětí. Storm může při své záchranné misi počítat s doprovodem nemrtvého čaroděje Agravaina, který zároveň představuje příležitost ke co-opu s kamarádem na jednom PC.

Storm svým rychlým tempem a neutuchající akcí připomíná arkádový hit Gauntlet ze stejného roku. Námět je pak zcela evidentně inspirován filmem Conan the Barbarian (1982), stejně jako v případě dalších soubodobých "her na barbary". Během hry sbíráte brnění, které vás chrání před údery, jídlo a lektvary obnovující životní energii. To je vše, co potřebujete jako válečník Storm. Pokud hrajete za Agravaina, svitky a magické masky vám jistě přijdou vhod. Po každém nálezu tzv. "kabaly" se všechny pasti v místnosti spustí, někdy ke škodě, jindy ku prospěchu věci.

Storm vznikl na zakázku britského distributora Mastertronic a byl vytvořen trojicí vývojářů. Mike Talbot, Kevin Shrapnell i Sean Martin si po dokončení projektu šli každý vlastní cestou.
Storm je neohrožený válečník, dobyvatel a poltič lebek. Není tedy divu, že zrovna nebyl doma, když jeho příbytek navštívil podlý Una Cum a unesl mu drahou polovičku Corrinu. Nyní je spoutaná v laboratoriu úchylného starce a čeká na svého zachránce. Una Cum se mezitím vypravil hledat artefakt zvaný "Box of Fear". Rozzuřený Storm neztrácí ani chvíli a vydává se do Unova hradu, který padouch před odchodem řádně zapasťoval a zaplnil všemožnou havětí. Storm může při své záchranné misi počítat s doprovodem nemrtvého čaroděje Agravaina, který zároveň představuje příležitost ke co-opu s kamarádem na jednom PC.

Storm svým rychlým tempem a neutuchající akcí připomíná arkádový hit Gauntlet ze stejného roku. Námět je pak zcela evidentně inspirován filmem Conan the Barbarian (1982), stejně jako v případě dalších soubodobých "her na barbary". Během hry sbíráte brnění, které vás chrání před údery, jídlo a lektvary obnovující životní energii. To je vše, co potřebujete jako válečník Storm. Pokud hrajete za Agravaina, svitky a magické masky vám jistě přijdou vhod. Po každém nálezu tzv. "kabaly" se všechny pasti v místnosti spustí, někdy ke škodě, jindy ku prospěchu věci.

Storm vznikl na zakázku britského distributora Mastertronic a byl vytvořen trojicí vývojářů. Mike Talbot, Kevin Shrapnell i Sean Martin si po dokončení projektu šli každý vlastní cestou.
Storm je neohrožený válečník, dobyvatel a poltič lebek. Není tedy divu, že zrovna nebyl doma, když jeho příbytek navštívil podlý Una Cum a unesl mu drahou polovičku Corrinu. Nyní je spoutaná v laboratoriu úchylného starce a čeká na svého zachránce. Una Cum se mezitím vypravil hledat artefakt zvaný "Box of Fear". Rozzuřený Storm neztrácí ani chvíli a vydává se do Unova hradu, který padouch před odchodem řádně zapasťoval a zaplnil všemožnou havětí. Storm může při své záchranné misi počítat s doprovodem nemrtvého čaroděje Agravaina, který zároveň představuje příležitost ke co-opu s kamarádem na jednom PC.

Storm svým rychlým tempem a neutuchající akcí připomíná arkádový hit Gauntlet ze stejného roku. Námět je pak zcela evidentně inspirován filmem Conan the Barbarian (1982), stejně jako v případě dalších soubodobých "her na barbary". Během hry sbíráte brnění, které vás chrání před údery, jídlo a lektvary obnovující životní energii. To je vše, co potřebujete jako válečník Storm. Pokud hrajete za Agravaina, svitky a magické masky vám jistě přijdou vhod. Po každém nálezu tzv. "kabaly" se všechny pasti v místnosti spustí, někdy ke škodě, jindy ku prospěchu věci.

Storm vznikl na zakázku britského distributora Mastertronic a byl vytvořen trojicí vývojářů. Mike Talbot, Kevin Shrapnell i Sean Martin si po dokončení projektu šli každý vlastní cestou.