Romance of the Three Kingdoms XI je pokračováním populární série, jejíž první díl vyšel již roku 1985 pro platformu PC-98. Celkově jedenácté pokračování, kde většina dílů jde definovat jako tahové strategii s prvky rpg, vyšlo na konzoli Playstation 2, Nintendo Wii a později v anglickém jazyce i verze pro operační systém Windows. A tímto krokem Koei se stává jedenáctým dílem a teprve druhým dílem série, od roku 1996 kdy vyšlo Romance of the Three Kingdoms IV: Wall of Fire, který se objevil v anglické verzi na systému Windows.
Samotný titul obsahuje desítku dostupných scénářů (například Yellow Turban Rebellion) s dvojicí možností rozdílných modů ("standard mode" kdy je možno vybrat jednoho z dostupných vůdců a "present scenario", kdy je vůdce a hra předpřipravena tvůrci) odehrávajících se v pozdní dynastii Han, což znamená 2. století př. n. l. až 2. století našeho letopočtu. Hra stejně jako minulé díly obsahuje velké počty historických postav s kompletní biografií a portréty, a především schopnostmi (politika, vojenské schopnosti, charisma, inteligence), které jsou značeny v rozmezí od 1-100 dle dosaženého umu, ovlivňujícími řadu prvků ve hře. Stejně jako v minulých dílech je z většiny primárním cílem získat nová území a udržovat ty již dobyté. Bez větších změn zůstal tahový systém hry, kdy každé kolo je na hráči udělat některá rozhodnutí a celkové realizovat svůj plán. Výrazným prvkem jedenáctého dílu je specifické vizuální zpracování, inspirující se klasickou Čínskou inkoustovou malbou.
V dubnu roku 2012 vyšlo v Japonsku pokračování, Romance of the Three Kingdoms XII. Zatím však není jasné, zda vyjde i v anglickém jazyce.
Samotný titul obsahuje desítku dostupných scénářů (například Yellow Turban Rebellion) s dvojicí možností rozdílných modů ("standard mode" kdy je možno vybrat jednoho z dostupných vůdců a "present scenario", kdy je vůdce a hra předpřipravena tvůrci) odehrávajících se v pozdní dynastii Han, což znamená 2. století př. n. l. až 2. století našeho letopočtu. Hra stejně jako minulé díly obsahuje velké počty historických postav s kompletní biografií a portréty, a především schopnostmi (politika, vojenské schopnosti, charisma, inteligence), které jsou značeny v rozmezí od 1-100 dle dosaženého umu, ovlivňujícími řadu prvků ve hře. Stejně jako v minulých dílech je z většiny primárním cílem získat nová území a udržovat ty již dobyté. Bez větších změn zůstal tahový systém hry, kdy každé kolo je na hráči udělat některá rozhodnutí a celkové realizovat svůj plán. Výrazným prvkem jedenáctého dílu je specifické vizuální zpracování, inspirující se klasickou Čínskou inkoustovou malbou.
V dubnu roku 2012 vyšlo v Japonsku pokračování, Romance of the Three Kingdoms XII. Zatím však není jasné, zda vyjde i v anglickém jazyce.
Romance of the Three Kingdoms XI je pokračováním populární tahové RPG strategické série na motivy stejnojmeného historického románu, jejíž první díl vyšel již roku 1985 pro platformu PC-98. Hra vyšla pro konzole Playstation 2 a Nintendo Wii a později v anglickém jazyce i ve verzi pro operační systém Windows. Tímto krokem Koei se jedenáctka stává teprve druhým dílem série, vedle Romance of the Three Kingdoms IV: Wall of Fire z roku 1996, který se objevil v anglické verzi na systému Windows.
Titul obsahuje osm předpřipravených scénářů a stejný počet volněji pojatých startovních letopočtů (s možností výběru z tehdy existujících panovníků), které počínají povstáním Žlutých Turbanů roku 184 n.l. a pokrývají následné stoleté období válek rozdělené Číny. RotTK XI, stejně jako minulé díly, obsahuje obrovský počet historických postav s vlastními statistikami, zvláštními dovednostmi, kompletními biografiemi a portréty, přes něž člověk ovládá celou hru, ať už jde o válečnictví, či vnitřní správu území. Bez větších změn zůstal tahový systém, kdy hráč každé kolo obdrží do jisté míry omezenou možnost dávat svým hrdinům nové příkazy, a tím tak realizovat své plány. Výrazným prvkem jedenáctého dílu je specifické vizuální zpracování, inspirující se klasickou čínskou inkoustovou malbou.
V dubnu roku 2012 vyšlo v Japonsku pokračování, Romance of the Three Kingdoms XII. Zatím však není jasné, zda bude dostupné i v anglickém jazyce.
Titul obsahuje osm předpřipravených scénářů a stejný počet volněji pojatých startovních letopočtů (s možností výběru z tehdy existujících panovníků), které počínají povstáním Žlutých Turbanů roku 184 n.l. a pokrývají následné stoleté období válek rozdělené Číny. RotTK XI, stejně jako minulé díly, obsahuje obrovský počet historických postav s vlastními statistikami, zvláštními dovednostmi, kompletními biografiemi a portréty, přes něž člověk ovládá celou hru, ať už jde o válečnictví, či vnitřní správu území. Bez větších změn zůstal tahový systém, kdy hráč každé kolo obdrží do jisté míry omezenou možnost dávat svým hrdinům nové příkazy, a tím tak realizovat své plány. Výrazným prvkem jedenáctého dílu je specifické vizuální zpracování, inspirující se klasickou čínskou inkoustovou malbou.
