Resonance je zasazeno přibližně 15 let před A Plague Tale: Requiem (2022), jehož příběh se odehrával během první morové epidemie v letech 1349-1350. Oproti předešlé hře se hráči chopí role (na místo Amicie de Rune) Sophie, vůdkyně pirátských pašeráků, kteří se přezdívají Mořští Škorpióni (Sea Scorpions) a vyrazí na Krétu ve snaze pochopit svůj životní úděl a odhalit záhady vlastní minulosti.
Hráči většinu děje stráví na Minotaurově ostrově. Na tomto místě prodchnutým i ve 14. století dědictvím starověké kultury Mínojců stále zůstává kletba z dávnověku, kdy si býčí zrůda uvězněná v ostrovním labyrintu žádala od místních pravidelné oběti. Jelikož si Sophia přivlastnila něco, co jí nenáleželo, je stíhána nejen vojskem, ale především prastarým zlem.
Děj se odehrává ve dvou časových vrstvách, ačkoliv většina hry bude ve středověké přítomnosti, také na hráče čeká i mytologická exkurze do starověku. Sophii díky jejímu řemeslu nejsou cizí ani zbraně, kde je vyvinutější bojový systém. V přímých konfliktech postava ovládá meč, dýku, podle situace útoky, protiútoky (parry), na což mladičká Amica z předchozích dílů neměla sílu. To, že je intenzivnější akce neznamená, že je kladen důraz na opuštění možností využít stealth prvky. Ve hře je stále dosti kladen důraz na různé zapeklité hlavolamy, které na hráče číhají během putování. K jejich vyřešení může být zapotřebí kupříkladu využití lomu světla, a to s pomocí Minojské koule, artefaktem ukutým bájným vynálezcem Daidalem.
Hráči většinu děje stráví na Minotaurově ostrově. Na tomto místě prodchnutým i ve 14. století dědictvím starověké kultury Mínojců stále zůstává kletba z dávnověku, kdy si býčí zrůda uvězněná v ostrovním labyrintu žádala od místních pravidelné oběti. Jelikož si Sophia přivlastnila něco, co jí nenáleželo, je stíhána nejen vojskem, ale především prastarým zlem.
Děj se odehrává ve dvou časových vrstvách, ačkoliv většina hry bude ve středověké přítomnosti, také na hráče čeká i mytologická exkurze do starověku. Sophii díky jejímu řemeslu nejsou cizí ani zbraně, kde je vyvinutější bojový systém. V přímých konfliktech postava ovládá meč, dýku, podle situace útoky, protiútoky (parry), na což mladičká Amica z předchozích dílů neměla sílu. To, že je intenzivnější akce neznamená, že je kladen důraz na opuštění možností využít stealth prvky. Ve hře je stále dosti kladen důraz na různé zapeklité hlavolamy, které na hráče číhají během putování. K jejich vyřešení může být zapotřebí kupříkladu využití lomu světla, a to s pomocí Minojské koule, artefaktem ukutým bájným vynálezcem Daidalem.
Resonance je zasazeno přibližně 15 let před A Plague Tale: Requiem (2022), jehož příběh se odehrával během první morové epidemie v letech 1349-1350. Oproti předešlé hře se hráči chopí role (na místo Amicie de Rune) Sophie, vůdkyně pirátských pašeráků, kteří se přezdívají Mořští Škorpióni (Sea Scorpions) a vyrazí na Krétu ve snaze pochopit svůj životní úděl a odhalit záhady vlastní minulosti.
Hráči většinu děje stráví na Minotaurově ostrově. Na tomto místě prodchnutém i ve 14. století dědictvím starověké mínojské kultury stále zůstává kletba z dávnověku, kdy si býčí zrůda uvězněná v ostrovním labyrintu žádala od místních pravidelné oběti. Jelikož si Sophia přivlastnila něco, co jí nenáleželo, je stíhána nejen vojskem, ale především prastarým zlem.
Děj se odehrává ve dvou časových vrstvách, ačkoliv většina hry bude ve středověké přítomnosti, také na hráče čeká i mytologická exkurze do starověku. Sophii díky jejímu řemeslu nejsou cizí ani zbraně, kde je vyvinutější bojový systém. V přímých konfliktech postava ovládá meč, dýku, podle situace útoky, protiútoky (parry), na což mladičká Amicia z předchozích dílů neměla sílu. To, že je intenzivnější akce neznamená, že je kladen důraz na opuštění možností využít stealth prvky. Ve hře je stále dosti kladen důraz na různé zapeklité hlavolamy, které na hráče číhají během putování. K jejich vyřešení může být zapotřebí kupříkladu využití lomu světla, a to s pomocí Mínojské koule, artefaktu ukutém bájným vynálezcem Daidalem.
Hráči většinu děje stráví na Minotaurově ostrově. Na tomto místě prodchnutém i ve 14. století dědictvím starověké mínojské kultury stále zůstává kletba z dávnověku, kdy si býčí zrůda uvězněná v ostrovním labyrintu žádala od místních pravidelné oběti. Jelikož si Sophia přivlastnila něco, co jí nenáleželo, je stíhána nejen vojskem, ale především prastarým zlem.
Děj se odehrává ve dvou časových vrstvách, ačkoliv většina hry bude ve středověké přítomnosti, také na hráče čeká i mytologická exkurze do starověku. Sophii díky jejímu řemeslu nejsou cizí ani zbraně, kde je vyvinutější bojový systém. V přímých konfliktech postava ovládá meč, dýku, podle situace útoky, protiútoky (parry), na což mladičká Amicia z předchozích dílů neměla sílu. To, že je intenzivnější akce neznamená, že je kladen důraz na opuštění možností využít stealth prvky. Ve hře je stále dosti kladen důraz na různé zapeklité hlavolamy, které na hráče číhají během putování. K jejich vyřešení může být zapotřebí kupříkladu využití lomu světla, a to s pomocí Mínojské koule, artefaktu ukutém bájným vynálezcem Daidalem.