Svět Skyhillu byl zpustošen. Virová nákaza, která u lidí způsobuje mutaci, srazila Zemi do středověku. Počet jedinců na planetě se snížil ze sedmi miliard na pár stovek tisíc. Mezi přeživší, kteří mají celé město sami pro sebe, patří i Perry Jason (hráč). Před zmutováním ho zachránilo VIP apartmá ve stém patře v hojně navštěvovaném dovolenkovém rezortu Skyhill, jež zafungovalo jako ochranný bunkr. Perry si teď musí probít cestu sérií místností obydlených monstry, chce-li vyváznout se zdravou kůží.
Základní koncept Skyhillu bude připadat povědomý každému, kdo se kdy do nějakého toho survivalování pouštěl. Hráč pozvolna sestupuje ze 100. podlaží do vestibulu v prvním patře, nahazuje pojistky, opravuje výtahy, šmejdí po pokojích, dbá na ukazatel zdraví a hladu a hledá přilepšení v podobě surovin, materiálu nebo součástek pro výrobu věcí (výživnější potraviny, nástroje, pokročilejší arzenál zbraní, upgrady úkrytu), díky nimž se postupně stává schopnějším a odolnějším. Ze stínů jej totiž pozorují krvežízniví netvoři sledující každý jeho krok, čekající, až udělá osudovou chybu.
Každé nové dobrodružství podléhá randomizaci (loot, umístění nepřátel, perky). Čím déle vydržíte, tím více získáte zkušeností. XP body vylepšují vaši přesnost, šanci na kritický zásah, úhybné manévrování či sílu útoku. Ve hře není přítomen save systém.
Základní koncept Skyhillu bude připadat povědomý každému, kdo se kdy do nějakého toho survivalování pouštěl. Hráč pozvolna sestupuje ze 100. podlaží do vestibulu v prvním patře, nahazuje pojistky, opravuje výtahy, šmejdí po pokojích, dbá na ukazatel zdraví a hladu a hledá přilepšení v podobě surovin, materiálu nebo součástek pro výrobu věcí (výživnější potraviny, nástroje, pokročilejší arzenál zbraní, upgrady úkrytu), díky nimž se postupně stává schopnějším a odolnějším. Ze stínů jej totiž pozorují krvežízniví netvoři sledující každý jeho krok, čekající, až udělá osudovou chybu.
Každé nové dobrodružství podléhá randomizaci (loot, umístění nepřátel, perky). Čím déle vydržíte, tím více získáte zkušeností. XP body vylepšují vaši přesnost, šanci na kritický zásah, úhybné manévrování či sílu útoku. Ve hře není přítomen save systém.
Svět Skyhillu byl zpustošen. Virová nákaza, která u lidí způsobuje mutaci, srazila Zemi do středověku. Počet jedinců na planetě se snížil ze sedmi miliard na pár stovek tisíc. Mezi přeživší, kteří mají celé město sami pro sebe, patří i Perry Jason (hráč). Před zmutováním ho zachránilo VIP apartmá ve stém patře v hojně navštěvovaném dovolenkovém rezortu Skyhill, jež zafungovalo jako ochranný bunkr. Perry si teď musí probít cestu sérií místností obydlených monstry, chce-li vyváznout se zdravou kůží.
Základní koncept Skyhillu bude připadat povědomý každému, kdo se kdy do nějakého toho survivalování pouštěl. Hráč pozvolna sestupuje ze 100. podlaží do vestibulu v prvním patře, nahazuje pojistky, opravuje výtahy, šmejdí po pokojích, dbá na ukazatel zdraví a hladu a hledá přilepšení v podobě surovin, materiálu nebo součástek pro výrobu věcí (výživnější potraviny, nástroje, pokročilejší arzenál zbraní, upgrady úkrytu), díky nimž se postupně stává schopnějším a odolnějším. Ze stínů jej totiž pozorují krvežízniví netvoři sledující každý jeho krok, čekající, až udělá osudovou chybu.
