Píše se rok 2030 a uplynulo již šestnáct let od doby, kdy vědci oficiálně schválili nový druh komunikace. Beyond Communication (BC), jak byl pojmenován, umožňuje lidem používat telepatii (komunikace pomocí myšlenek) a mnohem vzácnější empatii (čtení myšlenek). Předním městem studujícím BC je Rokumei, kde je zároveň umístěna jaderná a biologická výzkumná laboratoř LABO, v níž 16. září dochází k vážné nehodě.
Hra je rozdělena na dvě cesty. V té nazvané After se hráč ujímá role kapitána Watase Kasasagiho ze speciální záchranné jednotky Sirius, která je vyslána do LABO v den nehody. Watase má ale jiný cíl, než zachraňovat životy. S ledovým klidem míří k jadernému reaktoru splnit svou misi. Jenže do cesty se mu postaví zrůda, která mu vymaže paměť. Po probuzení s amnézií má tak už jiný úkol: přežít a společně s devíti dalšími lidmi uniknout z výzkumného centra, do kterého uniká smrtící množství radiace.
Ve druhé cestě, jménem Before, je protagonistou středoškolák Natsuhiko studující v Rokumei na akademii určené pro studenty s vrozeným talentem pro BC. Jeho každodenní život je ale narušen, když jeho spolužačka náhodou přečte myšlenky neznámého muže spřádajícího teroristický plán. Na vlastní pěst tak začnou pátrat po pravdě. Jejich snaha je nakonec zavede do LABO, kam 16. září potají vniknou. Náhlý výbuch a střet s teroristy ale zásadně mění jejich situaci.
Oproti ostatním vizuálním novelám nenabízí Root Double klasické volby, ale představuje tzv. Senses Symptahy System. Hráč v určitých momentech hry dostane možnost upravovat důvěru v ostatní postavy i v sebe sama. Podle nastavení této důvěry se protagonisté rozhodují v klíčových situacích.
Hra je rozdělena na dvě cesty. V té nazvané After se hráč ujímá role kapitána Watase Kasasagiho ze speciální záchranné jednotky Sirius, která je vyslána do LABO v den nehody. Watase má ale jiný cíl, než zachraňovat životy. S ledovým klidem míří k jadernému reaktoru splnit svou misi. Jenže do cesty se mu postaví zrůda, která mu vymaže paměť. Po probuzení s amnézií má tak už jiný úkol: přežít a společně s devíti dalšími lidmi uniknout z výzkumného centra, do kterého uniká smrtící množství radiace.
Ve druhé cestě, jménem Before, je protagonistou středoškolák Natsuhiko studující v Rokumei na akademii určené pro studenty s vrozeným talentem pro BC. Jeho každodenní život je ale narušen, když jeho spolužačka náhodou přečte myšlenky neznámého muže spřádajícího teroristický plán. Na vlastní pěst tak začnou pátrat po pravdě. Jejich snaha je nakonec zavede do LABO, kam 16. září potají vniknou. Náhlý výbuch a střet s teroristy ale zásadně mění jejich situaci.
Oproti ostatním vizuálním novelám nenabízí Root Double klasické volby, ale představuje tzv. Senses Symptahy System. Hráč v určitých momentech hry dostane možnost upravovat důvěru v ostatní postavy i v sebe sama. Podle nastavení této důvěry se protagonisté rozhodují v klíčových situacích.
Píše se rok 2030 a uplynulo již šestnáct let od doby, kdy vědci oficiálně schválili nový druh komunikace. Beyond Communication (BC), jak byl pojmenován, umožňuje lidem používat telepatii (komunikace pomocí myšlenek) a mnohem vzácnější empatii (čtení myšlenek). Předním městem studujícím BC je Rokumei, kde je zároveň umístěna jaderná a biologická výzkumná laboratoř LABO, v níž 16. září dochází k vážné nehodě.
Hra je rozdělena na dvě cesty. V té nazvané After se hráč ujímá role kapitána Watase Kasasagiho ze speciální záchranné jednotky Sirius, která je vyslána do LABO v den nehody. Watase má ale jiný cíl, než zachraňovat životy. S ledovým klidem míří k jadernému reaktoru splnit svou misi. Jenže do cesty se mu postaví zrůda, která mu vymaže paměť. Po probuzení s amnézií má tak už jiný úkol: přežít a společně s devíti dalšími lidmi uniknout z výzkumného centra, do kterého uniká smrtící množství radiace.
Ve druhé cestě, jménem Before, je protagonistou středoškolák Natsuhiko studující v Rokumei na akademii určené pro studenty s vrozeným talentem pro BC. Jeho každodenní život je ale narušen, když jeho spolužačka náhodou přečte myšlenky neznámého muže spřádajícího teroristický plán. Na vlastní pěst tak začnou pátrat po pravdě. Jejich snaha je nakonec zavede do LABO, kam 16. září potají vniknou. Náhlý výbuch a střet s teroristy ale zásadně mění jejich situaci.
