Some mountains are scaled, others are slain. Into the unknown, ride forth.
Ujíždět vstříc tryskem novým obzorům mu bylo denním chlebem. Dokud se mohl navracet ke své milované Mono, byl neskonale šťasten a když jeho životní láska náhle zemřela, odmítl ránu osudu přijmout. Odvezl ji do Svatyně uctívání, aby požádal zrakům všech příchozích skrytého ducha o dívčino vzkříšení. Božský Dormin vyslechne v síni prosluněné paprsky světla všechny, ale odpoví jen některým. Jezdec Wander si pozornost božstva vysloužil tasením Prastarého meče. A odpověď? Na éterickou bytost postrádající viditelnou formu působí protipožadavek za navrácení duše do těla zesnulé až znepokojivě světsky. Jezdec má vztáhnout ruku na kolosy poklidně brázdící přilehlou pustinu...
Nejzásadnější překážku realizace ambiciózní vize představovaly u prvního vydání Shadow of the Colossus (2005) technické specifikace tou dobou již 5 let staré konzole PlayStation 2. Ty si vybraly svou daň v nízkém rozlišení, kolísavém framerate a nepříliš detailní vzdálené krajině. PS3 remaster (2011) zvýšil rozlišení z 480p (640×480) na 1080p (1920×1080) při stabilních 30 snímcích za sekundu. V PS4 remaku lze u Pro modelů konzole za tohoto rozlišení dosáhnout 60 snímků. Playstation 4 Pro zvládá při polovičním framerate 1440p (2560×1440) upscalované na 4K (3840×2160). Třetí vydání SotC působí v porovnání s předchozím jako nová hra i díky opětovnému vymodelování všech objektů prostředí, jakož i revizi ovládacího schématu.
Ujíždět vstříc tryskem novým obzorům mu bylo denním chlebem. Dokud se mohl navracet ke své milované Mono, byl neskonale šťasten a když jeho životní láska náhle zemřela, odmítl ránu osudu přijmout. Odvezl ji do Svatyně uctívání, aby požádal zrakům všech příchozích skrytého ducha o dívčino vzkříšení. Božský Dormin vyslechne v síni prosluněné paprsky světla všechny, ale odpoví jen některým. Jezdec Wander si pozornost božstva vysloužil tasením Prastarého meče. A odpověď? Na éterickou bytost postrádající viditelnou formu působí protipožadavek za navrácení duše do těla zesnulé až znepokojivě světsky. Jezdec má vztáhnout ruku na kolosy poklidně brázdící přilehlou pustinu...
Nejzásadnější překážku realizace ambiciózní vize představovaly u prvního vydání Shadow of the Colossus (2005) technické specifikace tou dobou již 5 let staré konzole PlayStation 2. Ty si vybraly svou daň v nízkém rozlišení, kolísavém framerate a nepříliš detailní vzdálené krajině. PS3 remaster (2011) zvýšil rozlišení z 480p (640×480) na 1080p (1920×1080) při stabilních 30 snímcích za sekundu. V PS4 remaku lze u Pro modelů konzole za tohoto rozlišení dosáhnout 60 snímků. Playstation 4 Pro zvládá při polovičním framerate 1440p (2560×1440) upscalované na 4K (3840×2160). Třetí vydání SotC působí v porovnání s předchozím jako nová hra i díky opětovnému vymodelování všech objektů prostředí, jakož i revizi ovládacího schématu.
Some mountains are scaled, others are slain. Into the unknown, ride forth.
Ujíždět vstříc tryskem novým obzorům mu bylo denním chlebem. Dokud se mohl navracet ke své milované Mono, byl neskonale šťasten a když jeho životní láska náhle zemřela, odmítl ránu osudu přijmout. Odvezl ji do Svatyně uctívání, aby požádal zrakům všech příchozích skrytého ducha o dívčino vzkříšení. Božský Dormin vyslechne v síni prosluněné paprsky světla všechny, ale odpoví jen některým. Jezdec Wander si pozornost božstva vysloužil tasením Prastarého meče. A odpověď? Na éterickou bytost postrádající viditelnou formu působí protipožadavek za navrácení duše do těla zesnulé až znepokojivě světsky. Jezdec má vztáhnout ruku na kolosy poklidně brázdící přilehlou pustinu...
Nejzásadnější překážku realizace ambiciózní vize představovaly u prvního vydání Shadow of the Colossus (2005) technické specifikace tou dobou již 5 let staré konzole PlayStation 2. Ty si vybraly svou daň v nízkém rozlišení, kolísavém framerate a nepříliš detailní vzdálené krajině. PS3 remaster (2011) zvýšil rozlišení z 480p (640×480) na 1080p (1920×1080) při stabilních 30 snímcích za sekundu. V PS4 remaku lze u Pro modelů konzole za tohoto rozlišení dosáhnout 60 snímků. Playstation 4 Pro zvládá při polovičním framerate 1440p (2560×1440) upscalované na 4K (3840×2160). Třetí vydání SotC působí v porovnání s předchozím jako nová hra i díky opětovnému vymodelování všech objektů prostředí, jakož i revizi ovládacího schématu.