Každé nové dobrodružství podléhá randomizaci (loot, umístění nepřátel, perky). Čím déle vydržíte, tím více získáte zkušeností. XP body vylepšují vaši přesnost, šanci na kritický zásah, úhybné manévrování či sílu útoku. Ve hře není přítomen save systém.
Základní koncept Skyhillu bude připadat povědomý každému, kdo se kdy do nějakého toho survivalování pouštěl. Hráč pozvolna sestupuje ze 100. podlaží do vestibulu v prvním patře, nahazuje pojistky, opravuje výtahy, šmejdí po pokojích, dbá na ukazatel zdraví a hladu a hledá přilepšení v podobě surovin, materiálu nebo součástek pro výrobu věcí (výživnější potraviny, nástroje, pokročilejší arzenál zbraní, upgrady úkrytu), díky nimž se postupně stává schopnějším a odolnějším. Ze stínů jej totiž pozorují krvežízniví netvoři sledující každý jeho krok, čekající, až udělá osudovou chybu.
Každé nové dobrodružství podléhá randomizaci (loot, umístění nepřátel, perky). Čím déle vydržíte, tím více získáte zkušeností. XP body vylepšují vaši přesnost, šanci na kritický zásah, úhybné manévrování či sílu útoku. Ve hře není přítomen save systém.
Svět Skyhillu byl zpustošen. Virová nákaza, která u lidí způsobuje mutaci, srazila Zemi do středověku. Počet jedinců na planetě se snížil ze sedmi miliard na pár stovek tisíc. Mezi přeživší, kteří mají celé město sami pro sebe, patří i Perry Jason (hráč). Před zmutováním ho zachránilo VIP apartmá ve stém patře v hojně navštěvovaném dovolenkovém rezortu Skyhill, jež zafungovalo jako ochranný bunkr. Perry si teď musí probít cestu sérií místností obydlených monstry, chce-li vyváznout se zdravou kůží.
Základní koncept Skyhillu bude připadat povědomý každému, kdo se kdy do nějakého toho survivalování pouštěl. Hráč pozvolna sestupuje ze 100. podlaží do vestibulu v prvním patře, nahazuje pojistky, opravuje výtahy, šmejdí po pokojích, dbá na ukazatel zdraví a hladu a hledá přilepšení v podobě surovin, materiálu nebo součástek pro výrobu věcí (výživnější potraviny, nástroje, pokročilejší arzenál zbraní, upgrady úkrytu), díky nimž se postupně stává schopnějším a odolnějším. Ze stínů jej totiž pozorují krvežízniví netvoři sledující každý jeho krok, čekající, až udělá osudovou chybu.
Každé nové dobrodružství podléhá randomizaci (loot, umístění nepřátel, perky). Čím déle vydržíte, tím více získáte zkušeností. XP body vylepšují vaši přesnost, šanci na kritický zásah, úhybné manévrování či sílu útoku. Ve hře není přítomen save systém.
Základní koncept Skyhillu bude připadat povědomý každému, kdo se kdy do nějakého toho survivalování pouštěl. Hráč pozvolna sestupuje ze 100. podlaží do vestibulu v prvním patře, nahazuje pojistky, opravuje výtahy, šmejdí po pokojích, dbá na ukazatel zdraví a hladu a hledá přilepšení v podobě surovin, materiálu nebo součástek pro výrobu věcí (výživnější potraviny, nástroje, pokročilejší arzenál zbraní, upgrady úkrytu), díky nimž se postupně stává schopnějším a odolnějším. Ze stínů jej totiž pozorují krvežízniví netvoři sledující každý jeho krok, čekající, až udělá osudovou chybu.
Každé nové dobrodružství podléhá randomizaci (loot, umístění nepřátel, perky). Čím déle vydržíte, tím více získáte zkušeností. XP body vylepšují vaši přesnost, šanci na kritický zásah, úhybné manévrování či sílu útoku. Ve hře není přítomen save systém.
