Sci-fi strategie ohlášená v únoru 2001 jako RTS s prvky vesmírného simulátoru byla společně s X-Isle (vydaný později jako Far Cry) a Engalus první vyvíjenou hrou v dílnách nového a ambiciózního studia CryTek. Její vývoj se však protahoval a přes veškeré snahy se nedařilo najít zájemce o vydání očekávané hry.
O hře není známo příliš podrobností, podle vývojářů měla hra zachovávat klasický styl a fyziku vesmírného simulátoru s pokročilou umělou inteligencí nepřátel, která měla mít schopnost přizpůsobovat se chování hráče a jiným okolnostem. Přímo pro Silent Space vytvořili vývojáři herní engine CrySpace, jehož vývoj byl zastaven společně se Silent Space a veškeré síly byly věnovány na dokončení X-Isle.
O hře není známo příliš podrobností, podle vývojářů měla hra zachovávat klasický styl a fyziku vesmírného simulátoru s pokročilou umělou inteligencí nepřátel, která měla mít schopnost přizpůsobovat se chování hráče a jiným okolnostem. Přímo pro Silent Space vytvořili vývojáři herní engine CrySpace, jehož vývoj byl zastaven společně se Silent Space a veškeré síly byly věnovány na dokončení X-Isle.