Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Reus Reus Reus Reus Reus Reus
Abbey Games
Abbey Games
Abbey Games
Abbey Games •  BlitWorks (PS4, XOne)
Abbey Games •  BlitWorks (PS4, XOne)
Abbey Games •  BlitWorks (PS4, XOne)
PC
16.05.2013
PC
16.05.2013
PC
16.05.2013
PC
16.05.2013
PS4XOne
11.10.2016
PC
16.05.2013
PS4XOne
11.10.2016
PS5
kompatibilní
PC
16.05.2013
PS4XOne
11.10.2016
PS5XboxX/S
kompatibilní
Reus Reus Reus Reus Reus Reus
Žánr
strategie > budovatelská strategie *
strategie > budovatelská strategie *
strategie > budovatelská strategie *
strategie > budovatelská strategie *
strategie > budovatelská strategie *
strategie > budovatelská strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne

Reus je strategická hra, ve které se hráč vžívá do role jednoho ze čtyř možných bohů, jejichž prostřednictvím ovládá síly přírody. Bohové jsou ztvárnění do podoby gigantů, kteří tvoří život, ovládají počasí nebo se zabývají genetickými manipulacemi. Giganti umí vytvořit oceány i hory, rostliny a živočichy, způsobit povodeň i vichřici. Jediné, co ovládnout neumí, jsou schopnosti a vůle lidí. Lidé se řídí svou vlastní vůlí a emocemi. Bohové jsou povinni udržovat rovnováhu a harmonii mezi přírodou a lidským konáním, aby příroda nezískala nad člověkem převahu a lidé neničili prostředí kolem sebe.

Reus je první větší hrou společnosti Abbey Games, ve které pracují s takřka umělecky ztvárněným 2D rozhraním a možností zahrát si na boha dávají hráči do rukou takřka neomezenou moc nad přírodou a lidmi. Teraforming prostředí a možnost odměnit nebo potrestat lidské pokolení za jeho činy nabízí společně s komplexním systémem upgradů nepřeberné množství herních variant. Zážitek umocňují i dynamické zvukové efekty a originální soundtrack.
Reus je strategická hra, ve které se hráč vžívá do role jednoho ze čtyř možných bohů, jejichž prostřednictvím ovládá síly přírody. Bohové jsou ztvárnění do podoby gigantů, kteří tvoří život, ovládají počasí nebo se zabývají genetickými manipulacemi. Giganti umí vytvořit oceány i hory, rostliny a živočichy, způsobit povodeň i vichřici. Jediné, co ovládnout neumí, jsou schopnosti a vůle lidí. Lidé se řídí svou vlastní vůlí a emocemi. Bohové jsou povinni udržovat rovnováhu a harmonii mezi přírodou a lidským konáním, aby příroda nezískala nad člověkem převahu a lidé neničili prostředí kolem sebe.

Reus je první větší hrou společnosti Abbey Games, ve které pracují s umělecky ztvárněným 2D rozhraním a možností zahrát si na boha dávají hráči do rukou takřka neomezenou moc nad přírodou a lidmi. Terraforming prostředí a možnost odměnit nebo potrestat lidské pokolení za jeho činy nabízí společně s komplexním systémem upgradů nepřeberné množství herních variant. Zážitek umocňují i dynamické zvukové efekty a originální soundtrack.
Reus je strategická hra, ve které se hráč vžívá do role jednoho ze čtyř možných bohů, jejichž prostřednictvím ovládá síly přírody. Bohové jsou ztvárnění do podoby gigantů, kteří tvoří život, ovládají počasí nebo se zabývají genetickými manipulacemi. Giganti umí vytvořit oceány i hory, rostliny a živočichy, způsobit povodeň i vichřici. Jediné, co ovládnout neumí, jsou schopnosti a vůle lidí. Lidé se řídí svou vlastní vůlí a emocemi. Bohové jsou povinni udržovat rovnováhu a harmonii mezi přírodou a lidským konáním, aby příroda nezískala nad člověkem převahu a lidé neničili prostředí kolem sebe.

