Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Siralim Siralim Siralim Siralim
Thylacine Studios
Thylacine Studios
Thylacine Studios
Thylacine Studios
PC
17.06.2014
PC
17.06.2014
PC
17.06.2014
PS4Vita
09.02.2016
PC
17.06.2014
PS4Vita
09.02.2016
PS5
kompatibilní
Siralim Siralim Siralim Siralim
Žánr
RPG > nezařazeno *
strategie > budovatelská strategie
RPG > nezařazeno *
strategie > budovatelská strategie
RPG > nezařazeno *
strategie > budovatelská strategie
RPG > nezařazeno *
strategie > budovatelská strategie

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

V království Siralim právě zemřel král. Vy, coby mladý princ, se tak musíte po svém otci ujmout žezla a zajistit své zemi a jejímu lidu prosperitu. Nebudete tak ovšem činit z pohodlí čalouněného trůnu. Jako adept magických umění se budete pro blaho poddaných plahočit nesčetným množstvím dungeonů plných pokladů, surovin, artefaktů a jiných, pro feudální ekonomiku důležitých věcí.

Siralim je retro stylizované rpg, nahlížené z top-down pohledu, v němž hráč prochází různá zákoutí svého hradu či zmíněné dungeony. Na nebezpečné výpravy samozřejmě není sám, ale má k ruce až šestici "tvorů", které postupně získává z řad svých nepřátel (trochu v Pokémon stylu). Takto sestavená bojůvka pak tvoří jádro vlastních bitev. Ty se odehrávají v tahovém režimu a hráč do nich zasahuje pouze nepřímo coby velitel a mág (podobně jako v HoMaM sérii). Nutno dodat, že druhů monster je ve hře na sta, každé se specifickými schopnostmi. Hráčovi "minioni", stejně jako jeho postava, získávají zkušenosti a s levely roste jejich síla. Podobně je tomu i s artefakty, kterými své bojovníky vyzbrojuje. Způsobů, jak poskládat (úspěšnou) jednotku, se tím postupně otevírá bezpočet.

Siralim neobsahuje žádnou ústřední dějovou linku. Hráčovým úkolem je zkrátka rozvíjet své království, k čemuž vede mnoho cest. Může budovat nové prostory hradu (kovárna apod.) a přivádět tak příslušné řemeslníky, kteří mladému králi za patřičný obnos poskytují své služby. Může rozšiřovat armádu a propracovávat taktiky boje, pátrat po cenných artefaktech, nebo třeba šlechtit vlastní "odrůdy" monster dle svých potřeb.
V království Siralim právě zemřel král. Vy, coby mladý princ, se tak musíte po svém otci ujmout žezla a zajistit své zemi a jejímu lidu prosperitu. Nebudete tak ovšem činit z pohodlí čalouněného trůnu. Jako adept magických umění se budete pro blaho poddaných plahočit nesčetným množstvím dungeonů plných pokladů, surovin, artefaktů a jiných, pro feudální ekonomiku důležitých věcí.

Siralim je retro stylizované rpg, nahlížené z top-down pohledu, v němž hráč prochází různá zákoutí svého hradu či zmíněné dungeony. Na nebezpečné výpravy samozřejmě není sám, ale má k ruce až šestici "tvorů", které postupně získává z řad svých nepřátel (trochu v Pokémon stylu). Takto sestavená bojůvka pak tvoří jádro vlastních bitev. Ty se odehrávají v tahovém režimu a hráč do nich zasahuje pouze nepřímo coby velitel a mág (podobně jako v HoMaM sérii). Nutno dodat, že druhů monster je ve hře na sta, každé se specifickými schopnostmi. Hráčovi "minioni", stejně jako jeho postava, získávají zkušenosti a s levely roste jejich síla. Podobně je tomu i s artefakty, kterými své bojovníky vyzbrojuje. Způsobů, jak poskládat (úspěšnou) jednotku, se tím postupně otevírá bezpočet.

