Michael Goge a Sascha Henrichs, kteří se oba velkou měrou podíleli na tvorbě Gothic a dalších několika her ve studiu Piranha Bytes, se v roce 2014 s několika málo dalšími autory sešli ve vlastním malém studiu a pracovali na projektu akčního sci-fi RPG pod názvem Spacetime, který měl pohánět Unreal Engine 4.
Z informací o prototypu, které jsou známé veřejnosti, se mělo veškeré dění odehrávat pohledem vlastních očí v otevřeném světě mimo naši domovskou planetu a hráč se měl stát kapitánem lodi objevujícího galaxii, který pátrá po technologiích ztracených civilizací. Specetime byl silně zaměřen na průzkum a oproti předpokladům hra opustila klasický systém vývoje postav a předmětem levelování se stala samotná kosmická loď, která se měla dělit na různé modifikovatelné části.
Vývojáři připravili prototyp hry a poslední zprávy z roku 2017 se zmiňovaly o prozatím neúspěšném hledání vydavatele, což byl pravděpodobně důvod pro ukončení vývoje.
Z informací o prototypu, které jsou známé veřejnosti, se mělo veškeré dění odehrávat pohledem vlastních očí v otevřeném světě mimo naši domovskou planetu a hráč se měl stát kapitánem lodi objevujícího galaxii, který pátrá po technologiích ztracených civilizací. Specetime byl silně zaměřen na průzkum a oproti předpokladům hra opustila klasický systém vývoje postav a předmětem levelování se stala samotná kosmická loď, která se měla dělit na různé modifikovatelné části.
Vývojáři připravili prototyp hry a poslední zprávy z roku 2017 se zmiňovaly o prozatím neúspěšném hledání vydavatele, což byl pravděpodobně důvod pro ukončení vývoje.