Reus je první větší hrou společnosti Abbey Games, ve které pracují s umělecky ztvárněným 2D rozhraním a možností zahrát si na boha dávají hráči do rukou takřka neomezenou moc nad přírodou a lidmi. Terraforming prostředí a možnost odměnit nebo potrestat lidské pokolení za jeho činy nabízí společně s komplexním systémem upgradů nepřeberné množství herních variant. Zážitek umocňují i dynamické zvukové efekty a originální soundtrack.
Reus je strategická hra, ve které se hráč vžívá do role jednoho ze čtyř možných bohů, jejichž prostřednictvím ovládá síly přírody. Bohové jsou ztvárnění do podoby gigantů, kteří tvoří život, ovládají počasí nebo se zabývají genetickými manipulacemi. Giganti umí vytvořit oceány i hory, rostliny a živočichy, způsobit povodeň i vichřici. Jediné, co ovládnout neumí, jsou schopnosti a vůle lidí. Lidé se řídí svou vlastní vůlí a emocemi. Bohové jsou povinni udržovat rovnováhu a harmonii mezi přírodou a lidským konáním, aby příroda nezískala nad člověkem převahu a lidé neničili prostředí kolem sebe.

Reus je první větší hrou společnosti Abbey Games, ve které pracují s umělecky ztvárněným 2D rozhraním a možností zahrát si na boha dávají hráči do rukou takřka neomezenou moc nad přírodou a lidmi. Terraforming prostředí a možnost odměnit nebo potrestat lidské pokolení za jeho činy nabízí společně s komplexním systémem upgradů nepřeberné množství herních variant. Zážitek umocňují i dynamické zvukové efekty a originální soundtrack.
Reus je strategická hra, ve které se hráč vžívá do role jednoho ze čtyř možných bohů, jejichž prostřednictvím ovládá síly přírody. Bohové jsou ztvárnění do podoby gigantů, kteří tvoří život, ovládají počasí nebo se zabývají genetickými manipulacemi. Giganti umí vytvořit oceány i hory, rostliny a živočichy, způsobit povodeň i vichřici. Jediné, co ovládnout neumí, jsou schopnosti a vůle lidí. Lidé se řídí svou vlastní vůlí a emocemi. Bohové jsou povinni udržovat rovnováhu a harmonii mezi přírodou a lidským konáním, aby příroda nezískala nad člověkem převahu a lidé neničili prostředí kolem sebe.

Reus je první větší hrou společnosti Abbey Games, ve které pracují s umělecky ztvárněným 2D rozhraním a možností zahrát si na boha dávají hráči do rukou takřka neomezenou moc nad přírodou a lidmi. Terraforming prostředí a možnost odměnit nebo potrestat lidské pokolení za jeho činy nabízí společně s komplexním systémem upgradů nepřeberné množství herních variant. Zážitek umocňují i dynamické zvukové efekty a originální soundtrack.
Reus je strategická hra, ve které se hráč vžívá do role jednoho ze čtyř možných bohů, jejichž prostřednictvím ovládá síly přírody. Bohové jsou ztvárnění do podoby gigantů, kteří tvoří život, ovládají počasí nebo se zabývají genetickými manipulacemi. Giganti umí vytvořit oceány i hory, rostliny a živočichy, způsobit povodeň i vichřici. Jediné, co ovládnout neumí, jsou schopnosti a vůle lidí. Lidé se řídí svou vlastní vůlí a emocemi. Bohové jsou povinni udržovat rovnováhu a harmonii mezi přírodou a lidským konáním, aby příroda nezískala nad člověkem převahu a lidé neničili prostředí kolem sebe.

Reus je první větší hrou společnosti Abbey Games, ve které pracují s umělecky ztvárněným 2D rozhraním a možností zahrát si na boha dávají hráči do rukou takřka neomezenou moc nad přírodou a lidmi. Terraforming prostředí a možnost odměnit nebo potrestat lidské pokolení za jeho činy nabízí společně s komplexním systémem upgradů nepřeberné množství herních variant. Zážitek umocňují i dynamické zvukové efekty a originální soundtrack.
Oficiální stránky hry (http://www.reusgame.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.reusgame.com/)
Oficiální stránky hry (http://abbeygames.com/game/reus/)
Oficiální stránky hry (http://abbeygames.com/game/reus/)
Oficiální stránky hry (http://abbeygames.com/game/reus/)
Oficiální stránky hry (http://abbeygames.com/game/reus/)