Welcome to the new frontier.
Daleká budoucnost popřeje všem individuím ochotným opustit pohodlí plně zautomatizovaných domácností a zamířit ke hvězdám dobývat Rift energy, která pohání kdeco a jíž nebude mít plýtvavé lidstvo nikdy dost. Planeta Dust s přilehlými měsíci je hrozná díra a život průkopníka v těžbě bývá zatraceně krátký a tvrdý, zato však naplněný dobrodružstvím. Těm, kteří z přímého vystavení substanci třeba kvůli nedodržení bezpečnosti práce začíná doslova život po životě.
Emmett Graves měl štěstí v neštěstí, díky implantátům vyšel z nájezdu mutantů ústícího v explozi energetického extraktoru coby člověk, o jeho bratrovi se to už ale říci nedá. Změnil se a chce teď v čele vyvrhelů vypadajících, jako kdyby je právě vykopali, zbavit tento kout galaxie všech lidí. Přišel čas vybrat si ve smrtící hře na kovboje a indiány zítřka stranu. Následkem neúplné mutace superschopnostmi obdařenému Emmettovi s futuristickými kolty proklatě nízko je zcela jasné kterou...
Starhawk představuje realizaci všeho, co tvůrci působící tehdy v rámci Incognito Entertainment nestačili obsáhnout do titulu Warhawk (2007). Při zachování důrazu na kompetetivní multiplayer totiž došlo na ve Warhawku nerealizovanou příběhovou kampaň, a tak má hra co říci i po ukončení podpory hry více hráčů. Systém Build n' Battle umožňoval stavět v online bitvách až pro 32 hráčů až 32 struktur obranného a produkčního charakteru za team, což dodávalo veškeré akci strategický rozměr.
Multiplayerovým 16vs16 střetům lidí (Rifters) s mutanty (Outcasts) na sedmnácti mapách dodávala vedle stavění dynamiku i bojová technika objevující se u konkrétních budov, přičemž každá struktura nebo stroj stál určitý počet baterií riftové energie. Hawks letouny pokročily technologicky natolik, že se na povrchu přeskládají v neméně smrtící mechy. Lze se také nechat vystřelit z orbitálního transportéru na konkrétní místo bojiště. Mobilitě pěšáka pomůže vznášedlový Vulture Pack.
Výše zmíněné stavby i vehikly mají obě strany typově de fakto společnou v zájmu zachování parity frakcí bez ohledu na to, že si lidé libují v second handu z domovské planety a mutanti v hadru a drátu. Z multiplayeru (Capture the Flag, Zones, Deathmatch, Team Deathmatch) zbyla možnost lokální kooperace v módech Prospector pro čtyři a Survival pro dva, protože servery byly vypnuty k 30. červenci 2018. Hratelná bez omezení zůstává rovněz singleplayerová část s kampaní.
Daleká budoucnost popřeje všem individuím ochotným opustit pohodlí plně zautomatizovaných domácností a zamířit ke hvězdám dobývat Rift energy, která pohání kdeco a jíž nebude mít plýtvavé lidstvo nikdy dost. Planeta Dust s přilehlými měsíci je hrozná díra a život průkopníka v těžbě bývá zatraceně krátký a tvrdý, zato však naplněný dobrodružstvím. Těm, kteří z přímého vystavení substanci třeba kvůli nedodržení bezpečnosti práce začíná doslova život po životě.
Emmett Graves měl štěstí v neštěstí, díky implantátům vyšel z nájezdu mutantů ústícího v explozi energetického extraktoru coby člověk, o jeho bratrovi se to už ale říci nedá. Změnil se a chce teď v čele vyvrhelů vypadajících, jako kdyby je právě vykopali, zbavit tento kout galaxie všech lidí. Přišel čas vybrat si ve smrtící hře na kovboje a indiány zítřka stranu. Následkem neúplné mutace superschopnostmi obdařenému Emmettovi s futuristickými kolty proklatě nízko je zcela jasné kterou...
Starhawk představuje realizaci všeho, co tvůrci působící tehdy v rámci Incognito Entertainment nestačili obsáhnout do titulu Warhawk (2007). Při zachování důrazu na kompetetivní multiplayer totiž došlo na ve Warhawku nerealizovanou příběhovou kampaň, a tak má hra co říci i po ukončení podpory hry více hráčů. Systém Build n' Battle umožňoval stavět v online bitvách až pro 32 hráčů až 32 struktur obranného a produkčního charakteru za team, což dodávalo veškeré akci strategický rozměr.
Multiplayerovým 16vs16 střetům lidí (Rifters) s mutanty (Outcasts) na sedmnácti mapách dodávala vedle stavění dynamiku i bojová technika objevující se u konkrétních budov, přičemž každá struktura nebo stroj stál určitý počet baterií riftové energie. Hawks letouny pokročily technologicky natolik, že se na povrchu přeskládají v neméně smrtící mechy. Lze se také nechat vystřelit z orbitálního transportéru na konkrétní místo bojiště. Mobilitě pěšáka pomůže vznášedlový Vulture Pack.
Výše zmíněné stavby i vehikly mají obě strany typově de fakto společnou v zájmu zachování parity frakcí bez ohledu na to, že si lidé libují v second handu z domovské planety a mutanti v hadru a drátu. Z multiplayeru (Capture the Flag, Zones, Deathmatch, Team Deathmatch) zbyla možnost lokální kooperace v módech Prospector pro čtyři a Survival pro dva, protože servery byly vypnuty k 30. červenci 2018. Hratelná bez omezení zůstává rovněz singleplayerová část s kampaní.
