Temný mág Amargol jednoho dne ukradne ze vsi Nargoot kouzelný zlatý štít, přinášející obyvatelům štěstí a prosperitu. Tentokrát se ovšem přepočítal, protože klepnout čarodějného nenechavce přes prsty se vydává nebojácný pastevec ovcí, Arn. A má naspěch, pokud totiž štít nezíská zpět do čtyř dnů, do Amargola z něj přejde veškerá kouzelná síla, kvůli které jej, konec konců, ukradl. Pak by se stal štít bezcenným a Amargol neporazitelným.
Na dohled od vesnice je Amargolův hrad a Arn se k němu vydává skrze hustý les. Hratelnost odpovídá skrolovací akci s prvky adventury. Les je plný nepřátelských bytostí. Situace se nijak nemění ani v jeskyních, skrz které se nakonec hráč dostane do výše zmíněného hradu, což je poslední, ze tří kapitol hry. Sirwood vyšel, kromě PC s operačním systémem DOS, i na domácí počítače Amstrad CPC, MSX a ZX Spectrum.
Na dohled od vesnice je Amargolův hrad a Arn se k němu vydává skrze hustý les. Hratelnost odpovídá skrolovací akci s prvky adventury. Les je plný nepřátelských bytostí. Situace se nijak nemění ani v jeskyních, skrz které se nakonec hráč dostane do výše zmíněného hradu, což je poslední, ze tří kapitol hry. Sirwood vyšel, kromě PC s operačním systémem DOS, i na domácí počítače Amstrad CPC, MSX a ZX Spectrum.
Temný mág Amargol jednoho dne ukradne ze vsi Nargoot kouzelný zlatý štít, přinášející obyvatelům štěstí a prosperitu. Tentokrát se ovšem přepočítal, protože klepnout čarodějného nenechavce přes prsty se vydává nebojácný pastevec ovcí, Arn. A má naspěch, pokud totiž štít nezíská zpět do čtyř dnů, do Amargola z něj přejde veškerá kouzelná síla, kvůli které jej, konec konců, ukradl. Pak by se stal štít bezcenným a Amargol neporazitelným.
Na dohled od vesnice je Amargolův hrad a Arn se k němu vydává skrze hustý les. Hratelnost odpovídá skrolovací akci s prvky adventury. Les je plný nepřátelských bytostí. Situace se nijak nemění ani v jeskyních, skrz které se nakonec hráč dostane do výše zmíněného hradu, což je poslední, ze tří kapitol hry. Sirwood vyšel, kromě PC s operačním systémem DOS, i na domácí počítače Amstrad CPC, MSX a ZX Spectrum.
Na dohled od vesnice je Amargolův hrad a Arn se k němu vydává skrze hustý les. Hratelnost odpovídá skrolovací akci s prvky adventury. Les je plný nepřátelských bytostí. Situace se nijak nemění ani v jeskyních, skrz které se nakonec hráč dostane do výše zmíněného hradu, což je poslední, ze tří kapitol hry. Sirwood vyšel, kromě PC s operačním systémem DOS, i na domácí počítače Amstrad CPC, MSX a ZX Spectrum.
Temný mág Amargol jednoho dne ukradne ze vsi Nargoot kouzelný zlatý štít, přinášející obyvatelům štěstí a prosperitu. Tentokrát se ovšem přepočítal, protože klepnout čarodějného nenechavce přes prsty se vydává nebojácný pastevec ovcí, Arn. A má naspěch, pokud totiž štít nezíská zpět do čtyř dnů, do Amargola z něj přejde veškerá kouzelná síla, kvůli které jej, konec konců, ukradl. Pak by se stal štít bezcenným a Amargol neporazitelným.
Na dohled od vesnice je Amargolův hrad a Arn se k němu vydává skrze hustý les. Hratelnost odpovídá skrolovací akci s prvky adventury. Les je plný nepřátelských bytostí. Situace se nijak nemění ani v jeskyních, skrz které se nakonec hráč dostane do výše zmíněného hradu, což je poslední, ze tří kapitol hry. Sirwood vyšel, kromě PC s operačním systémem DOS, i na domácí počítače Amstrad CPC, MSX a ZX Spectrum.
Na dohled od vesnice je Amargolův hrad a Arn se k němu vydává skrze hustý les. Hratelnost odpovídá skrolovací akci s prvky adventury. Les je plný nepřátelských bytostí. Situace se nijak nemění ani v jeskyních, skrz které se nakonec hráč dostane do výše zmíněného hradu, což je poslední, ze tří kapitol hry. Sirwood vyšel, kromě PC s operačním systémem DOS, i na domácí počítače Amstrad CPC, MSX a ZX Spectrum.
Temný mág Amargol jednoho dne ukradne ze vsi Nargoot kouzelný zlatý štít, přinášející obyvatelům štěstí a prosperitu. Tentokrát se ovšem přepočítal, protože klepnout čarodějného nenechavce přes prsty se vydává nebojácný pastevec ovcí, Arn. A má naspěch, pokud totiž štít nezíská zpět do čtyř dnů, do Amargola z něj přejde veškerá kouzelná síla, kvůli které jej, konec konců, ukradl. Pak by se stal štít bezcenným a Amargol neporazitelným.
Na dohled od vesnice je Amargolův hrad a Arn se k němu vydává skrze hustý les. Hratelnost odpovídá skrolovací akci s prvky adventury. Les je plný nepřátelských bytostí. Situace se nijak nemění ani v jeskyních, skrz které se nakonec hráč dostane do výše zmíněného hradu, což je poslední, ze tří kapitol hry.
Na dohled od vesnice je Amargolův hrad a Arn se k němu vydává skrze hustý les. Hratelnost odpovídá skrolovací akci s prvky adventury. Les je plný nepřátelských bytostí. Situace se nijak nemění ani v jeskyních, skrz které se nakonec hráč dostane do výše zmíněného hradu, což je poslední, ze tří kapitol hry.