Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Sentinel Worlds I: Future Magic Sentinel Worlds I: Future Magic Sentinel Worlds I: Future Magic Sentinel Worlds I: Future Magic Sentinel Worlds I: Future Magic
Electronic Arts
Electronic Arts
Electronic Arts
Electronic Arts
Electronic Arts •  Novotrade Software (C64)
PC
1988
PC
1988
PC
1988
PC
1988
PC
1988
C64
1989
Sentinel Worlds I: Future Magic Sentinel Worlds I: Future Magic Sentinel Worlds I: Future Magic Sentinel Worlds I: Future Magic Sentinel Worlds I: Future Magic
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Something has gone awry…

V roce 2995 jsou obchodní trasy sluneční soustavy Caldorre natolik sužovány vesmírným pirátstvím, že ani společné lety konvojů obchodních lodí nezaručují dopravu zboží do cílových stanic. Caldorrané požádali o asistenci Federaci, která zprvu poslala obrovské bitevní lodě. Asymetrická válka s malými bitevníky pirátů však nepřinesla žádné výsledky. Také se nepodařilo zjistit, kde má nepřítel vlastně zázemí - přesto, že kolem místního slunce obíhají pouhé tři planety. Na ledovém Ceyjaviku si pár vědců z výzkumné stanice vždycky nějak poradí, víceméně soběstačné osadníky na Norjaennu zaměstnávají války o zemědělskou půdu, avšak městské společenství na Caldorre se ocitlo na prahu ekonomické recese. Federace mění taktiku a vyslala letku menších lodí, aby porazila nepřítele jeho vlastními metodami. Hlavním trumfem federálů je však pětičlenný výkvět jejich důstojnického sboru, který má odhalit a zničit základnu pirátů.

Pakliže něco charakterizuje toto na rozvoji schopností vámi vytvořených charakterů postavené RPG s příběhem plným zvratů, pak je to nelinearita. Začíná to už úvodní bitkou, kdy jste se svou lodí přítomni přepadení konvoje. Můžete se samozřejmě účastnit jeho obrany, stejně tak vám ale nic nebrání uletět pryč. Zatímco hratelnost ve volném vesmíru se souboji, vyžadujícími často taktické a manévrovací schopnosti, značně připomíná Starflight (1986), na povrchu planet se zase nabízí paralela s trilogií The Bard's Tale (1985-1988). Ke splnění hlavního úkolu potřebujete patřičně nalevelovanou posádku v lodi vylepšené mnoha upgrady. Toho lze dosáhnout mnoha způsoby a plněním bojových úkolů na povrchu, ve vzduchu a vduchoprázdnu to nekončí. Mezi další tak třeba patří i průzkum neobydlených oblastí planet, protože vylodit se lze kdekoliv, což s sebou nese příležitost těžby a následného prodeje povrchových minerálů.

Číslovka v názvu naznačuje, že designér Karl Buiter zamýšlel tuto hru jako první díl série, avšak producenty od další spolupráce na ní odradily přes příznivá hodnocení nízké prodeje. Buiter to však nevzdal, založil si vlastní studio, a opět se pod křídly EA pustil do vývoje futuristického RPG Hard Nova (1990), které se dá vnímat jako druhé pokračování série Sentinel Worlds.
Something has gone awry…

V roce 2995 jsou obchodní trasy sluneční soustavy Caldorre natolik sužovány vesmírným pirátstvím, že ani společné lety konvojů obchodních lodí nezaručují dopravu zboží do cílových stanic. Caldorrané požádali o asistenci Federaci, která zprvu poslala obrovské bitevní lodě. Asymetrická válka s malými bitevníky pirátů však nepřinesla žádné výsledky. Také se nepodařilo zjistit, kde má nepřítel vlastně zázemí - přesto, že kolem místního slunce obíhají pouhé tři planety. Na ledovém Ceyjaviku si pár vědců z výzkumné stanice vždycky nějak poradí, víceméně soběstačné osadníky na Norjaennu zaměstnávají války o zemědělskou půdu, avšak městské společenství na Caldorre se ocitlo na prahu ekonomické recese. Federace mění taktiku a vyslala letku menších lodí, aby porazila nepřítele jeho vlastními metodami. Hlavním trumfem federálů je však pětičlenný výkvět jejich důstojnického sboru, který má odhalit a zničit základnu pirátů.