Oproti ostatním vizuálním novelám nenabízí Root Double klasické volby, ale představuje tzv. Senses Symptahy System. Hráč v určitých momentech hry dostane možnost upravovat důvěru v ostatní postavy i v sebe sama. Podle nastavení této důvěry se protagonisté rozhodují v klíčových situacích.
Hra je rozdělena na dvě cesty. V té nazvané After se hráč ujímá role kapitána Watase Kasasagiho ze speciální záchranné jednotky Sirius, která je vyslána do LABO v den nehody. Watase má ale jiný cíl, než zachraňovat životy. S ledovým klidem míří k jadernému reaktoru splnit svou misi. Jenže do cesty se mu postaví zrůda, která mu vymaže paměť. Po probuzení s amnézií má tak už jiný úkol: přežít a společně s devíti dalšími lidmi uniknout z výzkumného centra, do kterého uniká smrtící množství radiace.
Ve druhé cestě, jménem Before, je protagonistou středoškolák Natsuhiko studující v Rokumei na akademii určené pro studenty s vrozeným talentem pro BC. Jeho každodenní život je ale narušen, když jeho spolužačka náhodou přečte myšlenky neznámého muže spřádajícího teroristický plán. Na vlastní pěst tak začnou pátrat po pravdě. Jejich snaha je nakonec zavede do LABO, kam 16. září potají vniknou. Náhlý výbuch a střet s teroristy ale zásadně mění jejich situaci.
Oproti ostatním vizuálním novelám nenabízí Root Double klasické volby, ale představuje tzv. Senses Symptahy System. Hráč v určitých momentech hry dostane možnost upravovat důvěru v ostatní postavy i v sebe sama. Podle nastavení této důvěry se protagonisté rozhodují v klíčových situacích.
Píše se rok 2030 a uplynulo již šestnáct let od doby, kdy vědci oficiálně schválili nový druh komunikace. Beyond Communication (BC), jak byl pojmenován, umožňuje lidem používat telepatii (komunikace pomocí myšlenek) a mnohem vzácnější empatii (čtení myšlenek). Předním městem studujícím BC je Rokumei, kde je zároveň umístěna jaderná a biologická výzkumná laboratoř LABO, v níž 16. září dochází k vážné nehodě.
Hra je rozdělena na dvě cesty. V té nazvané After se hráč ujímá role kapitána Watase Kasasagiho ze speciální záchranné jednotky Sirius, která je vyslána do LABO v den nehody. Watase má ale jiný cíl, než zachraňovat životy. S ledovým klidem míří k jadernému reaktoru splnit svou misi. Jenže do cesty se mu postaví zrůda, která mu vymaže paměť. Po probuzení s amnézií má tak už jiný úkol: přežít a společně s devíti dalšími lidmi uniknout z výzkumného centra, do kterého uniká smrtící množství radiace.
Ve druhé cestě, jménem Before, je protagonistou středoškolák Natsuhiko studující v Rokumei na akademii určené pro studenty s vrozeným talentem pro BC. Jeho každodenní život je ale narušen, když jeho spolužačka náhodou přečte myšlenky neznámého muže spřádajícího teroristický plán. Na vlastní pěst tak začnou pátrat po pravdě. Jejich snaha je nakonec zavede do LABO, kam 16. září potají vniknou. Náhlý výbuch a střet s teroristy ale zásadně mění jejich situaci.
Oproti ostatním vizuálním novelám nenabízí Root Double klasické volby, ale představuje tzv. Senses Symptahy System. Hráč v určitých momentech hry dostane možnost upravovat důvěru v ostatní postavy i v sebe sama. Podle nastavení této důvěry se protagonisté rozhodují v klíčových situacích.
Hra je rozdělena na dvě cesty. V té nazvané After se hráč ujímá role kapitána Watase Kasasagiho ze speciální záchranné jednotky Sirius, která je vyslána do LABO v den nehody. Watase má ale jiný cíl, než zachraňovat životy. S ledovým klidem míří k jadernému reaktoru splnit svou misi. Jenže do cesty se mu postaví zrůda, která mu vymaže paměť. Po probuzení s amnézií má tak už jiný úkol: přežít a společně s devíti dalšími lidmi uniknout z výzkumného centra, do kterého uniká smrtící množství radiace.
Ve druhé cestě, jménem Before, je protagonistou středoškolák Natsuhiko studující v Rokumei na akademii určené pro studenty s vrozeným talentem pro BC. Jeho každodenní život je ale narušen, když jeho spolužačka náhodou přečte myšlenky neznámého muže spřádajícího teroristický plán. Na vlastní pěst tak začnou pátrat po pravdě. Jejich snaha je nakonec zavede do LABO, kam 16. září potají vniknou. Náhlý výbuch a střet s teroristy ale zásadně mění jejich situaci.
Oproti ostatním vizuálním novelám nenabízí Root Double klasické volby, ale představuje tzv. Senses Symptahy System. Hráč v určitých momentech hry dostane možnost upravovat důvěru v ostatní postavy i v sebe sama. Podle nastavení této důvěry se protagonisté rozhodují v klíčových situacích.