Ujíždět vstříc tryskem novým obzorům mu bylo denním chlebem. Dokud se mohl navracet ke své milované Mono, byl neskonale šťasten a když jeho životní láska náhle zemřela, odmítl ránu osudu přijmout. Odvezl ji do Svatyně uctívání, aby požádal zrakům všech příchozích skrytého ducha o dívčino vzkříšení. Božský Dormin vyslechne v síni prosluněné paprsky světla všechny, ale odpoví jen některým. Jezdec Wander si pozornost božstva vysloužil tasením Prastarého meče. A odpověď? Na éterickou bytost postrádající viditelnou formu působí protipožadavek za navrácení duše do těla zesnulé až znepokojivě světsky. Jezdec má vztáhnout ruku na kolosy poklidně brázdící přilehlou pustinu...
Nejzásadnější překážku realizace ambiciózní vize představovaly u prvního vydání Shadow of the Colossus (2005) technické specifikace tou dobou již 5 let staré konzole PlayStation 2. Ty si vybraly svou daň v nízkém rozlišení, kolísavém framerate a nepříliš detailní vzdálené krajině. PS3 remaster (2011) zvýšil rozlišení z 480p (640×480) na 1080p (1920×1080) při stabilních 30 snímcích za sekundu. V PS4 remaku lze u Pro modelů konzole za tohoto rozlišení dosáhnout 60 snímků. Playstation 4 Pro zvládá při polovičním framerate 1440p (2560×1440) upscalované na 4K (3840×2160). Třetí vydání SotC působí v porovnání s předchozím jako nová hra i díky opětovnému vymodelování všech objektů prostředí, jakož i revizi ovládacího schématu.
Some mountains are scaled, others are slain. Into the unknown, ride forth.
Ujíždět vstříc tryskem novým obzorům mu bylo denním chlebem. Dokud se mohl navracet ke své milované Mono, byl neskonale šťasten a když jeho životní láska náhle zemřela, odmítl ránu osudu přijmout. Odvezl ji do Svatyně uctívání, aby požádal zrakům všech příchozích skrytého ducha o dívčino vzkříšení. Božský Dormin vyslechne v síni prosluněné paprsky světla všechny, ale odpoví jen některým. Jezdec Wander si pozornost božstva vysloužil tasením Prastarého meče. A odpověď? Na éterickou bytost postrádající viditelnou formu působí protipožadavek za navrácení duše do těla zesnulé až znepokojivě světsky. Jezdec má vztáhnout ruku na kolosy poklidně brázdící přilehlou pustinu...
Nejzásadnější překážku realizace ambiciózní vize představovaly u prvního vydání Shadow of the Colossus (2005) technické specifikace tou dobou již 5 let staré konzole PlayStation 2. Ty si vybraly svou daň v nízkém rozlišení, kolísavém framerate a nepříliš detailní vzdálené krajině. PS3 remaster (2011) zvýšil rozlišení z 480p (640×480) na 1080p (1920×1080) při stabilních 30 snímcích za sekundu. V PS4 remaku lze u Pro modelů konzole za tohoto rozlišení dosáhnout 60 snímků. Playstation 4 Pro zvládá při polovičním framerate 1440p (2560×1440) upscalované na 4K (3840×2160). Třetí vydání SotC působí v porovnání s předchozím jako nová hra i díky opětovnému vymodelování všech objektů prostředí, jakož i revizi ovládacího schématu.
Ujíždět vstříc tryskem novým obzorům mu bylo denním chlebem. Dokud se mohl navracet ke své milované Mono, byl neskonale šťasten a když jeho životní láska náhle zemřela, odmítl ránu osudu přijmout. Odvezl ji do Svatyně uctívání, aby požádal zrakům všech příchozích skrytého ducha o dívčino vzkříšení. Božský Dormin vyslechne v síni prosluněné paprsky světla všechny, ale odpoví jen některým. Jezdec Wander si pozornost božstva vysloužil tasením Prastarého meče. A odpověď? Na éterickou bytost postrádající viditelnou formu působí protipožadavek za navrácení duše do těla zesnulé až znepokojivě světsky. Jezdec má vztáhnout ruku na kolosy poklidně brázdící přilehlou pustinu...
Nejzásadnější překážku realizace ambiciózní vize představovaly u prvního vydání Shadow of the Colossus (2005) technické specifikace tou dobou již 5 let staré konzole PlayStation 2. Ty si vybraly svou daň v nízkém rozlišení, kolísavém framerate a nepříliš detailní vzdálené krajině. PS3 remaster (2011) zvýšil rozlišení z 480p (640×480) na 1080p (1920×1080) při stabilních 30 snímcích za sekundu. V PS4 remaku lze u Pro modelů konzole za tohoto rozlišení dosáhnout 60 snímků. Playstation 4 Pro zvládá při polovičním framerate 1440p (2560×1440) upscalované na 4K (3840×2160). Třetí vydání SotC působí v porovnání s předchozím jako nová hra i díky opětovnému vymodelování všech objektů prostředí, jakož i revizi ovládacího schématu.