Pakliže něco charakterizuje toto na rozvoji schopností vámi vytvořených charakterů postavené RPG s příběhem plným zvratů, pak je to nelinearita. Začíná to už úvodní bitkou, kdy jste se svou lodí přítomni přepadení konvoje. Můžete se samozřejmě účastnit jeho obrany, stejně tak vám ale nic nebrání uletět pryč. Zatímco hratelnost ve volném vesmíru se souboji, vyžadujícími často taktické a manévrovací schopnosti, značně připomíná Starflight (1986), na povrchu planet se zase nabízí paralela s trilogií The Bard's Tale (1985-1988). Ke splnění hlavního úkolu potřebujete patřičně nalevelovanou posádku v lodi vylepšené mnoha upgrady. Toho lze dosáhnout mnoha způsoby a plněním bojových úkolů na povrchu, ve vzduchu a vduchoprázdnu to nekončí. Mezi další tak třeba patří i průzkum neobydlených oblastí planet, protože vylodit se lze kdekoliv, což s sebou nese příležitost těžby a následného prodeje povrchových minerálů.

Číslovka v názvu naznačuje, že designér Karl Buiter zamýšlel tuto hru jako první díl série, avšak producenty od další spolupráce na ní odradily přes příznivá hodnocení nízké prodeje. Buiter to však nevzdal, založil si vlastní studio, a opět se pod křídly EA pustil do vývoje futuristického RPG. Pojmenoval jej Hard Nova (1990) a dá vnímat jako neoficiální pokračování Sentinel Worlds.
Something has gone awry…

V roce 2995 jsou obchodní trasy sluneční soustavy Caldorre natolik sužovány vesmírným pirátstvím, že ani společné lety konvojů obchodních lodí nezaručují dopravu zboží do cílových stanic. Caldorrané požádali o asistenci Federaci, která zprvu poslala obrovské bitevní lodě. Asymetrická válka s malými bitevníky pirátů však nepřinesla žádné výsledky. Také se nepodařilo zjistit, kde má nepřítel vlastně zázemí - přesto, že kolem místního Slunce obíhají pouhé tři planety. Na ledovém Ceyjaviku si pár vědců z výzkumné stanice vždycky nějak poradí, víceméně soběstačné osadníky na Norjaennu zaměstnávají války o zemědělskou půdu, avšak městské společenství na Caldorre se ocitlo na prahu ekonomické recese. Federace mění taktiku a vyslala letku menších lodí, aby porazila nepřítele jeho vlastními metodami. Hlavním trumfem federálů je však pětičlenný výkvět jejich důstojnického sboru, který má odhalit a zničit základnu pirátů.

Pakliže něco charakterizuje toto na rozvoji schopností vámi vytvořených charakterů postavené RPG s příběhem plným zvratů, pak je to nelinearita. Začíná to už úvodní bitkou, kdy jste se svou lodí přítomni přepadení konvoje. Můžete se samozřejmě účastnit jeho obrany, stejně tak vám ale nic nebrání uletět pryč. Zatímco hratelnost ve volném vesmíru se souboji, vyžadujícími často taktické a manévrovací schopnosti, značně připomíná Starflight (1986), na povrchu planet se zase nabízí paralela s trilogií The Bard's Tale (1985-1988). Ke splnění hlavního úkolu potřebujete patřičně nalevelovanou posádku v lodi vylepšené mnoha upgrady. Toho lze dosáhnout mnoha způsoby a plněním bojových úkolů na povrchu, ve vzduchu a vzduchoprázdnu to nekončí. Mezi další tak třeba patří i průzkum neobydlených oblastí planet, protože vylodit se lze kdekoliv, což s sebou nese příležitost těžby a následného prodeje povrchových minerálů.