V dubnu roku 2012 vyšlo v Japonsku pokračování, Romance of the Three Kingdoms XII. Zatím však není jasné, zda bude dostupné i v anglickém jazyce.
Romance of the Three Kingdoms XI je pokračováním populární tahové RPG strategické série na motivy stejnojmenného historického románu, jejíž první díl vyšel již roku 1985 pro platformu PC-98. Hra vyšla pro konzole Playstation 2 a Nintendo Wii a později v anglickém jazyce i ve verzi pro operační systém Windows. Tímto krokem Koei se jedenáctka stává teprve druhým dílem série, vedle Romance of the Three Kingdoms IV: Wall of Fire z roku 1996, který se objevil v anglické verzi na systému Windows.
Titul obsahuje osm předpřipravených scénářů a stejný počet volněji pojatých startovních letopočtů (s možností výběru z tehdy existujících panovníků), které počínají povstáním Žlutých Turbanů roku 184 n. l. a pokrývají následné stoleté období válek rozdělené Číny. RotTK XI, stejně jako minulé díly, obsahuje obrovský počet historických postav s vlastními statistikami, zvláštními dovednostmi, kompletními biografiemi a portréty, přes něž člověk ovládá celou hru, ať už jde o válečnictví, či vnitřní správu území. Bez větších změn zůstal tahový systém, kdy hráč každé kolo obdrží do jisté míry omezenou možnost dávat svým hrdinům nové příkazy, a tím tak realizovat své plány. Výrazným prvkem jedenáctého dílu je specifické vizuální zpracování, inspirující se klasickou čínskou inkoustovou malbou.
V dubnu roku 2012 vyšlo v Japonsku pokračování, Romance of the Three Kingdoms XII. Zatím však není jasné, zda bude dostupné i v anglickém jazyce.
Titul obsahuje osm předpřipravených scénářů a stejný počet volněji pojatých startovních letopočtů (s možností výběru z tehdy existujících panovníků), které počínají povstáním Žlutých Turbanů roku 184 n. l. a pokrývají následné stoleté období válek rozdělené Číny. RotTK XI, stejně jako minulé díly, obsahuje obrovský počet historických postav s vlastními statistikami, zvláštními dovednostmi, kompletními biografiemi a portréty, přes něž člověk ovládá celou hru, ať už jde o válečnictví, či vnitřní správu území. Bez větších změn zůstal tahový systém, kdy hráč každé kolo obdrží do jisté míry omezenou možnost dávat svým hrdinům nové příkazy, a tím tak realizovat své plány. Výrazným prvkem jedenáctého dílu je specifické vizuální zpracování, inspirující se klasickou čínskou inkoustovou malbou.
V dubnu roku 2012 vyšlo v Japonsku pokračování, Romance of the Three Kingdoms XII. Zatím však není jasné, zda bude dostupné i v anglickém jazyce.
Romance of the Three Kingdoms XI je pokračováním populární tahové RPG strategické série na motivy stejnojmenného historického románu, jejíž první díl vyšel již roku 1985 pro platformu PC-98. Hra vyšla pro konzole Playstation 2 a Nintendo Wii a později v anglickém jazyce i ve verzi pro operační systém Windows. Tímto krokem Koei se jedenáctka stává teprve druhým dílem série, vedle Romance of the Three Kingdoms IV: Wall of Fire z roku 1996, který se objevil v anglické verzi na systému Windows.
Titul obsahuje osm předpřipravených scénářů a stejný počet volněji pojatých startovních letopočtů (s možností výběru z tehdy existujících panovníků), které počínají povstáním Žlutých Turbanů roku 184 n. l. a pokrývají následné stoleté období válek rozdělené Číny. RotTK XI, stejně jako minulé díly, obsahuje obrovský počet historických postav s vlastními statistikami, zvláštními dovednostmi, kompletními biografiemi a portréty, přes něž člověk ovládá celou hru, ať už jde o válečnictví, či vnitřní správu území. Bez větších změn zůstal tahový systém, kdy hráč každé kolo obdrží do jisté míry omezenou možnost dávat svým hrdinům nové příkazy, a tím tak realizovat své plány. Výrazným prvkem jedenáctého dílu je specifické vizuální zpracování, inspirující se klasickou čínskou inkoustovou malbou.
V dubnu roku 2012 vyšlo v Japonsku pokračování, Romance of the Three Kingdoms XII. Zatím však není jasné, zda bude dostupné i v anglickém jazyce.
Titul obsahuje osm předpřipravených scénářů a stejný počet volněji pojatých startovních letopočtů (s možností výběru z tehdy existujících panovníků), které počínají povstáním Žlutých Turbanů roku 184 n. l. a pokrývají následné stoleté období válek rozdělené Číny. RotTK XI, stejně jako minulé díly, obsahuje obrovský počet historických postav s vlastními statistikami, zvláštními dovednostmi, kompletními biografiemi a portréty, přes něž člověk ovládá celou hru, ať už jde o válečnictví, či vnitřní správu území. Bez větších změn zůstal tahový systém, kdy hráč každé kolo obdrží do jisté míry omezenou možnost dávat svým hrdinům nové příkazy, a tím tak realizovat své plány. Výrazným prvkem jedenáctého dílu je specifické vizuální zpracování, inspirující se klasickou čínskou inkoustovou malbou.
V dubnu roku 2012 vyšlo v Japonsku pokračování, Romance of the Three Kingdoms XII. Zatím však není jasné, zda bude dostupné i v anglickém jazyce.