Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Stopple Stopple Stopple
Boiled Sweets
Boiled Sweets
Boiled Sweets
PC
03.11.2007
PC
03.11.2007
PC
03.11.2007
Stopple Stopple Stopple
Žánr
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *

Forma
freeware freeware freeware
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Stopple, neboli Zátka, vychází z principu flashové logické hry Bloxorz a je zároveň jejím remakem, vytvořeném ve spolupráci s Damienem Clarkem - autorem původní verze hrané v prohlížeči. A o čem že obě hry jsou? Jednoduše o posouvání hnědých, dřevěných bloků, ve 33 detailně zpracovaných úrovních, do díry, představující onu zátku, kterou blok vždy propadne a tím dojde k úspěšnému absolvování dané úrovně.

Abyste to ale neměli lehké, tak je třeba vždy pečlivě promyslet další směr, s nímž blokem pohnete, neboť může při nesprávném manévru spadnout z herní plochy, což způsobí váš neúspěch a automatický restart úrovně. Také musíte občas používat, ke zpřístupnění cesty dále, různé spínače, jež vysunou most nebo zpevní na první pohled zdánlivě křehké objekty, které za normálních okolností po dotyku s blokem spadnou. V pár úrovních nechybí ani jakési rozdvojovací portály, v nichž se blok rozpůlí na dvě části, jež se následně umístí na opačných stranách levelu, a vy je poté ze správného úhlu opět spojujete k sobě.

Ovládání nevybočuje z obvyklého standardu řady ostatních freewarovek, a proto máte zmíněný blok pod kontrolou prostřednictvím čtyř směrových šipek a mezerníku, jenž slouží na přepínání mezi rozpůleným blokem. Můžete s ním pohybovat do všech stran, horizontálně ho zvedat, nebo jej takzvaně „kutálet“ a natáčet. Hra je plně 3D, nepostrádá zvukové a hudební efekty, stejně jako odpovídající vizuální a technickou stránku.
Stopple, neboli Zátka, vychází z principu flashové logické hry Bloxorz a je zároveň jejím remakem, vytvořeném ve spolupráci s Damienem Clarkem - autorem původní verze hrané v prohlížeči. A o čem že obě hry jsou? Jednoduše o posouvání hnědých, dřevěných bloků, ve 33 detailně zpracovaných úrovních, do díry, představující onu zátku, kterou blok vždy propadne a tím dojde k úspěšnému absolvování dané úrovně.

Abyste to ale neměli lehké, tak je třeba vždy pečlivě promyslet další směr, s nímž blokem pohnete, neboť může při nesprávném manévru spadnout z herní plochy, což způsobí váš neúspěch a automatický restart úrovně. Také musíte občas používat, ke zpřístupnění cesty dále, různé spínače, jež vysunou most nebo zpevní na první pohled zdánlivě křehké objekty, které za normálních okolností po dotyku s blokem spadnou. V pár úrovních nechybí ani jakési rozdvojovací portály, v nichž se blok rozpůlí na dvě části, jež se následně umístí na opačných stranách levelu, a vy je poté ze správného úhlu opět spojujete k sobě.

Ovládání nevybočuje z obvyklého standardu řady ostatních freewarovek, a proto máte zmíněný blok pod kontrolou prostřednictvím čtyř směrových šipek a mezerníku, jenž slouží na přepínání mezi rozpůleným blokem. Můžete s ním pohybovat do všech stran, horizontálně ho zvedat, nebo jej takzvaně „kutálet“ a natáčet. Hra je plně 3D, nepostrádá zvukové a hudební efekty, stejně jako odpovídající vizuální a technickou stránku.
Stopple, neboli Zátka, vychází z principu flashové logické hry Bloxorz a je zároveň jejím remakem, vytvořeném ve spolupráci s Damienem Clarkem - autorem původní verze hrané v prohlížeči. A o čem že obě hry jsou? Jednoduše o posouvání hnědých, dřevěných bloků, ve 33 detailně zpracovaných úrovních, do díry, představující onu zátku, kterou blok vždy propadne a tím dojde k úspěšnému absolvování dané úrovně.

Abyste to ale neměli lehké, tak je třeba vždy pečlivě promyslet další směr, s nímž blokem pohnete, neboť může při nesprávném manévru spadnout z herní plochy, což způsobí váš neúspěch a automatický restart úrovně. Také musíte občas používat, ke zpřístupnění cesty dále, různé spínače, jež vysunou most nebo zpevní na první pohled zdánlivě křehké objekty, které za normálních okolností po dotyku s blokem spadnou. V pár úrovních nechybí ani jakési rozdvojovací portály, v nichž se blok rozpůlí na dvě části, jež se následně umístí na opačných stranách levelu, a vy je poté ze správného úhlu opět spojujete k sobě.

Ovládání nevybočuje z obvyklého standardu řady ostatních freewarovek, a proto máte zmíněný blok pod kontrolou prostřednictvím čtyř směrových šipek a mezerníku, jenž slouží na přepínání mezi rozpůleným blokem. Můžete s ním pohybovat do všech stran, horizontálně ho zvedat, nebo jej takzvaně „kutálet“ a natáčet. Hra je plně ve 3D, nepostrádá zvukové a hudební efekty, stejně jako možnost hraní ve fullscreenu a v okně. Rozlišení jsou podporována ve variantách 4:3, 5:4 a 16:10.