Číslovka v názvu naznačuje, že designér Karl Buiter zamýšlel tuto hru jako první díl série, avšak producenty od další spolupráce na ní odradily přes příznivá hodnocení nízké prodeje. Buiter to však nevzdal, založil si vlastní studio, a opět se pod křídly EA pustil do vývoje futuristického RPG. Pojmenoval jej Hard Nova (1990) a dá vnímat jako neoficiální pokračování Sentinel Worlds.
Something has gone awry…

V roce 2995 jsou obchodní trasy sluneční soustavy Caldorre natolik sužovány vesmírným pirátstvím, že ani společné lety konvojů obchodních lodí nezaručují dopravu zboží do cílových stanic. Caldorrané požádali o asistenci Federaci, která zprvu poslala obrovské bitevní lodě. Asymetrická válka s malými bitevníky pirátů však nepřinesla žádné výsledky. Také se nepodařilo zjistit, kde má nepřítel vlastně zázemí - přesto, že kolem místního Slunce obíhají pouhé tři planety. Na ledovém Ceyjaviku si pár vědců z výzkumné stanice vždycky nějak poradí, víceméně soběstačné osadníky na Norjaennu zaměstnávají války o zemědělskou půdu a městské společenství na Caldorre se ocitlo na prahu ekonomické recese. Federace mění taktiku a vyslala letku menších lodí, aby porazila nepřítele jeho vlastními metodami. Hlavním trumfem federálů je pětičlenný výkvět jejich důstojnického sboru, který má pomoci odhalit a zničit základnu pirátů.

Pakliže něco charakterizuje toto na rozvoji schopností charakterů postavené RPG s příběhem bohatým na zvraty, pak je to nelinearita. Začíná to už úvodní bitkou, kdy jste se svou lodí přítomni přepadení konvoje. Můžete se samozřejmě účastnit jeho obrany, stejně tak vám ale nic nebrání uletět pryč. Zatímco hratelnost ve volném vesmíru se souboji, vyžadujícími často taktické a manévrovací schopnosti, značně připomíná Starflight (1986), na povrchu planet se zase nabízí paralela s původní trilogií The Bard's Tale (1985-1988). Ke splnění hlavního úkolu potřebujete patřičně nalevelovanou posádku v lodi vylepšené mnoha upgrady. Toho lze mimo jiné dosáhnout plněním bojových úkolů na povrchu, ve vzduchu i vzduchoprázdnu. Mezi další způsoby například patří i průzkum neobydlených oblastí planet. Vylodit se lze kdekoliv, což s sebou nese příležitost těžby a následného prodeje povrchových minerálů.
Something has gone awry…

V roce 2995 jsou obchodní trasy sluneční soustavy Caldorre natolik sužovány vesmírným pirátstvím, že ani společné lety konvojů obchodních lodí nezaručují dopravu zboží do cílových stanic. Caldorrané požádali o asistenci Federaci, která zprvu poslala obrovské bitevní lodě. Asymetrická válka s malými bitevníky pirátů však nepřinesla žádné výsledky. Také se nepodařilo zjistit, kde má nepřítel vlastně zázemí - přesto, že kolem místního Slunce obíhají pouhé tři planety. Na ledovém Ceyjaviku si pár vědců z výzkumné stanice vždycky nějak poradí, víceméně soběstačné osadníky na Norjaennu zaměstnávají války o zemědělskou půdu a městské společenství na Caldorre se ocitlo na prahu ekonomické recese. Federace mění taktiku a vyslala letku menších lodí, aby porazila nepřítele jeho vlastními metodami. Hlavním trumfem federálů je pětičlenný výkvět jejich důstojnického sboru, který má pomoci odhalit a zničit základnu pirátů.

Pakliže něco charakterizuje toto na rozvoji schopností charakterů postavené RPG s příběhem bohatým na zvraty, pak je to nelinearita. Začíná to už úvodní bitkou, kdy jste se svou lodí přítomni přepadení konvoje. Můžete se samozřejmě účastnit jeho obrany, stejně tak vám ale nic nebrání uletět pryč. Zatímco hratelnost ve volném vesmíru se souboji, vyžadujícími často taktické a manévrovací schopnosti, značně připomíná Starflight (1986), na povrchu planet se zase nabízí paralela s původní trilogií The Bard's Tale (1985-1988). Ke splnění hlavního úkolu potřebujete patřičně nalevelovanou posádku v lodi vylepšené mnoha upgrady. Toho lze mimo jiné dosáhnout plněním bojových úkolů na povrchu, ve vzduchu i vzduchoprázdnu. Mezi další způsoby například patří i průzkum neobydlených oblastí planet. Vylodit se lze kdekoliv, což s sebou nese příležitost těžby a následného prodeje povrchových minerálů.