Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Sirwood Sirwood Sirwood Sirwood
Opera Soft
Opera Soft
Opera Soft S.A.
Opera Soft
PC
1990
PC
1990
PCSpectrumAmstCPC
1990
PCSpectrumAmstCPCAmstPCWMSX
1990
Sirwood Sirwood Sirwood Sirwood
Žánr
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Temný mág Amargol jednoho dne ukradne ze vsi Nargoot kouzelný zlatý štít, přinášející obyvatelům štěstí a prosperitu. Tentokrát se ovšem přepočítal, protože klepnout čarodějného nenechavce přes prsty se vydává nebojácný pastevec ovcí, Arn. A má naspěch, pokud totiž štít nezíská zpět do čtyř dnů, do Amargola z něj přejde veškerá kouzelná síla, kvůli které jej, konec konců, ukradl. Pak by se stal štít bezcenným a Amargol neporazitelným.

Na dohled od vesnice je Amargolův hrad a Arn se k němu vydává skrze hustý les. Hratelnost odpovídá skrolovací akci s prvky adventury. Les je plný nepřátelských bytostí. Situace se nijak nemění ani v jeskyních, skrz které se nakonec hráč dostane do výše zmíněného hradu, což je poslední, ze tří kapitol hry. Sirwood vyšel, kromě PC s operačním systémem DOS, i na domácí počítače Amstrad CPC, MSX a ZX Spectrum.
Temný mág Amargol jednoho dne ukradne ze vsi Nargoot kouzelný zlatý štít, přinášející obyvatelům štěstí a prosperitu. Tentokrát se ovšem přepočítal, protože klepnout čarodějného nenechavce přes prsty se vydává nebojácný pastevec ovcí, Arn. A má naspěch, pokud totiž štít nezíská zpět do čtyř dnů, do Amargola z něj přejde veškerá kouzelná síla, kvůli které jej, konec konců, ukradl. Pak by se stal štít bezcenným a Amargol neporazitelným.

Na dohled od vesnice je Amargolův hrad a Arn se k němu vydává skrze hustý les. Hratelnost odpovídá skrolovací akci s prvky adventury. Les je plný nepřátelských bytostí. Situace se nijak nemění ani v jeskyních, skrz které se nakonec hráč dostane do výše zmíněného hradu, což je poslední, ze tří kapitol hry. Sirwood vyšel, kromě PC s operačním systémem DOS, i na domácí počítače Amstrad CPC, MSX a ZX Spectrum.
Temný mág Amargol jednoho dne ukradne ze vsi Nargoot kouzelný zlatý štít, přinášející obyvatelům štěstí a prosperitu. Tentokrát se ovšem přepočítal, protože klepnout čarodějného nenechavce přes prsty se vydává nebojácný pastevec ovcí, Arn. A má naspěch, pokud totiž štít nezíská zpět do čtyř dnů, do Amargola z něj přejde veškerá kouzelná síla, kvůli které jej, konec konců, ukradl. Pak by se stal štít bezcenným a Amargol neporazitelným.

Na dohled od vesnice je Amargolův hrad a Arn se k němu vydává skrze hustý les. Hratelnost odpovídá skrolovací akci s prvky adventury. Les je plný nepřátelských bytostí. Situace se nijak nemění ani v jeskyních, skrz které se nakonec hráč dostane do výše zmíněného hradu, což je poslední, ze tří kapitol hry. Sirwood vyšel, kromě PC s operačním systémem DOS, i na domácí počítače Amstrad CPC, MSX a ZX Spectrum.
Temný mág Amargol jednoho dne ukradne ze vsi Nargoot kouzelný zlatý štít, přinášející obyvatelům štěstí a prosperitu. Tentokrát se ovšem přepočítal, protože klepnout čarodějného nenechavce přes prsty se vydává nebojácný pastevec ovcí, Arn. A má naspěch, pokud totiž štít nezíská zpět do čtyř dnů, do Amargola z něj přejde veškerá kouzelná síla, kvůli které jej, konec konců, ukradl. Pak by se stal štít bezcenným a Amargol neporazitelným.

Na dohled od vesnice je Amargolův hrad a Arn se k němu vydává skrze hustý les. Hratelnost odpovídá skrolovací akci s prvky adventury. Les je plný nepřátelských bytostí. Situace se nijak nemění ani v jeskyních, skrz které se nakonec hráč dostane do výše zmíněného hradu, což je poslední, ze tří kapitol hry.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)