V Evropě byla hra vydána pod názvem Shadow of Memories. Jedná se o adventure v 3D světě, hlavní hrdina je zabírán z pohledu třetí osoby. Herním prostředím je jedno město v různých časech a v různých ročních dobách.
Hra začíná v přítomnosti smrtí hlavního hrdiny Eika. Poté se objevuje záhadná postava, která Eikovi dává možnost vrátit se v čase a zabránit tak své vraždě. Příběh rozdělený do deseti kapitol se dále komplikuje, protože útoky na Eika nepřestávají. Objevují se další postavy a časové roviny.
Vše kolem děje a postav je od začátku zahaleno tajemstvím, které nemusí být zcela odhaleno ani s dohráním hry. K dispozici je pět různých základních konců a tři speciální. Kam příběh dospěje, určuje několik významných rozhodnutí, které hráč udělá během rozhovorů, a plnění řady postranních nepovinných možností. Herní zážitek dále ovlivňuje časový limit na splnění jednotlivých kapitol a nemožnost ukládání pozic v kapitolách.
Hra začíná v přítomnosti smrtí hlavního hrdiny Eika. Poté se objevuje záhadná postava, která Eikovi dává možnost vrátit se v čase a zabránit tak své vraždě. Příběh rozdělený do deseti kapitol se dále komplikuje, protože útoky na Eika nepřestávají. Objevují se další postavy a časové roviny.
Vše kolem děje a postav je od začátku zahaleno tajemstvím, které nemusí být zcela odhaleno ani s dohráním hry. K dispozici je pět různých základních konců a tři speciální. Kam příběh dospěje, určuje několik významných rozhodnutí, které hráč udělá během rozhovorů, a plnění řady postranních nepovinných možností. Herní zážitek dále ovlivňuje časový limit na splnění jednotlivých kapitol a nemožnost ukládání pozic v kapitolách.
V Evropě byla hra vydána pod názvem Shadow of Memories. Jedná se o adventure v 3D světě, hlavní hrdina je zabírán z pohledu třetí osoby. Herním prostředím je jedno město v různých časech a v různých ročních dobách.
Hra začíná v přítomnosti smrtí hlavního hrdiny Eika. Poté se objevuje záhadná postava, která Eikovi dává možnost vrátit se v čase a zabránit tak své vraždě. Příběh rozdělený do deseti kapitol se dále komplikuje, protože útoky na Eika nepřestávají. Objevují se další postavy a časové roviny.
Vše kolem děje a postav je od začátku zahaleno tajemstvím, které nemusí být zcela odhaleno ani s dohráním hry. K dispozici je pět různých základních konců a tři speciální. Kam příběh dospěje, určuje několik významných rozhodnutí, které hráč udělá během rozhovorů, a plnění řady postranních nepovinných možností. Herní zážitek dále ovlivňuje časový limit na splnění jednotlivých kapitol a nemožnost ukládání pozic v kapitolách.
Hra začíná v přítomnosti smrtí hlavního hrdiny Eika. Poté se objevuje záhadná postava, která Eikovi dává možnost vrátit se v čase a zabránit tak své vraždě. Příběh rozdělený do deseti kapitol se dále komplikuje, protože útoky na Eika nepřestávají. Objevují se další postavy a časové roviny.
Vše kolem děje a postav je od začátku zahaleno tajemstvím, které nemusí být zcela odhaleno ani s dohráním hry. K dispozici je pět různých základních konců a tři speciální. Kam příběh dospěje, určuje několik významných rozhodnutí, které hráč udělá během rozhovorů, a plnění řady postranních nepovinných možností. Herní zážitek dále ovlivňuje časový limit na splnění jednotlivých kapitol a nemožnost ukládání pozic v kapitolách.