Welcome to the new frontier.
Daleká budoucnost popřeje všem mužům i ženám činu ochotným opustit pohodlí plně zautomatizovaných domácností. Co takhle zamířit ke hvězdám dobývat Rift energy? Pohání kdeco a plýtvavé lidstvo jí nebude mít nikdy dost. Planeta Dust s přilehlými měsíci je možná největší zapadákov známého vesmíru, nicméně krátký život těžebního prospektora tu alespoň bývá naplněný dobrodružstvím. Těm, kteří se nebezpečné substanci vystaví přímo pak začíná doslova život po životě.
Emmett Graves měl štěstí v neštěstí, díky implantátům vyšel z exploze energetického extraktoru ještě coby člověk, o jeho bratrovi se to už však říci nedalo. Změnil se a chce teď v čele zmutovaných vyvrhelů vypadajících, jako kdyby je právě vykopali, zbavit odlehlý kout galaxie všech lidí. Přišel čas vybrat si ve smrtící hře na kovboje a indiány zítřka stranu. Ozářenému Emmettovi obdařenému superschopnostmi s futuristickými kolty proklatě nízko je zcela jasné kterou...
Starhawk představuje realizaci všeho, co tvůrci působící tehdy v rámci Incognito Entertainment nestačili obsáhnout do titulu Warhawk (2007). Při zachování důrazu na kompetetivní multiplayer totiž došlo na ve Warhawku nerealizovanou příběhovou kampaň, a tak má hra co říci i po ukončení podpory hry více hráčů. Systém Build n' Battle umožňoval stavět v online bitvách až pro 32 hráčů do 32 struktur obranného a produkčního charakteru za team, což dodávalo veškeré akci strategický rozměr.
Multiplayerovým 16vs16 střetům lidí (Rifters) s mutanty (Outcasts) na sedmnácti mapách dodávala vedle stavění dynamiku i bojová technika objevující se u konkrétních budov, přičemž každá struktura nebo stroj stál určitý počet baterií riftové energie. Hawks letouny pokročily technologicky natolik, že se na povrchu přeskládají v neméně smrtící mechy. Šlo se také nechat vystřelit z orbitálního transportéru na konkrétní místo bojiště. Mobilitě pěšáka pomáhá vznášedlový Vulture Pack.
Výše zmíněné stavby i vehikly mají obě strany typově de fakto společné, a to v zájmu zachování parity frakcí nehledě na zálibu lidí v pozemském second handu a utilizaci hadru a drátu mutanty. Z multiplayeru (Capture the Flag, Zones, Deathmatch, Team Deathmatch) zbyla možnost lokální kooperace v módech Prospector pro čtyři a Survival pro dva, protože servery byly vypnuty k 30. červenci 2018. Hratelná bez omezení tedy zůstává pouze singleplayerová část s kampaní.
Daleká budoucnost popřeje všem mužům i ženám činu ochotným opustit pohodlí plně zautomatizovaných domácností. Co takhle zamířit ke hvězdám dobývat Rift energy? Pohání kdeco a plýtvavé lidstvo jí nebude mít nikdy dost. Planeta Dust s přilehlými měsíci je možná největší zapadákov známého vesmíru, nicméně krátký život těžebního prospektora tu alespoň bývá naplněný dobrodružstvím. Těm, kteří se nebezpečné substanci vystaví přímo pak začíná doslova život po životě.
Emmett Graves měl štěstí v neštěstí, díky implantátům vyšel z exploze energetického extraktoru ještě coby člověk, o jeho bratrovi se to už však říci nedalo. Změnil se a chce teď v čele zmutovaných vyvrhelů vypadajících, jako kdyby je právě vykopali, zbavit odlehlý kout galaxie všech lidí. Přišel čas vybrat si ve smrtící hře na kovboje a indiány zítřka stranu. Ozářenému Emmettovi obdařenému superschopnostmi s futuristickými kolty proklatě nízko je zcela jasné kterou...
Starhawk představuje realizaci všeho, co tvůrci působící tehdy v rámci Incognito Entertainment nestačili obsáhnout do titulu Warhawk (2007). Při zachování důrazu na kompetetivní multiplayer totiž došlo na ve Warhawku nerealizovanou příběhovou kampaň, a tak má hra co říci i po ukončení podpory hry více hráčů. Systém Build n' Battle umožňoval stavět v online bitvách až pro 32 hráčů do 32 struktur obranného a produkčního charakteru za team, což dodávalo veškeré akci strategický rozměr.
Multiplayerovým 16vs16 střetům lidí (Rifters) s mutanty (Outcasts) na sedmnácti mapách dodávala vedle stavění dynamiku i bojová technika objevující se u konkrétních budov, přičemž každá struktura nebo stroj stál určitý počet baterií riftové energie. Hawks letouny pokročily technologicky natolik, že se na povrchu přeskládají v neméně smrtící mechy. Šlo se také nechat vystřelit z orbitálního transportéru na konkrétní místo bojiště. Mobilitě pěšáka pomáhá vznášedlový Vulture Pack.
Výše zmíněné stavby i vehikly mají obě strany typově de fakto společné, a to v zájmu zachování parity frakcí nehledě na zálibu lidí v pozemském second handu a utilizaci hadru a drátu mutanty. Z multiplayeru (Capture the Flag, Zones, Deathmatch, Team Deathmatch) zbyla možnost lokální kooperace v módech Prospector pro čtyři a Survival pro dva, protože servery byly vypnuty k 30. červenci 2018. Hratelná bez omezení tedy zůstává pouze singleplayerová část s kampaní.