Svět Skyhillu byl zpustošen. Virová nákaza, která u lidí způsobuje mutaci, srazila Zemi do středověku. Počet jedinců na planetě se snížil ze sedmi miliard na pár stovek tisíc. Mezi přeživší, kteří mají celé město sami pro sebe, patří i Perry Jason (hráč). Před zmutováním ho zachránilo VIP apartmá ve stém patře v hojně navštěvovaném dovolenkovém rezortu Skyhill, jež zafungovalo jako ochranný bunkr. Perry si teď musí probít cestu sérií místností obydlených monstry, chce-li vyváznout se zdravou kůží.
Základní koncept Skyhillu bude připadat povědomý každému, kdo se kdy do nějakého toho survivalování pouštěl. Hráč pozvolna sestupuje ze 100. podlaží do vestibulu v prvním patře, nahazuje pojistky, opravuje výtahy, šmejdí po pokojích, dbá na ukazatel zdraví a hladu a hledá přilepšení v podobě surovin, materiálu nebo součástek pro výrobu věcí (výživnější potraviny, nástroje, pokročilejší arzenál zbraní, upgrady úkrytu), díky nimž se postupně stává schopnějším a odolnějším. Ze stínů jej totiž pozorují krvežízniví netvoři sledující každý jeho krok, čekající, až udělá osudovou chybu.
Každé nové dobrodružství podléhá randomizaci (loot, umístění nepřátel, perky). Čím déle vydržíte, tím více získáte zkušeností. XP body vylepšují vaši přesnost, šanci na kritický zásah, úhybné manévrování či sílu útoku. Ve hře není přítomen save systém.
Základní koncept Skyhillu bude připadat povědomý každému, kdo se kdy do nějakého toho survivalování pouštěl. Hráč pozvolna sestupuje ze 100. podlaží do vestibulu v prvním patře, nahazuje pojistky, opravuje výtahy, šmejdí po pokojích, dbá na ukazatel zdraví a hladu a hledá přilepšení v podobě surovin, materiálu nebo součástek pro výrobu věcí (výživnější potraviny, nástroje, pokročilejší arzenál zbraní, upgrady úkrytu), díky nimž se postupně stává schopnějším a odolnějším. Ze stínů jej totiž pozorují krvežízniví netvoři sledující každý jeho krok, čekající, až udělá osudovou chybu.
Každé nové dobrodružství podléhá randomizaci (loot, umístění nepřátel, perky). Čím déle vydržíte, tím více získáte zkušeností. XP body vylepšují vaši přesnost, šanci na kritický zásah, úhybné manévrování či sílu útoku. Ve hře není přítomen save systém.
Svět Skyhillu byl zpustošen. Virová nákaza, která u lidí způsobuje mutaci, srazila Zemi do středověku. Počet jedinců na planetě se snížil ze sedmi miliard na pár stovek tisíc. Mezi přeživší, kteří mají celé město sami pro sebe, patří i Perry Jason (hráč). Před zmutováním ho zachránilo VIP apartmá ve stém patře v hojně navštěvovaném dovolenkovém rezortu Skyhill, jež zafungovalo jako ochranný bunkr. Perry si teď musí probít cestu sérií místností obydlených monstry, chce-li vyváznout se zdravou kůží.
Základní koncept Skyhillu bude připadat povědomý každému, kdo se kdy do nějakého toho survivalování pouštěl. Hráč pozvolna sestupuje ze 100. podlaží do vestibulu v prvním patře, nahazuje pojistky, opravuje výtahy, šmejdí po pokojích, dbá na ukazatel zdraví a hladu a hledá přilepšení v podobě surovin, materiálu nebo součástek pro výrobu věcí (výživnější potraviny, nástroje, pokročilejší arzenál zbraní, upgrady úkrytu), díky nimž se postupně stává schopnějším a odolnějším. Ze stínů jej totiž pozorují krvežízniví netvoři sledující každý jeho krok, čekající, až udělá osudovou chybu.