V Evropě a Asii byla hra vydána pod názvem Shadow of Memories, kdežto na americkém kontinentu ji znají jako Shadow of Destiny. Jedná se o trojrozměrnou adventuru, kde je hlavní hrdina zabírán z pohledu třetí osoby. Hra se odehrává v jednom městě v různých časových obdobích (1580, 1902, 1979-1980, 2001).
Hra začíná v přítomnosti smrtí hlavního hrdiny Eika. Poté se objevuje záhadná postava, která Eikovi dává možnost vrátit se v čase a zabránit tak své vraždě. Příběh rozdělený do deseti kapitol se dále komplikuje, protože útoky na Eika nepřestávají. Objevují se další postavy a časové roviny.
Vše kolem děje a postav je od začátku zahaleno tajemstvím, které nemusí být zcela odhaleno ani s dohráním hry. K dispozici je pět různých základních konců a tři speciální. Kam příběh dospěje, určuje několik významných rozhodnutí, které hráč udělá během rozhovorů, a plnění řady postranních nepovinných možností. Herní zážitek dále ovlivňuje časový limit na splnění jednotlivých kapitol a nemožnost ukládání pozic v kapitolách.
Hra začíná v přítomnosti smrtí hlavního hrdiny Eika. Poté se objevuje záhadná postava, která Eikovi dává možnost vrátit se v čase a zabránit tak své vraždě. Příběh rozdělený do deseti kapitol se dále komplikuje, protože útoky na Eika nepřestávají. Objevují se další postavy a časové roviny.
Vše kolem děje a postav je od začátku zahaleno tajemstvím, které nemusí být zcela odhaleno ani s dohráním hry. K dispozici je pět různých základních konců a tři speciální. Kam příběh dospěje, určuje několik významných rozhodnutí, které hráč udělá během rozhovorů, a plnění řady postranních nepovinných možností. Herní zážitek dále ovlivňuje časový limit na splnění jednotlivých kapitol a nemožnost ukládání pozic v kapitolách.
V Evropě a Asii byla hra vydána pod názvem Shadow of Memories, kdežto na americkém kontinentu ji znají jako Shadow of Destiny. Jedná se o trojrozměrnou adventuru, kde je hlavní hrdina zabírán z pohledu třetí osoby. Hra se odehrává v jednom městě v různých časových obdobích (1580, 1902, 1979-1980, 2001).
Hra začíná v přítomnosti smrtí hlavního hrdiny Eika. Poté se objevuje záhadná postava, která Eikovi dává možnost vrátit se v čase a zabránit tak své vraždě. Příběh rozdělený do deseti kapitol se dále komplikuje, protože útoky na Eika nepřestávají. Objevují se další postavy a časové roviny.
Vše kolem děje a postav je od začátku zahaleno tajemstvím, které nemusí být zcela odhaleno ani s dohráním hry. K dispozici je pět různých základních konců a tři speciální. Kam příběh dospěje, určuje několik významných rozhodnutí, které hráč udělá během rozhovorů, a plnění řady postranních nepovinných možností. Herní zážitek dále ovlivňuje časový limit na splnění jednotlivých kapitol a nemožnost ukládání pozic v kapitolách.
Hra začíná v přítomnosti smrtí hlavního hrdiny Eika. Poté se objevuje záhadná postava, která Eikovi dává možnost vrátit se v čase a zabránit tak své vraždě. Příběh rozdělený do deseti kapitol se dále komplikuje, protože útoky na Eika nepřestávají. Objevují se další postavy a časové roviny.
Vše kolem děje a postav je od začátku zahaleno tajemstvím, které nemusí být zcela odhaleno ani s dohráním hry. K dispozici je pět různých základních konců a tři speciální. Kam příběh dospěje, určuje několik významných rozhodnutí, které hráč udělá během rozhovorů, a plnění řady postranních nepovinných možností. Herní zážitek dále ovlivňuje časový limit na splnění jednotlivých kapitol a nemožnost ukládání pozic v kapitolách.