Siralim neobsahuje žádnou ústřední dějovou linku. Hráčovým úkolem je zkrátka rozvíjet své království, k čemuž vede mnoho cest. Může budovat nové prostory hradu (kovárna apod.) a přivádět tak příslušné řemeslníky, kteří mladému králi za patřičný obnos poskytují své služby. Může rozšiřovat armádu a propracovávat taktiky boje, pátrat po cenných artefaktech, nebo třeba šlechtit vlastní "odrůdy" monster dle svých potřeb.
V království Siralim právě zemřel král. Vy, coby mladý princ, se tak musíte po svém otci ujmout žezla a zajistit své zemi a jejímu lidu prosperitu. Nebudete tak ovšem činit z pohodlí čalouněného trůnu. Jako adept magických umění se budete pro blaho poddaných plahočit nesčetným množstvím dungeonů plných pokladů, surovin, artefaktů a jiných, pro feudální ekonomiku důležitých věcí.

Siralim je retro stylizované rpg, nahlížené z top-down pohledu, v němž hráč prochází různá zákoutí svého hradu či zmíněné dungeony. Na nebezpečné výpravy samozřejmě není sám, ale má k ruce až šestici "tvorů", které postupně získává z řad svých nepřátel (trochu v Pokémon stylu). Takto sestavená bojůvka pak tvoří jádro vlastních bitev. Ty se odehrávají v tahovém režimu a hráč do nich zasahuje pouze nepřímo coby velitel a mág (podobně jako v HoMaM sérii). Nutno dodat, že druhů monster je ve hře na sta, každé se specifickými schopnostmi. Hráčovi "minioni", stejně jako jeho postava, získávají zkušenosti a s levely roste jejich síla. Podobně je tomu i s artefakty, kterými své bojovníky vyzbrojuje. Způsobů, jak poskládat (úspěšnou) jednotku, se tím postupně otevírá bezpočet.

Siralim neobsahuje žádnou ústřední dějovou linku. Hráčovým úkolem je zkrátka rozvíjet své království, k čemuž vede mnoho cest. Může budovat nové prostory hradu (kovárna apod.) a přivádět tak příslušné řemeslníky, kteří mladému králi za patřičný obnos poskytují své služby. Může rozšiřovat armádu a propracovávat taktiky boje, pátrat po cenných artefaktech, nebo třeba šlechtit vlastní "odrůdy" monster dle svých potřeb.
V království Siralim právě zemřel král. Vy, coby mladý princ, se tak musíte po svém otci ujmout žezla a zajistit své zemi a jejímu lidu prosperitu. Nebudete tak ovšem činit z pohodlí čalouněného trůnu. Jako adept magických umění se budete pro blaho poddaných plahočit nesčetným množstvím dungeonů plných pokladů, surovin, artefaktů a jiných, pro feudální ekonomiku důležitých věcí.

Siralim je retro stylizované rpg, nahlížené z top-down pohledu, v němž hráč prochází různá zákoutí svého hradu či zmíněné dungeony. Na nebezpečné výpravy samozřejmě není sám, ale má k ruce až šestici "tvorů", které postupně získává z řad svých nepřátel (trochu v Pokémon stylu). Takto sestavená bojůvka pak tvoří jádro vlastních bitev. Ty se odehrávají v tahovém režimu a hráč do nich zasahuje pouze nepřímo coby velitel a mág (podobně jako v HoMaM sérii). Nutno dodat, že druhů monster je ve hře na sta, každé se specifickými schopnostmi. Hráčovi "minioni", stejně jako jeho postava, získávají zkušenosti a s levely roste jejich síla. Podobně je tomu i s artefakty, kterými své bojovníky vyzbrojuje. Způsobů, jak poskládat (úspěšnou) jednotku, se tím postupně otevírá bezpočet.

Siralim neobsahuje žádnou ústřední dějovou linku. Hráčovým úkolem je zkrátka rozvíjet své království, k čemuž vede mnoho cest. Může budovat nové prostory hradu (kovárna apod.) a přivádět tak příslušné řemeslníky, kteří mladému králi za patřičný obnos poskytují své služby. Může rozšiřovat armádu a propracovávat taktiky boje, pátrat po cenných artefaktech, nebo třeba šlechtit vlastní "odrůdy" monster dle svých potřeb.
Oficiální stránky hry (http://www.siralim.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.siralim.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.siralim.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.siralim.com/)