Každé nové dobrodružství podléhá randomizaci (loot, umístění nepřátel, perky). Čím déle vydržíte, tím více získáte zkušeností. XP body vylepšují vaši přesnost, šanci na kritický zásah, úhybné manévrování či sílu útoku. Ve hře není přítomen save systém.
Základní koncept Skyhillu bude připadat povědomý každému, kdo se kdy do nějakého toho survivalování pouštěl. Hráč pozvolna sestupuje ze 100. podlaží do vestibulu v prvním patře, nahazuje pojistky, opravuje výtahy, šmejdí po pokojích, dbá na ukazatel zdraví a hladu a hledá přilepšení v podobě surovin, materiálu nebo součástek pro výrobu věcí (výživnější potraviny, nástroje, pokročilejší arzenál zbraní, upgrady úkrytu), díky nimž se postupně stává schopnějším a odolnějším. Ze stínů jej totiž pozorují krvežízniví netvoři sledující každý jeho krok, čekající, až udělá osudovou chybu.
Každé nové dobrodružství podléhá randomizaci (loot, umístění nepřátel, perky). Čím déle vydržíte, tím více získáte zkušeností. XP body vylepšují vaši přesnost, šanci na kritický zásah, úhybné manévrování či sílu útoku. Ve hře není přítomen save systém.
Svět Skyhillu byl zpustošen. Virová nákaza, která u lidí způsobuje mutaci, srazila Zemi do středověku. Počet jedinců na planetě se snížil ze sedmi miliard na pár stovek tisíc. Mezi přeživší, kteří mají celé město sami pro sebe, patří i Perry Jason (hráč). Před zmutováním ho zachránilo VIP apartmá ve stém patře v hojně navštěvovaném dovolenkovém rezortu Skyhill, jež zafungovalo jako ochranný bunkr. Perry si teď musí probít cestu sérií místností obydlených monstry, chce-li vyváznout se zdravou kůží.
Základní koncept Skyhillu bude připadat povědomý každému, kdo se kdy do nějakého toho survivalování pouštěl. Hráč pozvolna sestupuje ze 100. podlaží do vestibulu v prvním patře, nahazuje pojistky, opravuje výtahy, šmejdí po pokojích, dbá na ukazatel zdraví a hladu a hledá přilepšení v podobě surovin, materiálu nebo součástek pro výrobu věcí (výživnější potraviny, nástroje, pokročilejší arzenál zbraní, upgrady úkrytu), díky nimž se postupně stává schopnějším a odolnějším. Ze stínů jej totiž pozorují krvežízniví netvoři sledující každý jeho krok, čekající, až udělá osudovou chybu.
Každé nové dobrodružství podléhá randomizaci (loot, umístění nepřátel, perky). Čím déle vydržíte, tím více získáte zkušeností. XP body vylepšují vaši přesnost, šanci na kritický zásah, úhybné manévrování či sílu útoku. Ve hře není přítomen save systém.
Základní koncept Skyhillu bude připadat povědomý každému, kdo se kdy do nějakého toho survivalování pouštěl. Hráč pozvolna sestupuje ze 100. podlaží do vestibulu v prvním patře, nahazuje pojistky, opravuje výtahy, šmejdí po pokojích, dbá na ukazatel zdraví a hladu a hledá přilepšení v podobě surovin, materiálu nebo součástek pro výrobu věcí (výživnější potraviny, nástroje, pokročilejší arzenál zbraní, upgrady úkrytu), díky nimž se postupně stává schopnějším a odolnějším. Ze stínů jej totiž pozorují krvežízniví netvoři sledující každý jeho krok, čekající, až udělá osudovou chybu.
Každé nové dobrodružství podléhá randomizaci (loot, umístění nepřátel, perky). Čím déle vydržíte, tím více získáte zkušeností. XP body vylepšují vaši přesnost, šanci na kritický zásah, úhybné manévrování či sílu útoku. Ve hře není přítomen save systém.