Sid Meier's Gettysburg! představuje klíčovou bitvu americké občanské války v netradiční, real-timově taktické podobě s důrazem na co největší využití povahy terénu pro úspěšné vedení bitvy. Kromě jednoho velkého scénáře celé bitvy z pohledu obou stran je zde k dispozici i fiktivní kampaň složená ze sedmi scénářů, které se generují náhodně na základě hráčova postupu v první misi.
Na začátku každého boje dostane hráč vyčerpávající informace o stavu své i nepřátelské armády, povaze terénu, úkolech, kterých je potřeba dosáhnout, počtu bojeschopných záloh apod. Na bojové mapě je pak k dispozici několik jednotek infantérie, jezdectva a dělostřelectva, které se ovládají jednoduše pomocí myši. Každá jednotka má své unikátní vlastnosti, počet získaných zkušeností, kvalitu morálky a schopnost bojovat ve formaci.
Vedle klasického boje v reálném čase je zde i taktický mód, kdy si hráč pečlivě každou akci naplánuje pomocí checkpointů a pak jen sleduje průběh boje, řízený počítačem. Hra má velice příjemný interface, doplněný neméně zdařilými briefingy a navozuje skutečnou atmosféru druhé třetiny 19. století.
Na začátku každého boje dostane hráč vyčerpávající informace o stavu své i nepřátelské armády, povaze terénu, úkolech, kterých je potřeba dosáhnout, počtu bojeschopných záloh apod. Na bojové mapě je pak k dispozici několik jednotek infantérie, jezdectva a dělostřelectva, které se ovládají jednoduše pomocí myši. Každá jednotka má své unikátní vlastnosti, počet získaných zkušeností, kvalitu morálky a schopnost bojovat ve formaci.
Vedle klasického boje v reálném čase je zde i taktický mód, kdy si hráč pečlivě každou akci naplánuje pomocí checkpointů a pak jen sleduje průběh boje, řízený počítačem. Hra má velice příjemný interface, doplněný neméně zdařilými briefingy a navozuje skutečnou atmosféru druhé třetiny 19. století.
Sid Meier's Gettysburg! představuje klíčovou bitvu americké občanské války v netradiční, real-timově taktické podobě s důrazem na co největší využití povahy terénu pro úspěšné vedení bitvy. Kromě jednoho velkého scénáře celé bitvy z pohledu obou stran je zde k dispozici i fiktivní kampaň složená ze sedmi scénářů, které se generují náhodně na základě hráčova postupu v první misi.
Na začátku každého boje dostane hráč vyčerpávající informace o stavu své i nepřátelské armády, povaze terénu, úkolech, kterých je potřeba dosáhnout, počtu bojeschopných záloh apod. Na bojové mapě je pak k dispozici několik jednotek infantérie, jezdectva a dělostřelectva, které se ovládají jednoduše pomocí myši. Každá jednotka má své unikátní vlastnosti, počet získaných zkušeností, kvalitu morálky a schopnost bojovat ve formaci.
Vedle klasického boje v reálném čase je zde i taktický mód, kdy si hráč pečlivě každou akci naplánuje pomocí checkpointů a pak jen sleduje průběh boje, řízený počítačem. Hra má příjemný interface, doplněný briefingy a to pomáhá navozovat atmosféru druhé poloviny 19. století.
Na začátku každého boje dostane hráč vyčerpávající informace o stavu své i nepřátelské armády, povaze terénu, úkolech, kterých je potřeba dosáhnout, počtu bojeschopných záloh apod. Na bojové mapě je pak k dispozici několik jednotek infantérie, jezdectva a dělostřelectva, které se ovládají jednoduše pomocí myši. Každá jednotka má své unikátní vlastnosti, počet získaných zkušeností, kvalitu morálky a schopnost bojovat ve formaci.
Vedle klasického boje v reálném čase je zde i taktický mód, kdy si hráč pečlivě každou akci naplánuje pomocí checkpointů a pak jen sleduje průběh boje, řízený počítačem. Hra má příjemný interface, doplněný briefingy a to pomáhá navozovat atmosféru druhé poloviny 19. století.
Dílo Sid Meier's Gettysburg! podává klíčovou bitvu americké občanské války – bitvu u Gettysburgu – v podobě real-timeové strategie. Hra je koncipována tak, aby na zdárné zvládnutí bitvy mělo největší vliv správné naložení s vlastnostmi terénu.
Na začátku boje hráč dostane vyčerpávající informace o stavu své i nepřátelské armády, počtu bojeschopných záloh, povaze terénu apod., a hlavně je také seznámen s úkoly, které je potřeba splnit. Ve vlastní hře jsou následně k dispozici jednotky pěchoty, jezdectva a dělostřelectva. Každá jednotka má své unikátní vlastnosti, objem získaných zkušeností, úroveň morálky a schopnost bojovat ve formaci.
Vedle klasického boje v reálném čase titul podporuje i taktický mód, kdy si hráč pomocí checkpointů pečlivě každou akci naplánuje, a pak jen sleduje průběh boje, který už řídí počítač. Kromě jednoho velkého scénáře celé bitvy z pohledu obou stran hra nabízí i fiktivní kampaň, složenou ze sedmi částí, jež se generují na základě hráčova postupu v první misi. V rozhraní hry, doplněně brífinky, lze cítit snahu o navození atmosféry druhé poloviny 19. století.
Na začátku boje hráč dostane vyčerpávající informace o stavu své i nepřátelské armády, počtu bojeschopných záloh, povaze terénu apod., a hlavně je také seznámen s úkoly, které je potřeba splnit. Ve vlastní hře jsou následně k dispozici jednotky pěchoty, jezdectva a dělostřelectva. Každá jednotka má své unikátní vlastnosti, objem získaných zkušeností, úroveň morálky a schopnost bojovat ve formaci.
Vedle klasického boje v reálném čase titul podporuje i taktický mód, kdy si hráč pomocí checkpointů pečlivě každou akci naplánuje, a pak jen sleduje průběh boje, který už řídí počítač. Kromě jednoho velkého scénáře celé bitvy z pohledu obou stran hra nabízí i fiktivní kampaň, složenou ze sedmi částí, jež se generují na základě hráčova postupu v první misi. V rozhraní hry, doplněně brífinky, lze cítit snahu o navození atmosféry druhé poloviny 19. století.