Už ze screenshotů je zřejmé, že Rakousko se trochu vymyká standardnímu pojetí map Snowrunnera, kde klasicky převládá divočina. Tady je naopak hromada usedlostí, městeček, farem a stavení, spolu s obrovskými hrady v každé mapě. Pěkně se na to kouká, ale nemá to takový ten klasický offroad vibe, na který jsem zvyklý... a samozřejmě, zase žádný sníh.
Otravné mohou být povinné farmařící úkoly, které jsou navíc spojené s převozem jednotlivých farmících nástaveb a taky dost přestřelený úkol se svozem hned deseti jednotek nákladu spálených klád. Využíval jsem různé fígle pro hromadnější převozy, protože si nedovedu představit absolvovat tu stejnou cestu pětkrát za sebou. Bohužel chybí jakákoli speciální nebo unikátní zakázka, která by mě probrala z letargie.
Nákladu se jinak nevozí moc, ale autoři to chtěli trochu zkomplikovat, takže je např. nutné v rámci jednoho úkolu vykládat dva typy nákladu na dvou místech, ale na přeskáčku. Logicky vyložím náklad na jednom místě a pokračuju k druhému místu, ale dokud nevyložím první náklad na druhém místě, nemůžu vyložit druhý náklad na prvním místě... a samozřejmě jsou obě místa od sebe slušně vzdálená. Dává to smysl? Podobných podpásovek je tady více a netuším, jestli je to nedomyšlenost nebo designerský záměr.
Čtyři nově poskytnuté vozidla příliš nezapadají do námětu mapy a všechny mi přišly zbytečné. Jako první jsou k dispozici dva skoro stejní scouti - EarthRoamer LTI a SX, kteří se mírně liší ve velikosti, ale funkce a schopnosti jsou podobné. Jakési servisní obytňáky jako nástavba pro korbu pickupu vypadají moc hezky a hodně si s nimi někdo vyhrál, ale nevidím důvod mít tady oba. Ford vs. GM? Koho to zajímá, vždyť to nemají ani licencované... Oba mají možnost instalace radaru, což je dost užitečná funkce, akorát né do tohoto typu "bezpečných" map.
Další dvě vozidla jsou potom absolutně neschopné traktory a oba získaly nástavby pro těžbu dřeva. K čemu? Vždyť Futom má tak malou světlou výšku, že se sotva někam vyšplhá a je vhodný tak maximálně na pole a Ankatra je velikostí podobná zahradnímu traktůrku a chtít po ní nějaký větší zápřah je spíše sebetrýzeň. Pro těžbu dřeva bude vždy vhodnější volbou Aramatsu Forester nebo Kenworth a pro farmaření zase oba stávající traktory Kirovets.
Reap & Sow byla flákárna, rozehraný jsem to měl asi 8 měsíců a výzva skoro žádná. Hezky to vypadá, ale ocenil bych variabilnější terén, nejlépe s vrcholky zasněžených hor. Nová vozidla jsou zklamání a bugů se také objevovalo hodně. Největší podpásovkou byla uzoučká propadlá asfaltka, ze které jsem do přilehlé řeky vysypával popelníček až nezdravě často...
Otravné mohou být povinné farmařící úkoly, které jsou navíc spojené s převozem jednotlivých farmících nástaveb a taky dost přestřelený úkol se svozem hned deseti jednotek nákladu spálených klád. Využíval jsem různé fígle pro hromadnější převozy, protože si nedovedu představit absolvovat tu stejnou cestu pětkrát za sebou. Bohužel chybí jakákoli speciální nebo unikátní zakázka, která by mě probrala z letargie.
Nákladu se jinak nevozí moc, ale autoři to chtěli trochu zkomplikovat, takže je např. nutné v rámci jednoho úkolu vykládat dva typy nákladu na dvou místech, ale na přeskáčku. Logicky vyložím náklad na jednom místě a pokračuju k druhému místu, ale dokud nevyložím první náklad na druhém místě, nemůžu vyložit druhý náklad na prvním místě... a samozřejmě jsou obě místa od sebe slušně vzdálená. Dává to smysl? Podobných podpásovek je tady více a netuším, jestli je to nedomyšlenost nebo designerský záměr.
Čtyři nově poskytnuté vozidla příliš nezapadají do námětu mapy a všechny mi přišly zbytečné. Jako první jsou k dispozici dva skoro stejní scouti - EarthRoamer LTI a SX, kteří se mírně liší ve velikosti, ale funkce a schopnosti jsou podobné. Jakési servisní obytňáky jako nástavba pro korbu pickupu vypadají moc hezky a hodně si s nimi někdo vyhrál, ale nevidím důvod mít tady oba. Ford vs. GM? Koho to zajímá, vždyť to nemají ani licencované... Oba mají možnost instalace radaru, což je dost užitečná funkce, akorát né do tohoto typu "bezpečných" map.
Další dvě vozidla jsou potom absolutně neschopné traktory a oba získaly nástavby pro těžbu dřeva. K čemu? Vždyť Futom má tak malou světlou výšku, že se sotva někam vyšplhá a je vhodný tak maximálně na pole a Ankatra je velikostí podobná zahradnímu traktůrku a chtít po ní nějaký větší zápřah je spíše sebetrýzeň. Pro těžbu dřeva bude vždy vhodnější volbou Aramatsu Forester nebo Kenworth a pro farmaření zase oba stávající traktory Kirovets.
Reap & Sow byla flákárna, rozehraný jsem to měl asi 8 měsíců a výzva skoro žádná. Hezky to vypadá, ale ocenil bych variabilnější terén, nejlépe s vrcholky zasněžených hor. Nová vozidla jsou zklamání a bugů se také objevovalo hodně. Největší podpásovkou byla uzoučká propadlá asfaltka, ze které jsem do přilehlé řeky vysypával popelníček až nezdravě často...
Garret