V Evropě a Asii byla hra vydána pod názvem Shadow of Memories, kdežto na americkém kontinentu ji znají jako Shadow of Destiny. Jedná se o trojrozměrnou adventuru, kde je hlavní hrdina zabírán z pohledu třetí osoby. Hra se odehrává v jednom městě v různých časových obdobích (1580, 1902, 1979-1980, 2001).
Hra začíná v přítomnosti smrtí hlavního hrdiny Eika. Poté se objevuje záhadná postava, která Eikovi dává možnost vrátit se v čase a zabránit tak své vraždě. Příběh rozdělený do deseti kapitol se dále komplikuje, protože útoky na Eika nepřestávají. Objevují se další postavy a časové roviny.
Vše kolem děje a postav je od začátku zahaleno tajemstvím, které nemusí být zcela odhaleno ani s dohráním hry. K dispozici je pět různých základních konců a tři speciální. Kam příběh dospěje, určuje několik významných rozhodnutí, které hráč udělá během rozhovorů, a plnění řady postranních nepovinných možností. Herní zážitek dále ovlivňuje časový limit na splnění jednotlivých kapitol a nemožnost ukládání pozic v kapitolách.
Hra začíná v přítomnosti smrtí hlavního hrdiny Eika. Poté se objevuje záhadná postava, která Eikovi dává možnost vrátit se v čase a zabránit tak své vraždě. Příběh rozdělený do deseti kapitol se dále komplikuje, protože útoky na Eika nepřestávají. Objevují se další postavy a časové roviny.
Vše kolem děje a postav je od začátku zahaleno tajemstvím, které nemusí být zcela odhaleno ani s dohráním hry. K dispozici je pět různých základních konců a tři speciální. Kam příběh dospěje, určuje několik významných rozhodnutí, které hráč udělá během rozhovorů, a plnění řady postranních nepovinných možností. Herní zážitek dále ovlivňuje časový limit na splnění jednotlivých kapitol a nemožnost ukládání pozic v kapitolách.
V Evropě a Asii byla hra vydána pod názvem Shadow of Memories, kdežto na americkém kontinentu ji znají jako Shadow of Destiny. Jedná se o trojrozměrnou adventuru, kde je hlavní hrdina zabírán z pohledu třetí osoby. Hra se odehrává v jednom městě v různých časových obdobích (1580, 1902, 1979-1980, 2001).
Hra začíná v přítomnosti smrtí hlavního hrdiny Eika. Poté se objevuje záhadná postava, která Eikovi dává možnost vrátit se v čase a zabránit tak své vraždě. Příběh rozdělený do deseti kapitol se dále komplikuje, protože útoky na Eika nepřestávají. Objevují se další postavy a časové roviny.
Vše kolem děje a postav je od začátku zahaleno tajemstvím, které nemusí být zcela odhaleno ani s dohráním hry. K dispozici je pět různých základních konců a tři speciální. Kam příběh dospěje, určuje několik významných rozhodnutí, které hráč udělá během rozhovorů, a plnění řady postranních nepovinných možností. Herní zážitek dále ovlivňuje časový limit na splnění jednotlivých kapitol a nemožnost ukládání pozic v kapitolách.
Hra začíná v přítomnosti smrtí hlavního hrdiny Eika. Poté se objevuje záhadná postava, která Eikovi dává možnost vrátit se v čase a zabránit tak své vraždě. Příběh rozdělený do deseti kapitol se dále komplikuje, protože útoky na Eika nepřestávají. Objevují se další postavy a časové roviny.
Vše kolem děje a postav je od začátku zahaleno tajemstvím, které nemusí být zcela odhaleno ani s dohráním hry. K dispozici je pět různých základních konců a tři speciální. Kam příběh dospěje, určuje několik významných rozhodnutí, které hráč udělá během rozhovorů, a plnění řady postranních nepovinných možností. Herní zážitek dále ovlivňuje časový limit na splnění jednotlivých kapitol a nemožnost ukládání pozic v kapitolách.